به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
محمد کمیل، مداح اهل بیت‌(ع) گفت: در جریان برگزاری مراسم وفات حضرت ام‌البنین(س) در هیئت مکتب‌المهدی(عج) عده‌ای از اراذل و اوباش محله نارمک اقدام به هتاکی و بی‌حرمتی به عزاداران مقابل درب هیئت کردند.

"خیبرآنلاین" -محمد کمیل، مداح اهل بیت‌(ع)   از هتاکی اراذل و اوباش محله نارمک نسبت به برگزاری مراسم عزاداری وفات حضرت ام‌البنین(س) خبر داد و گفت: این افراد یک عده اراذل محله نارمک بودند که یک ساعت پیش از جلسه هیئت در آن‌جا بودند و شروع به آزار مردم کردند و حتی متاسفانه به زنانی که از آنجا گذر می‌کردند، اهانت می‌کردند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه رفتار این افراد بسیار عجیب بود، تصریح کرد: این اتفاق به جایی رسید که متاسفانه یکی از این افراد با آغاز جلسه اهانت بی‌شرمانه‌ای را مقابل درب هیئت انجام داد. با این اتفاق متصدیان هیئت به وی تذکر دادند و درگیری با چاقو و قمه‌کشی این افراد مقابل درب هیئت آغاز شد. برخی از آنان شروع به لخت شدن و عربده کشی کردن در برابر مردم و مقابل درب هیئت کردند.

کمیل با تاکید براینکه این اتفاق به دلیل دشمنی با فرد خاصی نبوده است، اظهار داشت: در فحاشی کردن این اراذل و اوباش غرض ورزی شخصی نبود. بلکه این‌ افراد اقدام به فحاشی و ناسزاگویی نسبت به ائمه اطهار(ع)، عزاداران، هیئتی‌ها و جمعی از مردم کردند.

این مداح اهل بیت‌(ع) با بیان اینکه هیئت مکتب‌ المهدی(عج) یک هیئت صرفاٌ محلی نیست و مردم از مکان‌های مختلف به این مکان جهت عزاداری می‌آیند، افزود: زمانی که نیروی انتظامی به محل حادثه آمد، این افراد متواری شدند و پیگری‌های آن‌ها تحت عنوان شاکی خصوصی ادامه دارد. متاسفانه به تازگی شاهد حضور پیکر یک شهید امر به معروف و نهی از منکر، شهید علی خلیلی بودیم، اما در کمتر از دو هفته مجدداً گروهی از اراذل و اوباش به خودشان اجازه دادند که این بار به هیئت حضرت اباعبدالله (ع) در شب وفات حضرت ام‌البنین(س) بی‌حرمتی کنند.

کمیل با تاکید بر جرأت گرفتن اراذل و اوباش برای بی حرمتی به اهل بیت‌(ع) اظهار داشت: کار به جایی رسیده است که عده‌ای به خود اجازه می‌دهند به اعتقادات مردم هتاکی و حمله کنند، دست و پای مردم را بشکانند و وسایل نقلیه مردم را مورد حمله قرار بدهند. از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی می‌خواهیم که به طور جدی با این افراد مقابله قانونی کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: