کد خبر: ۵۴۰۶۴
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
امروز نوبت قضاوت مردم است
قهر سازشکاران با دانشگاه / جبهه انقلاب پای مطالبه دانشجویان ایستاد
ایام متعلق به دانشگاه و دانشجو در سال 97 به پایان رسید اما آنچه که مشخص است، حضور میدانی، فعال، رو به جلو و با ادله‌ی مستند جبهه انقلاب و فعالان آن است و همزمان، تهی‌بودن دست سازشکاران غربگرا پس از حداقل 6 سال حاکمیت مطلق در دولت و مجلس و شورای شهر!
"خیبرآنلاین" - مراسم های مربوط به 16 آذر، روز دانشجو، در سال 97 به صورت حداکثری به چهره های برجسته جبهه انقلاب تعلق داشت و برخلاف فضاسازی های روانی غربزدگان در ایام انتخابات مختلف که هماره تلاش می کنند از دانشجو و فضای دانشگاه به عنوان پله ای برای بالارفتن خود جهت رسیدن به صندلی های قدرت و ثروت استفاده کنند، اما حالا، این عناصر انقلابی هستند که همچنان به ارتباط رو در رو و مستقیم با دانشجویان با سلیقه های متنوع اهتمام می ورزند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین"، تعداد قابل توجهی از فعالان جبهه انقلاب در دانشگاه های مختلف کشور به دعوت دانشجویان و تشکل های دانشجویی لبیک گفته و بی هیچ واسطه ای، خود را در معرض سوالات و ابهامات، تشویق ها و انتقادات موذنان جامعه قرار دارند تا حرف دل دانشجویان را بشنوند و دیدگاه های خود پیرامون مسایل روز کشور را با آنها در میان بگذارند.

یقینا، گل سرسبد این حضور فعال جبهه انقلاب در دانشگاه به 2 سخنرانی خلاصه می شد: حضور جداگانه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دکتر سعید جلیلی.

رئیسی که رقیب بی اخلاق انتخاباتی اش او را متهم به دیوارکشی میان مردم کرده بود، بدون واسطه در مقابل دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی تهران قرار گرفت و به سوالات آنان پاسخ داد. او اگرچه تلاش کرد تا ضمن ارایه گزارش کوتاهی از عملکرد آستان مقدس رضوی، پیرامون مسایل روز نیز تحلیل های خود را ارایه دهد، اما مهمترین پاسخی که با بازتاب گسترده رسانه ها همراه شد، عبارت کنایه آمیز و کوتاه زیر بود: "خدا رحم کرد ما رئیس جمهور نشدیم که دلار 5 هزار تومان شود!"


این عبارت، پاسخی بود به رفتارهای مخرب حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که برای رای آوری کاندیدای تَکراری خود به دروغ مدعی شده بودند اگر رئیسی رئیس جمهور شود، قیمت دلار تا 5 هزار تومان نیز بالا می رود؛ اما حالا همان جماعت در برابر دلاری که حتی تا 18 هزار تومان نیز بالا رفت، مهر سکوت بر لب نهاده و بلاتکلیف مانده اند!

استقبال دانشجویان از حضور حجت الاسلام رئیسی بسیار باشکوه و متراکم بود که خود بیانگر واقعیاتی از جامعه امروز ایرانی است.

از سوی دیگر، سعید جلیلی نیز در دانشگاه تهران حاضر شد و در دیداری رو در رو با دانشجویان، به بیان دیدگاهش پیرامون موضوعات روز پرداخت. مهمترین عبارتی که از سخنرانی جلیلی در رسانه ها بازتاب پیدا کرد این عبارت بود: "حفظ برجام با جیب ملت ایران خوابی است که برای اروپایی ها تعبیر نخواهد شد."


علاوه بر 2 مقام برجسته ی فوق، دیگر فعالان جبهه انقلاب نیز در دانشگاه های مختلف تهران و شهرستان ها حاضر شدند و این در حالی بود که سردمداران جریان سازشکار تقریبا حضوری نزدیک به صفر داشتند و فقط یکی از حرافان آنها در جمع معدودی از دانشگاهیان سمنانی حاضر شد که البته قبل از حرف درمانی های جدید، آماج سخنان تند و اعتراض های سهمگین دانشجویان قرار گرفت؛ دانشجویانی که معتقد بودند او به هیچکدام از وعده های درست و اشتباهش عمل نکرده و حالا نوبت به شستن صورتش با آب و صابون رسیده است!

به هرحال، ایام متعلق به دانشگاه و دانشجو در سال 97 به پایان رسید اما آنچه که واضح و مشخص است، حضور میدانی، فعال، رو به جلو و با ادله ی مستند و مبین نزد جبهه انقلاب و فعالان آن است و همزمان، تهی بودن دست سازشکاران غربگرا پس از حداقل 6 سال حاکمیت مطلق در دولت و مجلس و شورای شهر.

دانشجویان و اساتید دانشگاهی و عموم مردم ایران عزیز در این روزها می توانند به قضاوتی به دور از احساسات و هیجانات کاذب انتخاباتی بپردازند که چه کسانی و کدام گفتمان حقیقتا دلسوز منافع ملی است و کدام باند و حزب و فرقه، نگاهی ابزاری - انتخاباتی به توده های مختلف مردم دارد و صرفا هنگام رای گیری، تلاش می کند با پروپاگاندای رسانه های رنگارنگ در اختیار خود، افکار عمومی را فریب داده و حضورش در قدرت - ثروت را تَکرار کند، بی آنکه پاسخگوی ناکارآمدی خود باشد.