کد خبر: ۵۱۴۷۴
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
ترکیب‌عالی‌مالزی‌وسنگاپوربرای‌سفربه‌آسیای‌شرقی
"خیبرآنلاین" - برای آن دسته از گردشگران که علاقمند به سفرهایی پرفرازو نشیب‌تر هستند و از اقامت بیش از دو سه روز در یک منطقه احساس خستگی می‌کنند، تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور پیشنهاد می‌شود؛ این تورها که حتی در بازه زمانی 1 هفته‌ای قابل اجرا هستند، آنقدر ویژگی‌ها و جاذبههای جالب دارند که در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان ایرانیان تبدیل شده‌اند. اما بهتر است که کمی بیشتر در مورد تورهای ترکیبی بدانیم؛

عبارت تور ترکیبی، به معنی سفری دور و دراز به چند کشور است و به همین خاطر است که گردشگران برای انتخاب آن‌ها وسوسه می‌شوند. نکته اینجاست که اگر بشود تور ترکیبی را با هزینه‌ای پایین تجربه کرد، به نوعی می‌توان امیدوار بود که تجربه‌ای بسیار استثنایی‌تر از سفری چند روزه به یک شهر، بدست بیاید. اما بهتر است به دو تور ویژه که ترکیب آن‌ها یکی از استثنایی‌ترین تورهای حال حاضر را رقم می‌زند، بپردازیم؛ تور مالزی و تور سنگاپور!

تور مالزی را به حق می‌توان عجیب‌ترین توری دانست که گردشگران ایرانی می‌توانند تجربه کنند! سالیان سفر که یکی از کارگزاران اصلی تورهای مالزی است، در مورد این سفر اعجاب‌آور می‌گوید:

شگفتی در شگفتی! کشوری مملو از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی استثنایی؛ جاذبه‌هایی بسیار بیشتر از آنچه که یک تور عالی به آن احتیاج دارد! تور مالزی با اینکه چند سالی‌ست که در میان گردشگران حرفه‌ای‌تر باب شده است، اما سالیان درازی‌ست که جذابیت‌هایش را به گردشگران جهانی هدیه می‌کند.


مدرنیته در کشور مالزی، رنگ و بویی تفریحی به خود گرفته است، تا گردشگران بتوانند با صحنه‌هایی بسیار ویژه در این کشور روبرو شوند. ساختمان‌ها و به خصوص هتل‌ها، امکاناتی باورنکردنی دارند و معمولاً ایرانیان پس از اقامت در هتل‌های مالزی، به جنبه‌های جدیدی از زندگی پی می‌برند! مراکز تفریحی، پارک‌های آبی خارق‌العاده و امکانات بی‌نظیری که در شهرهای مختلف مالزی وجود دارد، جاذبه‌هایی هستند که پای توریست‌های زیادی را از سرتاسر جهان به مالزی باز می‌کنند. در سال‌های اخیر، ایرانیان هم سفرهای زیادی را به این کشور انجام می‌دهند و پروازهای فراوانی که ایران را به مقصد کوالالامپور ترک می‌کنند، این نکته را به خوبی نشان می‌دهند.


اما تور بعدی، تور سنگاپور است که آن هم دست کمی از مالزی ندارد. با اینکه مساحت کل کشور سنگاپور، کمتر از مساحت استان تهران در ایران است، اما پیشرفت‌های عظیم این کشور، موجب بوجود آمدن جاذبه‌هایی شده است که شاید برای بسیاری از گردشگران، غیرقابل‌باور به نظر برسد. به خاطر همین وسعت کم سنگاپور است که تورهای ترکیبی سنگاپور و مالزی پیشنهاد می‌شود؛ چرا که گردشگران می‌توانند در برنامه‌ای 3 روزه غرق در جاذبه‌های سنگاپور شوند و باقی زمان سفرشان را به تکمیل تجربه عجیبشان در مالزی بگذرانند.