به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
امید آن داریم که ان شاءالله در این برنامه با حضور فعالان فرهنگی شهر اصفهان به راهکارهای عملیاتی جهت پیاده سازی نقشه راه فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم گردیده شده، برسیم
"خیبرآنلاین" - دبیرموسسه شهید صیاد شیرازی گفت: ˝انفطار یک فریم˝ عنوان این برنامه می باشد که با اقتباس از نام یکی از کتب شهید آوینی انتخاب گردیده است.

به گزارش برنا، دبیر موسسه شهید صیاد شیرازی در خصوص برنامه های این موسسه اظهار داشت:سازمان مردم نهاد شهید صیاد شیرازی با توجه به نام گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب که مدیریت جهادی و فرهنگ از فراض های این عبارت بود و از طرفی ایشان در دیدار دست اندرکاران راهیان نور تذکری جدی پیرامون خدشه دار شدن بنیان های دفاع مقدس در صورت غفلت، در نظر گرفت در ابتدای سال جدید برنامه ی بزرگداشتی را برای دو شهید عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار نماید.

وی افزود: شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به عنوان نماد مدیریت جهادی و شهید سید مرتضی آوینی نماد فرهنگ، اشخاص بلندمرتبه ای که به حق، جوانان مومن انقلابی شهر علمدار خمینی(ره) باید از آنها تاسی کنند.

مصطفی زارع ادامه داد: در این برنامه یکی از همرزمان و دوستان صمیمی شهید صیاد، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی، از مشاوران نظامی فرماندهی کل قوا، سخنرانی خواهد کرد.

دبیرموسسه شهید صیاد شیرازی ابراز کرد: "انفطار یک فریم" عنوان این برنامه است که با اقتباس از نام یکی از کتب شهید آوینی انتخاب شده است.

زارع ضمن معرفی برنامه اشاره کرد: امید آن داریم که ان شاءالله در این برنامه با حضور فعالان فرهنگی شهر اصفهان به راهکارهای عملیاتی جهت پیاده سازی نقشه راه فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم گردیده شده، برسیم.

شایان ذکر است نمایشگاه ویژه کتب دفاع مقدس به ویژه چند عنوان از کتاب هایی که توسط سخنران به نگارش درآمده، برای عرضه به مخاطبان آماده شده و همچنین برنامه در روز پنجشنبه مورخ 28 فروردین ماه از ساعت 16 در محل سالن همایش اداره برق خیابان چهارباغ بالا برگزار خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: