به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
با وجود معارضه علنی فرای با نظام اسلامی و ارتباط آشکار وی با حلقه انحرافی، روزنامه ایران روز شنبه در مطالبی مفصل از نامبرده تمجید کرد و نوشت «کنار زاینده‌رود چشم‌انتظار ریچارد ایراندوست است و علاقه‌مندان وی امیدوارند وی در اصفهان دفن شود و این کار ادای دینی نسبت به وی باشد»!
"خیبرآنلاین" - روزنامه دولتی ایران در ادامه رفتار ضدفرهنگی حلقه انحرافی، از یک مستشرق آمریکایی مخالف نظام اسلامی تمجید کرد و خواستار دفن وی در اصفهان شد.

به گزارش کیهان، ریچارد فرای مستشرق آمریکایی مرتبط با سازمان جاسوسی سیا می‌باشد که از سال 89 توسط حلقه انحرافی ترویج شد و از وی برای سخنرانی در همایش ایرانیان خارج کشور دعوت به عمل آمد. بعدا نیز با پادرمیانی میراث فرهنگی و در ادعایی بلاوجه اعلام شد که خانه‌ای در اصفهان به نامبرده تعلق می‌گیرد. فرای پیش از این دست و دلبازی! خواستار دفنش در اصفهان پس از مرگ شده بود. وی اوایل فروردین امسال در 94 سالگی درگذشت.

فرای که از وی به عنوان یکی از تئوریسین‌های مکتب ایرانی (مدعای حلقه انحرافی) نام برده می‌شود، سال 89 در مصاحبه با شبکه سی ان‌ان و در پاسخ به این سؤال که «ایرانی که شما از آن صحبت می‌کنید زیر سلطه ملاها و آیت‌الله‌ها قرار دارد»، می‌گوید: مردم خوب و مردم بد در همه جای جهان وجود دارند و حکومت مذهبی در ایران نیز از بین می‌رود و همه چیز تغییر می‌کند. این آمد و شد حکومت‌ها در گذشته نیز بارها وجود داشته است.

فرای در دهه 70 نیز سفری به ایران داشت و با برخی محافل ارتباط گرفت که بعدها از سوی وزارت اطلاعات درباره جاسوسی نامبرده ضمن این سفر هشدار داده شد.

با وجود معارضه علنی فرای با نظام اسلامی و ارتباط آشکار وی با حلقه انحرافی، روزنامه ایران روز شنبه در مطالبی مفصل از نامبرده تمجید کرد و نوشت «کنار زاینده‌رود چشم‌انتظار ریچارد ایراندوست است و علاقه‌مندان وی امیدوارند وی در اصفهان دفن شود و این کار ادای دینی نسبت به وی باشد»!

یادآور می‌شود در حوزه دانشگاه نیز وزارت علوم دولت یازدهم رفتاری مشابه رفتار حلقه انحرافی داشته و از جمله برخی رؤسای دانشگاه‌ها نظیر رئیس دانشگاه تهران را که مدنظر حلقه انحرافی برای حذف بودند، حذف کرده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iraq
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
خیلی وقیح هستید...بازم جریان موهوم انحرافی..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: