کد خبر: ۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
مترو تهران جولانگاه امن مبلغان بهائیت؟!
«ژینوس خرسندی» یکی از مبلغان بهائیت است. وی فعالانه در مترو به تبلیغ بهائیت می پردازد و به زنان گل می دهد و نکته جالب توجه این است که بسیاری از بانوان به دلیل عدم شناخت عقیدتی گل های او را قبول می کنند و از او تشکر می کنند!
"خیبرآنلاین" - این روزها اگر سوار مترو شوید و یا سری به صفحات معاندین و منافقین از جمله «مسیح علینژاد» بزنید می بینید که تعدادی زن در واگن های مترو در همه خطوط فعالانه مشغول تبیلغ بهائیت و باورهای آن از جمله «کشف حجاب» هستند!

به گزارش شهدای ایران، ، مبلغان بهائیت نه قیافه خاصی دارند و نه سر و شکلشان فرق می کند بلکه با مهربانی تمام و حتی اهدای گل به زنان و بیان جملاتی خاص که هدفش را فقط خودشان می دانند به مردم به ویژه بانوان گل می دهند و باورهایشان را القا می کنند!

مترو تهران جولانگاه امن مبلغان بهائیت؟! + عکس و فیلم

«ژینوس خرسندی» یکی از مبلغان بهائیت است که در زیر فیلمش را مشاهده می کنید وی فعالانه در مترو به تبلیغ بهائیت می پردازد و به زنان گل می دهد و نکته جالب توجه این است که بسیاری از بانوان به دلیل عدم شناخت عقیدتی گل های او را قبول می کنند و از او تشکر می کنند!

حراست مترو و شرداری تهران تاکنون هیچ توجهی به این مقولات در مترو نداشته و بعد از اختلاط های فراوان در مترو و جولان فروش هر چیزی در واگن های مترو حالا شاهد این هستیم که مترو تهران جولانگاه مبلغان بهائیت شده است و مسئولان مترو هیچ واکنشی نشان نمی دهند!