به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۱۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵
وبلاگ "دانشجوی فکرینولوژی"
"خیبرآنلاین" - نویسنده وبلاگ "دانشجوی فکرینولوژی" نوشته است:

آقای مطهری با عرض «سختگیرانه» ترین سلام ها!

شنیدیم که امروز نطقِ میان۫ دستوری جنجالی در مجلس داشتید؛ قید «جنجالی» را من نگفتم، بی بی سی فارسی گفته!

1- در درجه اول برای ما جالب بود که شما از «حماسه 9 دی 88» با عنوان «راهپیمایی خود جوش اقشار مختلف ملت ایران، اعم از هواداران کاندیدا پیروز و معترضان به نتیجه انتخابات!» نام میبرید، آخر می دانید برای چه جالب است؟! چون همه افرادی که در همه شهرهای ایران قائل به این حماسه بودند و به نوعی در آن شرکت کردند، هنوز سیاهپوش عزای ارباب –علیه السلام- بودند، ولی شما در نطق خود به آن اشاره ای نکردید، آقای مطهری، راهپیمایان 9 دی88، آمده بودند پاسخ گستاخی عده ای حرمت شکن ظهر عاشورا را بدهند؛

همان اندک عده غافل و جاهلی که میخواستند خلاف جهت سیل عظیم ملت حرکت کنند و بی شک، غرق در جهل خویش شدند،

همان فتنه گر و آشوب طلبی که:

شعله بر مسجد و مصحف میزد / در عزای شه دین دف میزد!

ارمنی در غم زینب میســوخت / فتنـــــه گر روز عزا کف میزد!


آقای مطهری 9دی 88 هیچکس به فکر هیچ جناح سیاسی نبود، چه برسد به اینکه به فکر انتخابات چند ماه پیش باشد، همه برای حمایت از نظام و اصل ولایت فقیه آمده بودند؛ شعارهای «حماسه آفرینان» را نیز که شنیدید ... همه یکصدا و یک دل؛ حسین ع و علمدارش را صدا میکردند ...!

2- اگرچه این سیل عظیم مردم، شامل شرکت کنندگان در انتخابات به نفع هریک از چهار نامزد بود، ولی هیچ یک، معترض به نتیجه انتخابات نبودند! میدانید دلیلم چیست؟!

چون همه آنها سخنان ولی فقیه شان را فصل الخطاب میدانند، که در نماز جمعه بعد از انتخابات، با تائید صحت انتخابات، تمام شک و شبهه ها را برطرف کرد!

چون همه باور قلبی دارند که اذان و وضو و نماز و قنوتشان بدون [اطاعت کامل از] ولایت بهایی ندارد!

پس شایسته نبود از پشت آن تریبونی که گوش دنیایی به حرفهای شماست، برای مردمی که خود را فدایی رهبر میخوانند، از عنوان «معترض انتخابات» استفاده میکردید!

3- از پرونده اختلاس بیمه ایران و معاون رییس جمهور سابق سخن به میان می آورید و آن را مصداق و مثالی برای الزام ایجاد « قوه قضائیه مستقل » میدانید، حال سوال ما از شما این است، که آیا شما پرونده اختلاس را با پرونده «براندازی» که قبل از انتخابات، برنامه ریزی شده و توسط تعدادی از عوامل داخلی به صورت میدانی، اجرا شد، یکسان و یکسطح میدانید؟!

آیا غیر از این بود که موسوی و کروبی با خودخواهی تمام، در مقابل سخنان رهبر؛ مبنی بر تائید انتخابات، ایستادند و با صدور بیانیه ها و فراخوان های گوناگون برای اغتشاشات خیابانی، پروژه ای را همراهی کردند که هدفی جز سقوط نظام نداشت؟!

آیا غیر از این بود که موسوی، آن کافرِان حرمت شکن را «خداجو!» و کروبی آنان را «عزادار واقعی اباعبدالله!» نامیدند و با این موضع گیری ها علناً در مقابل اسلام ایستادند و در صف یزیدیان جای گرفتند و هیچ گاه مرز خود را با آنان مشخص نکردند؟!

شما که خود دکترای فلسفه دارید؛ آیا مقایسه اختلاس با براندازی، قیاس مع الفارغ نیست؟! دلیل شما از اظهار «الزام محاکمه موسوی و کروبی با احمدی نژاد» چیست؟! دوستی به مزاح میگفت شما احتمالا نام دکتر رضایی را از قلم انداخته اید، و گرنه همه چهار نامزد انتخابات 88 باید در دادگاه مورد نظر شما حاضر می بودند!

اگر به نظر شما «موضوع فتنه حل نشده»، جای تعجب ندارد! چرا که شما « حصر خانگی رهبران فتنه را عملی غیرقانونی و غیرشرعی » میدانید! در حالی که، حصر خانگی این دو تن، مصوبه رسمی شورای عالی امنیت ملی است (که شامل نمایندگان رهبری، رؤسای سه قوه، فرماندهان نیروهای مسلح و سه تن از وزاری دولت است،) ... جالب و تعجب آور است که شما، تصمیمات این افراد را غیر قانونی و غیر شرعی می نامید!

اما بسیاری از کسانی که در حماسه 9دی حضور داشتند، با در نظر گرفتن موضع گیری های آن دو نفر! آنها را در قلب و ذهن خود به دار کشیدند! حال آن که شما «نهایت رأفت اسلامی» که شامل حال موسوی و کروبی است و اینکه «حصر خانگی هرچند طولانی مدت! کمترین محاکمه ای است که موسوی و کروبی، باید! به آن دچار باشند» را در نظر نمی گیرید!

4- شما فرمودید: « جرم مصطفی تاج زاده یا بهزاد نبوی غیر از انتقاد به نظام چه بوده است؟! »، ولی تا جایی که ما یادمان می آید، اعترافاتی که این دو نفر در مقابل دوربین های رسانه ها داشتند خیلی بیشتر از چیزی است که شما می فرمایید!

5- فرمودید: « امام علی (ع) خوارج را تا زمانی که دست به سلاح نسپرده بودند از آنها گذشت و حتی حقوق آنان را از بیت المال قطع نکرد »، آیا غیر از این بود که بعد از خسارات فراوانی که آشوب ها به کشور و نظام وارد کرد، و بعد از اینکه افرادی در این آشوب ها و اغتشاشات به دست عوامل میدانی فتنه، به ناحق، کشته شدند، و حتی افرادی به اصل ولایت فقیه تاختند و در صدد براندازی برآمدند، باز جمهوری اسلامی  امید داشت به توبه و بازگشت سران فتنه به میان مردم و مشخص کردن مرزبندی با آشوب طلبان از سوی سران این جریان؟!

6- عده زیادی از دوستان! در فضای مجازی از قول شما گفتند که «مطهری گفته: راهپیمایی 9 دی بی مورد بوده!» البته ما هم مثل شما میدانیم که این عبارت، صرفا برداشتی بوده که بقیه از حرف شما داشتند و شما چنین منظوری نداشته اید! اما به آنها هم حق بدهید که از حرفهای شما، چنین برداشتی داشته باشند... چه خوب است علنا اعلام کنید که چنین منظوری نداشتید! 

چرا که میدانید و میدانیم که «فتنه» و ظلم هایی که توسط فتنه گران به نظام شد از یاد هیچکس نخواهد رفت و کلمه «فتنه» در ذهن ایرانیان هیچگاه کم رنگ نخواهد شد... تا همیشه در یاد داشته باشیم و نگذاریم فتنه ای دیگر، نظام را به زحمت بیندازد!

سخن بسیار است و مجال اندک... تمام

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
احمد موحدی
|
United States
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
5
6
خوب بنده خدا یک کم حقیقت رو گفته. شما به بزرگواری خودتون ببخشید.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
5
5
به نظر بنده شهید مطهری بخاطر علم ایمانش ترور شد وپسرش بخاطر سادگی ونداشتن بصیرت تحت تاثیر دشمن قرار گرفته وتسلیم شده
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
5
4
چون چهارکلمه حرف درست زده این جوری شمشیر رو از رو بستید اون هم باید مثل شما تملق بگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: