به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
آیا فردی با این روحیات و دیدگاه، می تواند سریالی تاریخی را با رعایت جمیع جوانب و نیز با حفظ امانت به تصویر بکشد؟ فردی که علایق بسیارش به خاندان رفسنجانی شهره عام و خاص است، چگونه می خواهد با بی طرفی، روایتی حساس از بخش مهم تاریخ این سرزمین را به صورت سریال به نمایش در آورد؟
"خیبرآنلاین" - سریال "سرزمین کهن" همانگونه که از قبل پیش بینی می شد، با حاشیه ها و جنجال های بسیاری همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، این سریال که با کارگردانی فردی جنجالی و پرحاشیه به نامه کمال تبریزی پس از مدت ها بحث و جدل روی آنتن شبکه 3 سیما آمده است، از همان قسمت نخست جنجال آفرین شد.

براساس این گزارش، "خیبرآنلاین" قبل از پخش این سریال، با انتشار مطلبی تحت عنوان "سرزمین کهن بالاخره آمد؛ خدا به فرهنگ و تاریخ ایران رحم کند" نسبت به سوابق کمال تبریزی و نیز برخی خبرها پیرامون سرزمین کهن مطلب مفصلی را منتشر کرده بود اما سیل نظرات مخاطبان در همین خبر و نیز، تماس های پی در پی مخاطبان خیبری از مناطق بختیاری نشین، موجب شد تا بار دیگر و البته از دریچه ای دیگر به دسته گل جدید کمال تبریزی پرداخته شود.

آنچه که طی روزهای گذشته مشاهده شده است، انتقادات گسترده هموطنان قوم بختیاری به آن چیزی است که معتقدند در قالب این سریال، به آنها توهین شده است.

شدت اعتراض ها به حدی بود که کار از سایت های اینترنتی و پیامک های گسترده ای که دست به دست می شوند عبور کرده و به راهپیمایی بی نظیر مردم این دیار در 22 بهمن کشیده شد.

DSC00003
DSC00006
اعتراض مردم لردگان به "سرزمین کهن" در راهپیمایی بی نظیر 22 بهمن


همچنین، برخی از نمایندگان مجلس، از اقوام مختلف، با تهیه طوماری خواستار توقیف این سریال شدند و حتی یکی از نمایندگان از انتقال پرونده این سریال به شورایعالی امنیت ملی خبر داد و باتوجه به حضور فردی همچون علی شمخانی به عنوان دبیر این شورا، خواستار پیگیری در این رابطه شدند.

در عین حال، کمال تبریزی پس از مشاهده انتقادات و جلساتی که در صداوسیما در این باره برگزار شد، با انتشار یادداشتی توضیحاتی را ارایه نمود. کارگردان "سرزمین کهن" در توضیحات مکتوب خود آورده است: «سرزمین کهن» روایت مبارزه ملت ایران برای به بازنشستن انقلاب اسلامی است. او با ابراز احترام از نقش همه اقوام کشور در مبارزات انقلاب اسلامی گفت: اسامی شخصیت‌های این سریال صرفا نام خانوادگی افراد است و اشاره‌ای به هیچ یک از اقوام غیور و دلاور کشور ندارد. وی با اشاره به وقایع آتی داستان این سریال گفت: قهرمان اصلی سریال که نقش مهم و موثری در نهضت خرداد و همراهی با روحانیت و امام دارد،‌ از همین خانواده بختیاری است و قضاوت درباره شخصیت‌های مثبت و منفی این سریال به صبر و حوصله بیشتری احتیاج دارد.

انتشار این متن مکتوب از سوی کارگردان جنجالی، موجب شد که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "خیبرآنلاین" خواستار پایان دادن به این مسایل شود.

محمد جلیل سرقلعه، نماینده مردم لردگان در مجلس، گفت: باتوجه به بیانیه آقای تبریزی، این غائله دیگر تمام شده است و قرار شده که ادامه سریال با اصلاحات جدید پخش شود. او در بیانیه اش گفت که استفاده از عنوان "بختیاری" تنها یک تشابه اسمی بوده است و باتوجه مسایل مختلف، نباید به بحث های قومیتی به شکل اینچنینی دامن زده شود و این مسایل برای کشور خوب نیست.



با توجه به اتفاقات فوق و مسایل دیگر، باید منتظر ماند تا اصلاحات جدید بر روی این سریال، چگونه صورت خواهد گرفت اما نکته مهم آن است که چرا آنتن رسانه ملی در اختیار فردی با دیدگاه های کاملا سیاسی و جناحی گذارده می شود؟

تبریزی با روحیات خاص خود، اخیرا در برنامه سینمایی "هفت" و در پاسخ به سوال مجری که پرسید چرا همیشه بر روی خط قرمز حرکت می کنید؟ علت را در جذب مخاطب بیشتر دانست.

آیا فردی با این روحیات و دیدگاه، می تواند سریالی تاریخی را با رعایت جمیع جوانب و نیز با حفظ امانت به تصویر بکشد؟ فردی که علایق بسیارش به خاندان رفسنجانی شهره عام و خاص است که شرح این علایق، در خبر قبلی "خیبرآنلاین" راجع به سرزمین کهن منتشر شده و لینک آن در پایین همین خبر جهت مطالعه علاقه مندان آمده، چگونه می خواهد با بی طرفی، روایتی حساس از بخش مهم تاریخ این سرزمین را به صورت سریال به نمایش در آورد؟

سریالی که علاوه بر توهین به قومیت ها، در مسایل ارزشی و رعایت حجاب نیز دچار مشکلاتی عدیده ای بود که با استفاده از برخی تکنیک های فنی، آنچه که همینک مشاهده می شود، نسخه اصلاح شده آن است!

حاشیه های اخیر پیرامون این سریال تمام می شود اما رعایت تدبیر و دقت نظر بیشتر در انتخاب افراد می تواند رسانه ملی را در رسیدن به اهداف والا هدایت کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۴
مهدی ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
1
7
این صدا و سیما هم مثل (...) رنگ عوض میکنه!!!!
انگار اینا هم دیر دیراشون میشد زودتر یه دولت (...) روکار بیاد تا هرکاری خواستن بکنن!!!!!!
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
بختیاری همیشه (...) بوده
حقشونه
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
بختیاری
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
این (...) که اسمشو گذاشته ایرانی
این اراجیف چیه که نوشته ؟
تو سایت عوضی که می دونی این کلمات چیه چرا منتشر کردی؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
6
20
متاسفم که باافرادبی هویتی مثل تو وامثال توهموطنم منم پسر بی بی مریم سردارجنگ کسی که کابوس انگلیسیها بود نه کاسه لیس حتما این صفت اجدادخودت بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
1
6
http://www.hamasesazan.ir/12425/تذکر-آقای-حاجی-در-پی-اهانت-به-قوم-شریف-ب.html
ایل بزرگ و آریایی بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
21
سلام به نظر من تنها قومی که به ایران و پارسیان خیانت نکرد قوم بختیاری است و شخص تبریزی و امثال ایشان کوچکتر از آنند که بخواهند لکه ای بر پیکر این قوم آریایی و اصیل وارد کنند ایران از آن بختیاری هاست
قبرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
1
14
این (...) باید توجیه بشه که تنها قوم خالص ایرانی قوم غیور و باشرف بختیاریست....
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
آل داود صالحی ونکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
10
به کمال (...) بگید اگه بختیاری نبود کی (...) رو از دست روسها در می آورد؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
9
میتونم سر فوشو بدم به کارگردان این فیلم ولی بی شخصیت نیستم مثله آقای (...) که میخاد با این فرقه گری توجه همه رو بخودش جلب کنه آخه این مرد مدتهاست از چشم همگان افتاده این مرد خیلی سوتی داده الان حکم سلمان رشدی را داره در مقابله قومه بختیاری دوست دارم یه نیم نگاهی به تاریخ بختیاری داشته باشید مردم عزیز یک استان یا دو استان که نیست بختیاری، چند استانیم ما مردم بختیاری اگه بیگانه بخواهد به هموطنمان توهین کند چه ترک چه عرب چه کرد چه فارس ما سینه سپر میکنیم برای هموطنمان ولی اگر کسی بخواهد توهین کند بما بختیاری ها من یکی قید همه چیزمو میزنم تا نفسشو بگیرم.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
8
این یه تذکر بود به اونای که فکر میکنن بختیاری مثال بقیه است باید اینو تو گوششون فرو کنن ما قادر به هر کاری هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
1
13
آقای عزت ضرغامی و کمال تبریزی! گفتی به چه چیز خود افتخار می کنیم؟ به آزادگی، وطن پرستی، شجاعت، باج ندادن به شغالهای زمانه، سرداری انقلاب مشروطه، و بالاخره؛ به بخت خود که به بخت ایران زمین گره زده شده افتخار می کنیم.

آقای ضرغامی و آقای تبریزی! گفتی به کدام اصل و نسب افتخار می کنیم؟ ما فرزندان راستین ایرانیم؛ از نسل کورش، از نسل آریوبرزن، از نسل سردار اسعد، از نسل سردار زنان ایران بی بی مریم، از نسل علی مردان خان شهید راه آزادیخواهی، از نسل بهنام محمدی ۱۳ ساله کوچک ترین سردار ۸ سال دفاع مقدس.

آقای ضرغامی و آقای تبریزی! گفتی بختیاری چه وقتی بختیاری شد؟ بختیاری وقتی بختیاری شد که راه بر اسکندر بست، وقتی بختیاری شد که در مقابل دلقک قادسیه سرداری را به تازیان معرفی کرد که فقط ۱۳ سال داشت، قوتی بختیاری شد که راه بر مغول بست، وقتی بختیاری شد که محمود افغان را از پایتخت ایران راند، وقتی بختیاری شد که پارلمان مشروطه را از استبداد صغیر محمدعلیشاهی نجات داد.

آقای ضرغامی و آقای تبریزی! اینها را به بچه های داخل آن کلاس و به آن معلم توده ای و فرقه دموکرات که درصدد تطهیر او هستی، بگو تا بدانند بخت ایران به بخت بختیاری بسته شده است.
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
8
ما قوم بزرگ بختیاری خواستارآنیم که پخش این فیلم موهن به طور کامل متوقف شود و سعی کردیم با روشهای قاونی این موضوع را پیگیری نماییم و (...) این مسله شوخی برداری نیست پس جدی بگیرید چون ما گذشته مان را الکی بدست نیاوردیم که کمال تبریزی بخواد خرابش کنه
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
بختیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
7
با احترام به تمام اقوام ایران عزیز
نه کمال تبریزی ونه ضرغامی و هیچکدام از این آدمها (...) نیستند که در مورد ایران و اقوام آن برنامه بسازند واضهار نظر کنند.وقتی طی هشت سال سیاه گذشته هنرمندان شایسته را از عرصه فعالیت , (...) بیرون کردندعرصه برای فعالیت آدمهای ناشایسته باز شده تا هر آنچه در اذهان ناپاکشان هست از طریق تریبون (...) به مردم تحمیل کنند.خیلی خوب است آقایان بدانند چقدر از مخاطبهایشان باقی مانده اند(البته اگر برایشان مهم باشد).
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
سلام
|
United States
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
1
آقای (...) کاسه لیسی صد برابر شرف داره به کوسه لیسی
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
5
اول متاسفم برای محسن رضایی ،بعدش برا خودم که کاری از دستم بر نمیاد.
آیا بختیاری ها جزء ملت ایران نیستن؟چطور 1کارگران (...)(کمال تبریزی) با جسارت تمام به اصیل ترین قوم ایران (بختیاری ها) در فیلمی توهین آمیز(سرزمین کهن)با مسیری هدایت شده به خود اجازه میدهد تاریخ را تحریف و به ملت ایران توهین کند آیا مسئولان ما برنامه شبکه های ملی را تماشا نمیکنن،یا با سکوت به توهین های انجام شده مهر تایید بر اراجیف (...) و فتنه گران میگذارند .
لطفا با مسئولان مربوطه مصاحبه کنید.
باسپاس فراوان
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
6
آنان که به این وطن خیانت کردند
از کینه (...) صیانت کردنند
ای بیشه خشم بختیاری بخروش روباه صفتان به شیر اهانت کردند mis
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
6
تشابه اسمی!!!این جمله یعنی بدون آگاهی و مطالعه فیلم ساختن!!!البته اولین بار هم نیست، باز هم یک فیلم تاریخی بدون مشاور که جذابیتش رو فقط با تم درام و بازی خوب بازیگر به دست آورده...همین!!!
iman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
4
آقای جلیل سر قلعه نماینده چند دوره (...) شده، قوم بختیاری خواستار توقف این سریال است نه اصلاح آن .آقای کمال تبریزی دنبال (...) است که هیچ نقشی در مشروطیت نداشتند (...) تاریخ را به نفع آنها تحریف کرده اند. آقای ضرغامی چرا (...) شده ای و جوابگو نیستی شاید که نه حتما این کار با چراغ سبز شما صورت گرفته است.
درود بر نوادگان کورورش
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
6
آقايان (...) بايد بدانيد توهين هاي (...) شما ذره اي از عظمت بختياري نمي كاهد، با اين كار تنها كينه ورزي و قدر ناشناسي خود را به ايل بختياري نشان داده ايد، و ما هيچگاه فراموش نميكنيم!
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناتوور بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
4
درخت بختیاری پیر نیبو/هیچ اهن کهنه ایی شمشیر نیبو.......

برادران و خواهران عزیز این اهانت گناهی نابخشودنی است.. و تلنگری برای قوم شرافتمند بختیاری تا از سکوت و خواب چندین ساله بیدار و هوشیار گردند..نام و اوازه ی اصالت قوم بختیاری در جهان زبانزد است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
5
این شعر از پژمان بختیاری خواهر زاده سردار اسعد است که اقایان میخواهند اورا نوکر انگلیس معرفی کنند
اگر ایران به جز ویران‌سرا نیست من این ویران‌سرا را دوست دارم.
اگر تاریخ ِ ما افسانه‌رنگ است من این افسانه‌ها را دوست دارم.
نوای ِ نای ِ ما گر جان‌گداز است من این نای و نوا را دوست دارم.
اگر آب و هوای‌َش دل‌نشین نیست من این آب و هوا را دوست دارم.
به شوق ِ خار ِ صحراهای ِ خشک‌َش من این فرسوده‌پا را دوست دارم.
من این دل‌کش زمین را خواهم از جان من این روشن‌سما را دوست دارم.
اگر بر من ز ایرانی رود زور، من این زورآزما را دوست دارم.
اگر آلوده‌دامانید، اگر پاک من ای مردم، شما را دوست دارم.

یا
عرب اهوازی وطن دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
4
تعصبی فکر نکنبد
این همه تو فیلم هایی مثل کلاه پهلوی و ... اون سردسته نظامی های رضاخان رشتی بود ، کدوم یک از مردم فهیم شمال از این اداها در اوردن؟؟؟؟؟؟

یعنی اخر بهانه بنی اسرائیلیه ها

به اون (...) اتش بیار معرکه هم توصیه میکنم خجالت بکشن ، به جای این خاله زنک بازی ها برای معیشت مردم اون استان ها یه فکری کنن
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
mzb
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
8
1
خواهشا با فکر و منطق حرف بزنید تو این سریال فقط به یه نفر که فامیلیش بختیاریه منظوره نه قوم بختیاری در ضمن نقش اصلی و مثبت فیلم هم در نهایت از همون خونواده بختیاریه . لطفا با فکر نظر بدید نه از روی جوگیری
پاسخ ها
بختیاری
| United States |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
اخه با منطق ساده لوح بی مغز مگه فیلمو ندیدی که میگی تشابه فامیلی!!!!! عکس خان بختیاری تو خونه بختیاری چیکار میکرد !!!؟؟؟؟ مگه قحطی فامیل بود خوب میذاشت ام ذد بی همون فامیل خودت چشماتو باز کن اینارو ببین
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
3
اقای کمال تبریزی و عزت الله ضرغامی (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
زردکوه بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
4
بیاد مردانی که سر نهادن زیر سنگ اما سر ننهادن زیر ننگ...توهین به قوم بختیاری یعنی توهین به شجاعت..مردانگی..اصالت..یکرنگی..و شرف است..گر ایران بختیاری نداشت گمانم که از بخت یاری نداشت. روزگار رو ببینید که چطور (...) افراد هم به خود جرات میدن تاریخ بختیاری رو تحریف کنند....
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
بختیاری اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
6
سردار اسعد بختیاری شد کاسه لیس و (...) به قول خودشون که یه زمانی راه زن بودند شدند سردار. (...) همین روزها تمام سند خیانتت رو رو میکنم
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
5
اینها کینه های چندین ساله است-بختیاری از اسب افتاده از اصل نیفتاده -ایران باید فدارالی شود ولا غیر-
درود بر وارثان کورش کبیر
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
3
(...) عضو سازمان داشجویان حزب توده بوده است و شما در تمام فیلم هایش افکار مارکسیستی را می بینید و ایشان نقش فعالی در تصرف سفارت امریکا داشته است و از این شخص چه انتظاری دارید.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
3
کمال تبریزی و ضرغامی
(...) هستند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
4
اون (...) که نوشت بختیاریها همیشه ... بودن بدونه که همین بختیاریها (...) اینارو از زیر دست اجانبی چون محمود افغان و بقیه در اوردن
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
4
زنده باد بختیاری،زنده باد سردار اسعد،مرگ بر (...)،مرگ بر اجنبی،(...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
محمد زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
2
گر ایران زمین بختیاری نداشت،،،،،گمانم ک از بخت یاری نداشت.
(...) اصالت خودت چی؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
3
تشابه اسمی!!!این جمله یعنی بدون آگاهی و مطالعه فیلم ساختن!!!البته اولین بار هم نیست، باز هم یک فیلم تاریخی بدون مشاور که جذابیتش رو فقط با تم درام و بازی خوب بازیگر به دست آورده...همین!!!
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
در جواب ایرانی نقطه چین مفت نخور
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
3
این ها همه تاوان وطن پرستی بختیاری هاست .ما سربلندیم .همواره (...) زورگو از بختیاریها وحشت و کینه داشتند چه قاجار چه پهلوی که رضا شاه تعداد زیادی از خوانین بختیاری را حبس و سپس به طرز فجیعی به قتل رساند.و حالا هم که می خواهند تاریخ و هویت بختیاری را به نابودی بکشند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
لر بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
4
سرداراسعد زندگی در اروپا را رها کرده و به ایران امد وبا فقط هفتصد تفنگدار اصفهان و تهران را فتح کرد . ان (...) که حتی از (...) هم بیرون نرفتند پس چطور این القاب را گرفتند خدا میداند. سردار ملی ایران سردار اسعد بختیاری
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
1
یکی برای من توضیح بده دقیقا چه توهینی شده؟من که چیز خاصی ندیدم به غیر از اینکه فامیلیشون بختیازی بودخب که چی ؟یعنی هر چی بد و بیراه به اون خانواده بگن دارن به قوم بختیاری توهین میکنن؟؟؟؟ یکم ظرفیتتون رو ببرید بالا.تو این مملکت هر کس یه کاری میکنه به یه عده بر میخوره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
1
سلام
چرا برمسئولین فریاد نمی زنید
چرا به (...) نمی گوید
چرا صدا وسیما بازیگران را گزینش نمی کند؟

بازیگران زن بدحجاب و بی حجاب که الگوی دخترا شیعه شده اند
مثل...
این خبر در سایت ارزشی (...):
این روزها تصاویری از (...) در فضای مجازی منتشر شده، که حاکی از کشف حجاب این بازیگر جوان سینمای ایران است.

تاکنون خبری مبنی بر کذب بودن این تصاویر نیز منتشر نشده است.با وجود این که سریال کلاه پهلوی سعی در نشان دادن تاریخ کشف حجاب و فرهنگ‌سازی برای آن داشته‌ است؛ اما شواهد گویای این هست که این فیلم که از همان ابتدا منتقدان زیادی نیز داشت، حتی نتوانست روی بازیگران آن تاثیر مثبت بگذارد.
تا سندی باشد بر نقدی که همیشه به سریال‌های تلویزیونی می‌شود مبنی بر اینکه اگر برای نشان دادن یک فعل قبیح دست به اعمالی قبیح بزنیم، تاثیری معکوس برای فرهنگ جامعه دارد.

چرا سایت شما از مسئولین مطالبه ی که نتیجه داشته باشد نه فقط درج یک خبر .
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
5
تاريخ گواهي مي هدد كه فتح تهران در دوران مشروطه توسط باختياري ها به رهبري سردار اسعد انجام شد شخص حقيقي مثل كمال تبريزيدر مقام إظهار نظر نيست اين بي احترامي از طرف صدا و سيما است كه شخص ضر غامي بايد جوابگو باشد
بختیاری لردگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
مرگ بر (...) مرگ بر (...) اگه دستم به کمال تبریزی میرسید خوب میشد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
0
1
(...)اگه از پخش خوداری نکنی (...) !
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
اسلام بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
4
کمال تبریزی اینجا زاگرس است اگر عقابی بخواهد بر فراز اسمانش پرواز کند باید بالهایش را باج دهد...............کمال تبریزی (...) چطوری جرات کردی به اجداد من توهین کنی....(...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
به نام وطن پرستان بختیاری و ایران زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
به یاد سربازان بختیاری که به گواه تاریخ هسته اصلی گارد جاویدان کوروش بزرگ بودند؛به یاد دلیران بختیاری که باوجود نادرشاه بزرگ؛زمانی که او ناکام در فتح قلعه قندهارشد؛به یاریش شتافته ودر یک شب قلعه قندهار را برای ایران تصرف کردند۰به یاد سرداران بختیاری سردار اسعد و سردار بی بی مریم؛که مشروطه را به پیروزی رساندند وطی نامه ای به ستار که تفنگ خود را در سفارت عثمانی تحویل داده/و مبارزه برای مشروطه را کنار گذاشته بود؛فرمودند:تهران توسط بختیاری تصرف شد ومشروطه را پیروز کردیم؛به پاس زحماتی که برای مشروطه متحمل شدید به لقب ستارخان سردار ملی مفتخر شدید؛پس به تهران بیایید۰بیاد سردار محسن رضایی که به یاری فرزندان ایران زمین ۸سال فرمانده سپاه سرافراز ایران بود؛ و به یاری دیگر فرزندان بی ادعای سپاه پوزه دشمنان را به خاک مالید۰/به یاد دلیرمردان و شهدای خط شکن بختیاری گردان سلمان و یک هزار شهید شهرستان ۱۰۰۰۰۰نفری آن موقع مسجد سلیمان و هزاران شهید بختیاری در دیگر شهرها ۰و در آخر در یک جمله ‏"‏در باره ایلی صحبت میکنید که احوالش بر همگان روشن است۰همین و بس‏‏"‏
یزدان پناه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
3
کمال تبریزی ناراحته از اینکه از نژاد (...). اگه راست میگه بره به روسها توهین کنه که (...) نه بختیاری ها
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
تینا144
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
3
واقعا متاسفم واسه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
از(...) شماست که توهین به اقوام ایرانی میشه
پس کجا رفت این اتحادی که دم ازش میزدین....کجاست آن انسجام..؟.....این است آزادی؟
متاسفم واسه کمال تبریزی توهین به بختیاریها توهین ملت ایران است وتوکه یک ایرانی هستی توهین به خودت کرد,و توهین به خودت توهین به خانوادته............
جای تاسف داره واسه بازیگرانی که این نقشها راقبول کردن
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
2
متاسم واقعا این (...) فقط ادعای میکنه که اقوام یکسان هستن. این فیلم و محتواش و توهینی که کردن کاملا هدفمند بوده و میخان مث چیزای دیگه تاریخ ایل بختیاری رو عوض کنن. حتما میخان با یه عذر خاهی مث همون توهینی که به ترکت کردن اینم ماست مالی کنن....!!!!
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
گرزسوراماده
|
United States
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
1
نزارید خون بختیاری بجوش بیاد تذکربه شما مسولین صداسیما
بنام میراثداران ایرات زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
2
زه آریو برزن اسکندر گریزد،که چون سردار دارا بختیاریست،اگر آتن به یونن حکم فرماست،بدان بام وطن ازبختیاریست،اگریونان به هکتورها بنازد،بدان سردار اسد بختیاریست،زه افغانو زه مغدونی چه باکی،غرور وصف ایران بختیاریست،زه آرش گویمو زه بهرام چوبین کمان ضوبین بدان دراین حوالیست،زدم بر پوز اسپورتان فداخون، خشایار نحیبش بختیاریست ،اگرآشوربابل قلعه دارن ،بنای پارسو ماش بختیاریست،اگرطوفان توپ آید زه چنگیز، نشان تک خال برنوبختیاریست، اگرتیمور شیر عجنوی هاست،همه عدلو عنوشم بختیاریست،دلیرانم که تاریخم بسازند،بدان زاگرس نشینم بختیاریست،اگرضحاک افعی شانه دارد،هجوم پوتک کاوه بختیاریست.بزن تبال تبل جنگ وطوفان که غورشهای شیران بختیاریست،....
یک بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
2
اولا بختیاری به نجابت و اصالت معروف است از ایران تا اروپا.دوما همین کمال تبریزی و (...) از نسل روسا هستن .بدیهی است که این سریال و عواملش از طریق بزرگان سیاسی مثل ح.ر....و...حمایت میشود که خودشان (...) تبارن.به همین دلیل در حال سر پوش گذاشتن هستند.ببین بختیاری به کجا رسیده که یک سری (...) روسی ان را زیر سوال میبرند.....وسلام
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
پرستو صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
1
بختیاری هیچ وقت با این حرف ها خراب نمی شود با این فیلم ها هیچ وقت این قوم اصیل زیر سوال نمی رود چون در تاریخ این قوم همه چیز به صراحت آمده که چه دلاوران و بزرگانی داشته و دارند واين را همه ی ملت ایران وهمچنیین تمام دنیا می داند و کمال تبریزی خودش و تیم کاری خود را خراب کرده
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
اتفاقا سریال خیلی هم درست داره میگه
(...) حامی طاغوتی نبودن دخترشون رو به شاه نمی دادن
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
زهرا وسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
1
چرا کسی نمی خواد واقعیت رو. قبول کنه سریال سرزمین کهن اصلا قصد توهینی نداشته چرا سو ظن دارید شما
بختیاری ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
0
زنده باد الله زنده باد میهنم ایــــــــــران زنده باد قوم من، بخــتیاری. اولا چه دلیلی داره یک خانواده که بقول ایشان بطور اتفاقی شهرتش"بختیاری" است در کتاب تاریخ نامش ذکر شود؟ دوما در این دیالوگ بطور علنی قوم بختیاری رو هدف قرار داده سوما حال کردم که (...)...سیاست بدی رو پیشه کردید آقایون چون بختیاری بیداره و هوشیار
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: