به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۲۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
با اندک تأملی می توان اعتدالیون را در خوف از محمود احمدی نژاد محق دانست، چراکه علیرغم صحت اینکه «آن مرد رفته است»، اما می توان این جمله را اینگونه تکمیل نمود که: «آن مرد، "مردانه" رفته است» ...
"خیبرآنلاین" - «احمدی‌نژادی‌ها با "هما" می‌آیند؟» ؛ «حلقه‌های احمدی‌نژادی در فیسبوک» ؛ «احمدی‌نژادی‌ها پشت چراغ قرمز» ؛ «آماده‌سازی تیم 150 نفره احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس» و ... ، تنها بخشی از تیترهای روزهای اخیر تیم های رسانه ای مشترک المنافع "اعتدالی- اصلاحاتی" است که از فرط بغض و کینه نسبت به دولت قبل، به سندرم شیزوفرنی "احمدی‌نژاد" مبتلا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، ترس از آلترناتیوی به نام احمدی نژاد، در حالی روز به روز در ضمیر اعتدالیون بیم و امید تشدید می شود که پیش از این، محمدجواد ظریف – دشمن قابل احترام "هنری کسینجر"، مشاور ارشد امنیت ملی کاخ سفید – در صفحه فیسبوکش خطاب به دختر نانسی پلوسی (سیاستمدار آمریکایی) اطمینان خاطر داده بود که: «آن مرد [محمود احمدی نژاد] دیگر رفته است»!

حال، سوالی که در این بین خودنمایی می کند آن است که به واقع چه دلیلی برای این همه هراس حقوقدانان از نام «محمود» و نشان «احمدی نژاد» وجود دارد؟! مگر به زعم اعتدالیون، این دولتمردان سابق نبودند که اقتصاد را نابود کردند و فرهنگ را به قهقرا بردند و تحریم ها را کاغذپاره دانستند و هولوکاست را جعلی خواندند و کشور را منزوی ساختند و شرم را قورت دادند و حیا را قی کردند و کشور را کن‌فیکون نمودند؟! و مگر قدرت الله علیخانی (نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و مشاور پارلمانی "حاج آقا خاطره") اخیراً نگفته است: «احمدی‌نژاد به تاریخ پیوسته است و پایگاهی ندارد و هر کس بخواهد سرنوشتش را با او گره بزند، خود را بیچاره کرده است.»؟!

پس با این حساب دیگر چه جای نگرانی از جانب اَبر ترمیناتوری چون «احمدی نژاد» وجود خواهد داشت؟!

با اندک تأملی می توان اعتدالیون را در خوف از محمود احمدی نژاد محق دانست، چراکه علیرغم صحت اینکه «آن مرد رفته است»، اما می توان این جمله را اینگونه تکمیل نمود که: «آن مرد، "مردانه" رفته است»...



ایرانیان اگرچه در برخی مواقع "خوش استقبال و بد بدرقه" اند اما شاید تنها ملتی در جهان باشند که هرگز «مردانگی» را از یاد نمی برند. این احمدی نژاد بود که مرد و مردانه در برابر بورژوازی قیصری کارگزاران و بوروکراسی کسرایی اصلاح طلبان ایستاد و جمعی از جوانان تازه نفس و بی ادعا را جایگزین ایشان نمود.
 
او بود که از دوست و دشمن و اصولگرا و اصلاح طلب و راست و چپ و داخل و خارج، دشنام شنید اما سعه صدر به خرج داد و همگان را حلال نمود و چون حقوقدانان پرمدعا، منتقدانش را کم سواد و مواجب بگیر خطاب نکرد.

از همین روست که هادی صالحی اصفهانی، از تحلیلگران نزدیک به گروه بیم و امید، اینگونه لب به اعتراف می گشاید: «هنوز برای اینکه بدانیم پوپولیسم احمدی‌نژاد از بین رفته، زود است.»

این جمله شاید در نگاه نخست ساده و طبیعی به نظر آید اما ناگفته پیداست که حتی برندگان خرداد 92 نیز بر محبوبیت کماکان احمدی نژاد در میان توده مردم اقرار دارند و محتاطانه در این باره اظهارنظر می کنند. احمدی نژاد، چه در تیر 84 و چه در خرداد 88، چنان ضرب شستی به ائتلاف فرتوتان سازندگی و رادیکالیست های دوم خردادی نشان داد که تا عمر دارند از یاد نخواهند برد.



کوتاه سخن آنکه در عین ملحوظ داشتن اشکالات و نقایص پرشمار محمود احمدی نژاد و پدر عروسش در سالهای پایانی دولت دهم، باید گفت که با توجه به دسته گل های خودخواسته ای مثل "انعقاد ژنوچای" و "توزیع سبد کالا" و "پیامک‌های تبریک و مسافرت‌های 3گانه عیدانه" و ...؛ رییس جمهور سابق به کابوس شب و روز اعتدالیون تبدیل شده است آنچنانکه «اجنه» از «بسم الله» در هراسند!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
9
53
درود خدا بر شما که حق مطلب رو اداء کردید.این غرب زده های واداده هر قدر هم که بخواهند با جوسازی وجهه احمدی نژاد عزیز و انقلابی رو خراب کنند به فضل الهی موفّق نخواهند شد و خودشون مفتضح می شوند.
سوره مبارکه صف،آیه 8: «يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ».
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
برادر ها من خودم از طرفداران احمدی نژاد هستم ولی اون چیزی که شما می گید دیگه نیست به اندازه کافی انحرافش از خط ولایت رو در دوسال آخر با مشایی دیدم .
بهتره خط انقلاب رو با افراد نسنجیم الان نزدیکترین فرد آقای جلیلی هستن .
و بدانید در این وضع بد فرهنگی آقای احمدی نژاد هم باید پاسخگو باشن و گرنه روحانی رای نمی آورد
دولت حق
| Netherlands |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
سلام خیبر! سوال ها رو که می دونی پس اگر کسی از رفقا حالش خوب "نیست" بگو.

میگم خیبر جان حالا که اینقدر با خودتون درگیرید می خواید یه بار دکتر یا مهندس رو ببینید و باهاشون اتمام حجت کنید؟ ایمیلم رو می ذارم اگر خواستید ایمیل بدید هماهنگ می کنیم که اگر خواستید دکتر و اگر خواستید مشایی رو ببینید.

اما سید جان همین که در اون برهه از زمان جلیلی (...) اومد و رای جبهه مقاومت رو حدود 4 میلیون نشون داد خودش از نزدیکترین بودن حکایت داره!

+موفق باشید.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
نمی دانم چرا شما اصول گراها اینقدر از مرحله پرتید یا خودتان رابه پرتی می زنید . سال 92 ، پنج نامزد اصول گرا درمقابل یک نامزد غیر اصولگرا ، پنج اصول گرایی که بخاطر خودشیفتگی ، هر یک فقط خودش را قبول داشت و دیگری راقبول نداشت و بخاطر همین حاضر نشدند ، متحد شوند و همگی به نفع یک نفر شان انصراف بدهند ، این معادله بی مجهول را جلوی چشم یک نفر بچه دبستان بگذاری ، مثل آب خوردن ، نتیجه انتخابات را پیشگوئی می کنه و می گه ، قطعا قطعا روحانی رئیس جمهور می شه ، مسئله به این راحتی را اصول گراهای خود شیفته نتوانستند یا نخواستند ، حل کنند و لذا در جلوی چشم ملت که این ، بیخردی را تا اولین لحظه شروع انتخابات باورش نمی شد ، نتیجه انتخابات را زقم زدند ، حالا گناه احمدی نژاد در رای آوردن روحانی چیست ؟ نکنه شما فکر کردید خدا هم اصول گراست و با همه بی خردی تان ، نتیجه را به نفع شما خواهد نوشت . تعجب من از این است که چطور این اصول گراها ، که ابتدائی ترین درس سیاست را بلد نبودند ، چطور رجل سیاسی قلمداد شدند . .اصلاح طلب های دیکتاتور دل رحم تراز شما بودند و حاضر شدند گزینه خودشان را به نفع دیگری حذف کنند.

ملاک قضاوت ما مردم در باره آقای احمدی نژاد و دولت هایش فقط و فقط ر هنمود های مقام معظم رهبری در باره دولت های نهم و دهم هست و می باشد و ما مردم همواره شاهد حمایت های زیادی از جانب معظم له در مورد آقای احمدی نژاد و دولت هایش بودیم که در حافظه تاریخ ماندگار است . برای ما مردم نظر شما و هاشمی و امریکای جنایتکار و شیمون پرز غاصب قاتل درباره احمدی نژاد بزرگوار به اندازه کوچکترین ذره در جهان که همان اتم است نمی ارزد . ما مردم خیلی متاسفیم که نظر اصول گرایانی که بدروغ ادعا می کنند تابع مقام معظم رهبری هستند،و در عمل خلاف آن را از آنها دیده ایم ، در باره 8 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد پاک و صادق ، 180 درجه با نظر مقام معظم رهبری فرق می کند.
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
29
فدای سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 و گل سرسبدشون 29 خرداد 88 !!!!!!
خلاصه این 3 روز بیادماندنی فقط و فقط این بود که "ملاک حال فعلی افراد هستش ولاغیر "
الان دیگه اظهر من الشمس شده که انتخاب هاشمی و خاتمی به اندازه احمدی نژاد برای جمهوری اسلامی خیر و برکت نداشته فقط افسوس و 100 افسوس که محمود مثل خودشون دنبال انقام گرفتن و کوبیدن منتقداش نبود و نیست و خودشو و تمام وزیراش تو مرداد سال قبل به مردانه ترین شکل ممکن ثمره 8 سال زحمتشون رو دو دستی تقدیم اعتدالیون کردند با این تدبیر و امید که این امانت دچار بی تدبیری و ناامیدی نشه که متاسفانه شد . . . !!!!!!!!!!!!!!
"والعاقبه للمتقین"
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
2
28
تا خاندان آل سعود در عربستان نابود نشود ، مسلمان جماعت آب خوش از گلویش پایین نمی رود
وتا اکبر خان دست از ویراژ رفتن و لایی کشیدن در این زمان پیری بر ندارد ایرانی خوشی نمی بینه .
اگر این بابا ی محترم بخاطر خدا ۸ سال سکوت می کرد و بگذاشت محمود کارش انجام بده امروز قطعا وضعمان بهتر بود .
خلاصه مخالفت های سردار موجب شد که ۹۵/۵ در صد اصول گراها هم بعضا بر علیه محمود شعار بد دادن
آمریکا ودارودسته ی جهانی از یه طرف
شیخ اکبر عزیز و ۹۶ در صد اصول گراها ، ۱۰۰ در صد اصلاح طلبان و ملی مذهبی ها. خلاصه چپ و راست چه که نثار محمود نکردنند
خلاصه چند روزی که محمود عزمش جزم اومدن در صحنه ی سیاست کرده اکثر مخالفاش را تب کرفته
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
38
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد دامت تاییداته

اندکی صبر سحر نزدیک است...........

اللهم عجل لوبیک الفرج والعافیه والنصر و جعلنل من خیر انصاره و.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
33
ما حامی احمدی نژادیم هنوز......
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
26
انصافا جگرم خنک شد

خوشا به انصافتون
احسنت !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
29
دکتر روز به روز طرفدارات اضاف میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
4
19
امثال شماهیچ وقت احمدی نژاد رو نشناختید و نخواهید شناخت ، بخاطر همین ازنظر ما مردم ، نظر شما در باره آقای احمدی نژاد همان نظرهاشمی ، اصلاح طلبان دیکتاتور و اصول گرایان غافل و شیمون پرز و استکبار جهانی است . احمدی نژاد کل 8 سال ریاست جمهوریش عالی عالی عالی بود و در سالهای پایانی دولت دهم که عالی تر عالی تر عالی تر هم شده بود ، حالا هم برای خودت روضه بخون که هیچ فرقی با این اجنه نداری .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
5
23
روزهای خوش باخوداحمدی نژادایشالا بزودی تکرارمیشود
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
3
21
درود به شرفت احمدی نژاد ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
23
4
واقعا باورم نمیشه! شما فراموش کردید 8 سال نکبت و بدبختی ما با احمدی نژاد رو؟ جواب جوونی ما که در دوره ی این (...) رفت رو کی میده؟ این (...) رو من و اکثریت قاطع ملت نخواهند بخشید که کشورمون رو ویران کرد. ما در روز 24 خرداد 1288 نه بزرگ به این آدم گفتیم! احمدی نژاد رفته و بر نخواهد گشت. یعنی همان ملتی که به امثال احمدی نژاد نه گفت باز هم نه نخواهد گفت. از احمدی نژاد متنفرم چون عامل سیاه بختی ما بود . هیچ طرفداری هم نداره. روز به روز هم مردم آگاه تر می شن. اما هنوز کسانی هستند که باید کمی فکرشون رو به کار بگیرن ببینن چطور میشه از مردانگی (...) حرف زد که با بیشترین در امد در تاریخ دولت ها بیشترین بدبختی و تورم رو برای مردم رقم زد.
از آقای روحانی هم متشکریم که در همین مدت کم تونستن 10 درصد تورم رو کاهش بدن. واقعا سخته گندی که در 8 سال زده شده در 1 سال پاک کرد. آقای روحانی ما به شما امیدواریم. شادی به جامعه برگشته. امیدوارم دیگه کشورم جای انسان های شوم نباشه.
می دونم تایید نمی کنید اما حداقل می خونید خودتون!
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
اردیبهشت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
علی جان
حق داری عصبانی باشی اما حق نداری توهین کنی
بزودی خودت نقطه چین هاتو با کلمات مناسب کامل خواهی کرد.........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
به اردیبهشت:
عصبانی هستم. توهیم نکردم. هیچ کلمه ی زشتی در نقطه چین ها نبود. تنها حس من به این شخص است. نقطه چین ها بهترین کلمه ای بودند که می شد گفت یعنی مودبانه ترین! باز هم عرض می کنم هیچ فحاشی صورت نگرفت. خشم من تنها از احمدی نژاد نیست! بلکه از ملتی است که این همه شور بختی را دیدند و هنوز دم از مردانگی این آدم میزنند. این ادم و کسانی که باعث این اتفاق شدند در قیامت پاسخگو خواهند بود شک نکنید. من و اکثر مردم این آدم رو نخواهند بخشید. حلالش نمی کنیم که مملکتمون رو به این روز رساند
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
علی آقا بالاخره ملت دم از مردانگی احمدی نژاد می زنند یا اونو نخواهند بخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تکلیف خودتو با ملت روشن کن ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
5
14
سلام
ایکاش ملت برای همیشه بیدار شوند و وارد دامهای اکبر و فرزندان (...) نشوند و احمدی نژاد قهرمان را و جایگاه بلندش را خوب بشناسند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
2
10
ای علی آقا شما حق نداری از طرف جوانان که ما هم جزئ آنها هستیم صحبت کنیم بر عکس ادعای شما به احمدی نژاد عشق می ورزیم و معتقدیم با همه اشکالاتی که زاییده بشر است خدمات زیادی کرد که لازم است تو دست از تعصب برداشته آنها راهم مد نظر قرار دهی البته ظاهرا در این چند ماه در ایران نبوده ای و الاازبین رفتن عزت ما در برابر قدرتمندان زر و زور را می دیدی البتهمن مثل شما با ...... اهانت نمی کنم بلکه به رئیس جمهور فعلی که به او رأی هم نداده ام کاملا احترام می گذارم ولی شما هم به اطراف نگاه کن تا گرانی سیب زمینی و مواد خوراکی دیگر.........، لاستیک خودرو و قطعات آن....... و.......را ببینی همچنین فضاحتهای سبد کالا و ..... ولی ما مثل آن گروهها که در زمان احمدی نژاد که از هر نقطه منفی به جای همکاری کوه می ساختند نیستیم برای همین کمتر متوجه ایرادات شده ای یا با تعصب نمی خواهی خوب و منصفانه فکر کرده به اطراف هم بنگری.........
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
آقای محمدی. شما در اقلیت هستید. مردم در همین انتخابات نظر خود رو گفتند. مردم به تفکر احمدی نژادی نه گفتند. من در این مدت در ایران بوده ام و از فعالیت های جناب آقای ظریف در سیاست خارجه بسیار متشکر هستم. کلا سیاست خارجه دولت آقای روحانی بسیار خوب و مفید بوده است. من قرار بود به آقای دکتر عارف رای بدم ولی به درخواست آقای خاتمی به آقای روحانی رایی دادم. بله الان هم مشکلاتی هست. سبد کالا بسیار بد توزیع شد. اما کلا طرح خوبی است اگر خوب اجرا شود و احترام مردم حفظ شود که نشد! هر چند من خودم سبد کالا گرفتم حتی 1 دقیقه هم در صف نموندم پس خود مردم هم تقصیر داشتند که همه می خواستند در روزهای اول بگیرند! گرانی سیب زمینی و لاستیک؟ روحانی گران کرد یا احمدی نژاد؟ آقای روحانی کار سختی برای مهار گرانی که احمدی نژاد باعثش هست داره. خوشبختانه تورم در همین کمتر از 1 سال 10 درصد کاهش یافته. خیلی جالبه برخی می گن پس چرا چیزی ارزون نشده؟ چون تورم هنوز هم هست فقط کاهش یافته!!!! دلیلش هم احمدی نژاده. از ته دل ازش متنفرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
علی آقا تنها خوبی که سبد کالا دارد این است که فرصت رانت خواری و سودهای کلان را برای عده ای اندک فراهم می کند
aref
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
1
7
سلام
تا حالا دقت کردید که چرا از وقتی که حاج محمود ریس جمهور نیست
مدام این جملات را میشنوید:
آن مردی که میگفت ... دیگه رفته
یا
دوران سیاه ... تمام شد
یا
اسمشو نبر ....
برای اینکه به این نکته پی ببرید شما را هدایت میکنم به سری کتابهای هری پاتر که همین الفاظ در آن برای یک فرد خبیث و خون خوار اریه میشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
9
4
برادر ها مردی که این مدل حرف می زد دیگر رفته و شما هم وقتش شده بروید و بگذارید مردم آسوده باشند.
شعیب بن صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
1
به نام خدا. دکتر احمدی نژاد نقاط مثبت زیادی داشت هر چند نقاط ضعفی هم داشت. الان در نزدیکی ظهور هستیم باید جوانان خودشان را برای سربازی امام زمان آماده کنند و گوششان به فرمان سید خراسانی امام خامنه ای حافظه الله باشد. ارادتمند شما. سرباز انقلابی رهبر دکتر حسین نوری(شعیب بن صالح). منتظر من در انتخابات مجلس آبنده از حوزه انتخابیه شهرستان مینودشت باشید. به امید دیدار. خدا قوت بچه های خیبر.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
خیلی خوب بود کلی خندیدم:))
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
3
3
درود بر مرد خدا احمدی نژاد یار و یاور دکتر سعید جلیلی ، دوستان ما هر دوی این بزرگواران را دوست داریم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
1
5
احمدی نژاد هنوز هم مردانه دوستت داریم +++
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
1
من کار به کار این آقایون ندارم ولی مملکت ما ومن چیزی نیست که بخوان سرش وبه باد بدن وآبروش رو ببرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: