به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد جنجالی دولت یازدهم با یکی از سران فتنه موجی از اعتراض و انتقاد را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، انتشار خبر ملاقات علی جنتی با محمد خاتمی و تصویر هنجارشکنانه آن که از سوی زهرا اشراقی در یک شبکه اجتماعی منتشر شد، بازتاب های منفی بسیاری را برانگیخته است.

براساس این گزارش، وزیر ارشاد اعتدالیون به همراه تعدادی از مسئولان دولتی برای تبریک سال نو به دیدار خاتمی فتنه گر رفتند که در تصویر ذیل به خوبی نمایان شده است.



گفتگوی 3 تن از نمایندگان مجلس با خبرنگاران ما نیز حکایت از ناراحتی و گلایه مندی اهالی بهارستان نسبت به این رفتار تنش آفرین دارد به طوری که احتمال برخورد مجلس با این وزیر حامی فتنه و حتی استیضاح وی دور از انتظار نیست.

مشروح مصاحبه خبرنگاران "خیبرآنلاین" با نمایندگان مجلس بدین قرار است:

احمد سالک: در کمیسیون فرهنگی راجع به وزیر ارشاد تصمیم خواهیم گرفت
 
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در رابطه با دیدار علی جنتی با محمد خاتمی گفت: در رابطه با این دیدار چند مطلب قابل توجه است؛ نکته اول اینکه که فتنه، سران فتنه و کسانی که از آنها حمایت کردند از نظر مردم محکوم هستند و مطالبه ملت، محاکمه آنهاست که این نکته بسیار مهم و اساسی است.



رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دوم در این رابطه آنکه هرگونه حمایت از سران فتنه و کسانی که آنها را پشتیبانی می کردند، به هر شکلی که باشد اعم از گفتگوی تلفنی و ملاقات حضوری، این مساله هم از نظر جامعه محکوم است.

نماینده مردم اصفهان افزود: در شرایط کنونی که پارلمان اروپا قطعنامه ای را علیه جمهوری اسلامی تصویب کرده و برای حضورش در ایران شرط و شروط خاصی تعیین نموده و برای دفاع از سران فتنه به بهانه حقوق بشر مسایلی را مطرح کرده، ملاقات با سران فتنه در راستای خواسته آنهاست و این مساله صحیح نیست و این را باید آقای جنتی دقت داشته باشند. این دیدار تقویت جریان فتنه بوده است. آقای وزیر باید بیش از اینها نسبت به مسایل اینچنینی مواظبت کنند.

سالک از برگزاری جلسه پیرامون این مساله در کمیسیون فرهنگی خبر داد و بیان داشت که در این جلسه راجع به وی و رفتارهایش تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آقای جنتی گفته اند که نمی توانند دغدغه های رهبری را جامه عمل بپوشانند، باید کنار بروند و دولت تصمیم دیگری برای وی بگیرد.

منصور حقیقت پور: کسی که نمی تواند منویات رهبری را اجرایی کند، داوطلبانه کنار بکشد

دکتر منصور حقیقت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی، پیرامون دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم با یکی از سران فتنه گفت: امروز جامعه برای تحقق اهداف بلند اقتصاد مقاومتی و شعار سال، اقتصاد و فرهنگ، به آرامش بیشتری نیاز دارد. این نوع اقدامات هنجارشکنانه موجب به هم ریختن آرامش و بروز احساسات خواهد شد. اگر آقای جنتی خیلی علاقه مند به خاتمی است، می توانست بدون سروصدا و رسانه ای کردن به دیدار وی برود ولی همراه کردن یک تیم و رسانه ای کردن این دیدار کار درستی نبود.



نماینده مردم اردیبل، نمین، نیر و سرعین با تاکید مجدد بر نیاز به وحدت، همدلی و آرامش برای عبور از شرایط سخت کنونی، ادامه داد: اگر کسی احساس می کند نمی تواند منویات رهبری را در وزارتخانه ای به اهمیت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرایی کند، قطعا باید راجع به وی تجدیدنظر بشود. او باید داوطلبانه کنار بکشد تا کسانی که بتوانند در چنین شرایطی حساسی، بهترین و شایسته ترین خدمت فرهنگی را به جامعه اسلامی ارایه نماید.

حقیقت پور در پایان یادآور شد: مجلس به عنوان پایگاه جدی انقلابیون راجع به این مسایل حساسیت بسیار زیادی دارد و قطعا به صورت ویژه تمام این فعل و انفعالات را تحت نظر گرفته و ورود خواهد کرد و از وظایف شرعی و قانونی خود عدول نمی کند.

نعیمی رز: دیدار وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه محکوم است

دکتر صفر نعیمی رز، نایب رییس کمیته امنیت و مطالبات ملی، نیز راجع به دیدار علی جنتی با محمد خاتمی به عنوان یکی از سران فتنه به خبرنگار ما گفت: من این حرکت را محکوم می کنم و این اقدام، اقدام درستی نبوده است. خاتمی، مستقیم یا غیرمستقیم، دانسته یا نادانسته، عامدا یا سهوا، هیچ فرقی نمی کند، تحت هر کدام از این شرایط در فتنه 88 دست داشته است و دیدار وزیر تدبیر و امیدی ها و دولت اعتدال با چنین فردی دور از شان این دولت است.



نماینده مردم آستارا و لوندویل تاکید کرد: وزارت عریض و طویل فرهنگ و ارشاد اسلامی دور از شان و دون شان چنین فردی است که با چنان فردی ملاقات کند و به طور حتم هم بنده و همکارانم این مساله را دور از چشم نمی گذاریم و مجلس قطعا در این مساله ورود خواهد کرد.

***

باتوجه به سخنان این 3 نماینده مجلس راجع به ملاقات جنجالی و حاشیه ساز وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه و واکنش های دیگری که سایر نمایندگان انقلابی در ساعات اولیه انتشار این خبر و تصویر هنجارشکن آن نشان داده اند، آنچه که محتمل به نظر می رسد، ورود پارلمان به پرونده تنش زای علی جنتی در دوران وزارتش خواهد بود؛ احتمالی که شاید به اولین استیضاح کابینه یازدهم منجر شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
11
8
وقتي اينا از طرف مردم صحبت ميكنن !!! منظور كدوم مردمه ؟؟؟؟ اگه مردم ايران رو ميگه نه بابا اشتباه مي فرمايي چون مردم هيچ وقت نگفتن كه اينا محاكمه بشن !!!! خاتمي رو قبول داريم و هيچوقت ايشون فتنه گر نبوده و نيست !!!! اون مردمي كه تو ميگي فقط خودت و دور و وري هات هستن !!!! باور نميكني يه نظر سنجي واقعي از مردم داشته باش تا حساب دسست بياد جناب نماينده !!!!!!!!! يعني تنها مشكل اين مملكت توهين و فحش و ناسزاگويي به خاتمي و دوستاشه ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
آنتی فتنه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
مثل اینکه شماها به یه شوک دیگه نیاز دارین؟ مگه همین مردم نبودن که تو روز 9 دی مثل سیل ریختن و بساط فتنه و فتنه گرا رو جمع کردن؟ هنوز 5 سال هم نشده که دچار آلزایمر شدین! اون روز تو راهپیمایی مردم محاکمه علنی و آشکار چندده میلیونی خودشون رو راجع به سران فتنه خاتمی و موسوی و کروبی و البته راس سران فتنه آقای استوانه برگزار کردن. خواب بودی یا نخواستی ببینی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
همون مردم 9 دی ما بودیم برای حمایت از اصل نظام آمدیم شما چرا برای گروه خودت حساب میکنی شما دو جناح سر میز دعواتان است فکر مردم نیستید
استخوان در گلو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
آقا رضا من از بیانات مشعشعت فهمیدم که فتنه رو اشتباه تفسیر کردی!
حواست باشه اومدن آقای روحانی به این معنی نیست که تمام فتنه گرا بخصوص سران فتنه (مانند خاتمی) تبرئه شدن! خود ایشون هم به این مسآله واقفه که کفش دزد رو امام جماعت مسجد نمی ذارن!!!
مواضع خاتمی 93 با خاتمی 88 هیچ فرقی نکرده پس چرا باید تبرئه بشه؟!!! نکه از دید شما ارزشهای دینی و انقلابی ما عوض شده؟!!
حالا اگه اعدامشون نکردن شما دیگه پررو نشید!!!!!
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
9
7
سلام
متاسفانه آقای خاتمی دیگه قابل دفاع نیست
برا آنتي فتنه از خود راضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
4
8
آنتي فتنه جان !!!! حتماً تو هم آلزايمر گرفتي با دوستات !!!!!!!!!!!!!!!! يادت هست كه راهپيمايي چند كيلومتري 25 خرداد ؟؟؟ آخه مشنگ چرا همه چي رو به نفع خودتون تفسير ميكنيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا 75 ميليون انسان رو طرفدار خودتون حساب ميكنيد ؟؟؟ چرا نميگي وزنتان مشخص شد در 24 خرداد 92 ؟؟؟؟ همش 4 ميليون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس خواهشاً مقدار و اندازه رو نگو كه خيلي كم مياري !!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
فکر میکنی هنوز هم تعدادتون مثل قبله/ با این دست گلایی که هروز به آب داده میشه قشنگ
حالا
| Czech Republic |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
داداش دیگه چند هزار تا رای اضافی که به یک درصد هم نمیرسید که 24 خرداد 24 خرداد نداره که ، رای ما زمانی بود که با بیش از چندین میلیون اختلاف از میر حسین موسوی بالا تر بودیم . خداییش اگه همین الان رای گیری بشه به نظرت چه اتفاقی میفته ؟؟؟
مگه قبل از انتخابات (...) نمی گفت ما کارشناسامون جمع کردیم و به همه ی موضوعات حال حاضر اشراف داریم ؟؟؟ پس چرا اونروز به این نتیجه نرسید که نباید مردم یارانه بگیرن اما امروز بعد چند ماه با زور و آرامش سعی میکنن از زیر پرداخت یارانه در برن ؟؟؟ این فریب مردم نیست ؟؟؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
بیاناتت منو یاد صحبتهای آقای الویری (نماینده ستاد کروبی) در جلسه نمایندگان کاندیداها با رهبری در تاریخ 26 خرداد 88 میندازه که گفت: حضرت آقا، من از اول انقلاب مسئول صوت راهپیمایی ها بودم و تا حالا راهپیمایی به عظمت 25 خرداد(88) ندیدم!!!!!!!!!!
مرد حسابی کیو می خوای گول بزنی؟!!
میگن "حیف نون" روزی الکی سر کوچه وایساد و به مردم گفت تو کوچه پایینی شله میدن، بعد که دید ملت دارن میرن با خودش گفت نکنه واقعاً خبریه خودش هم رفت!!!!
azad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
6
3
آقایی که یادر خوابی یا اینکه در تخیلات خود سیرمی کنی ، امسال مثل خاتمی ودیگر سران شر وفتنه برای مردم مرده اند جایی در معادلات سیاسی واجتماعی مردم ندارند ، اینقدر هم به خودت فشار نیار مردم ایران اگاه به همه مسایل جامعه هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
6
3
گندشو درآورده این وزیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
2
0
سایت چینی سایت خبری معروف
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
2
همین فقط دیدار وزیر ارشاد با یکی از سران فتنه محکوم است ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! ما رو باش دلمون خوش نمایندگان پیگیری می کنن
شيطون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
1
1
خيبر جان
اي عزيزتر از جان
همه از نظر و تفكر شما آشوبگر و فتنه گر هستند
يه دكتر احمدي نژاد رو نكوبيده بودي كه اونم در مقاله
چند روز پيش كوبيدي!
از نظر شما كي خوبه؟ همه نميشه كه بد باشن!
نقطه چين نكني باز!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
1
0
وزير ارشاد هم نياز به ارشاد دارد ،اگر جلوي اين شخص گرفته نشود بعيد نيست به دام سران فتنه بيفتد برادران اطلاعات كمي دقت كنند تا بوسيله وزير ارشاد كشور خدشه اي وارد نگردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
0
0
به نظر ميرسد كه سرودم (...) مي جنبد ، ايشان دستور مي دهند موسيقي حرام ايجاد شود غلط كردي مرتيكه ي احمق موسبقي حرام است حرام است و حرام 0آن موسقي كه لهو لعب است بعني انسان با شنيدن آن به گناه ومعصيت مي افتد ، ايشان دستور اين موسيقي را صادر كرده اند اي اف بر تو
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
1
خا تمی دوزد نبود واقعا خدمت کرد احمدی نژاد باید محاکمه بشود چه خدمتی کرد جز (...)
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: