به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز فعالیت گشت‌های ویژه انتظامی در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
"خیبرآنلاین" - سردار حسین ساجدی‌نیا بامداد سه‌شنبه در حاشیه بازدید سرزده از اجرای طرح ویژه «انتظامی - ترافیکی» در بزرگراه‌های پایتخت با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای کاهش تخلفات و تصادفات از حدود 10 روز پیش طرح ویژه برخورد با تخلفات شبانه را در بخش راهنمایی و رانندگی در بزرگراه‌های تهران آغاز کرده است گفت: بر این اساس هر شب با حدود 700 دستگاه خودروی متخلف که دارای دو تخلف حادثه‌ساز همزمان هستند توقیف می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از زمان اجرای این طرح تا کنون تصادفات فوتی و جرحی بجز یک مورد تصادف جرحی، به صفر رسیده و تصادفات خسارتی نیز به شدت کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح با تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، لایی کشی، انجام حرکات مارپیچ، نداشتن تجهیزات روشنایی در شب، نصب چراغ‌های زنون و ... برخورد می‌کنند گفت: با توجه به نزدیکی خریدهای نوروزی و در راستای ارتقای امنیت و برخورد با مجرمان و متخلفان از 3 شب پیش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح انتظامی بزرگراه‌ها را نیز آغاز کرده است.

وی افزود: بر این اساس ماموران یگان امداد با گشت زنی در بزرگراه‌های پایتخت در حوزه انتظامی با محوریت سرقت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تنها به دنبال اعمال قانون رانندگان متخلف نیستیم و هدفمان تصحیح و ارتقای رفتارهای ترافیکی شهروندان است، افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح‌ها کاهش تخلفات شبانه، برخورد با جرایمی از قبیل سرقت و ارتقای ضریب امنیت در شهروندان است و این گشت‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه تنها طی 3 شب گذشته 58 دستگاه خودروی سرقتی به همراه سارقان آنها در بزرگراه‌های پایتخت کشف و ضبط شدند تصریح کرد: طرح مشترک «ترافیکی - انتظامی» با افزایش تعداد گشتی‌ها طی روزهای آینده تقویت خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در صورت مشاهده تخلفات راهنمایی و رانندگی نیز با متخلفان برخورد می‌کنند گفت: در عین حال گشت‌های یگان امداد در 3 شب فعالیت خود به تعدادی از خودروها کمک‌رسانی و امدادرسانی نیز داشتند.

وی از حضور گشتی‌های پلیس در سطح معابر از 15 بهمن ماه خبر داد و گفت: این طرح در مراکز تجاری و خرید، مترو، معابر، اتوبوس و ... آغاز خواهد شد و بر اساس آن گشت‌های پلیس در معابر و بزرگراه‌ها، معابر اصلی و غیره در روزهای منتهی به پایان سال امستقر می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس این ایام در آماده‌باش خواهد بود خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس از مراکز تجاری و غیره مراقبت بیشتری خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند که فرزندان آنها در پلیس همواره در کنار و همراه آنها هستند، هدف از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی انتظامی را بیش از آنکه از قوه قهریه پلیس باشد، اصلاح رفتار غلط ترافیکی و آگاهی بخشی توام با رافت اسلامی دانست.

در این بازدید که در هوای برفی و تا حدود ساعت 4 بامداد صورت گرفت سردار حسین رحیمی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و سردار حمید هداوند - فرمانده یگان امداد پلیس تهران نیز با حضور در محل به ارائه گزارش از اقدامات خود پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: