به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
هفتمین روز مراسم ختم حجت الاسلام علی اکبر صادقی در حالی برگزار شد که با استقبال کمرنگ دولتی‌ها و در عوض با حضور پررنگ متهمان فتنه سال 88 همراه بود.
"خیبرآنلاین" -مراسم هفتمین روز حجت الاسلام علی اکبر صادقی پدر همسر سید محمد خاتمی در حالی در مسجد جامع شهرک غرب و در فضایی بازتر برگزار شد که مراسم سومین روز درگذشت آن مرحوم در مسجد الغدیر میرداماد، موجب ازدحام، ترافیک و ناراحتی مردم در آن منطقه شده بود.

به گزارش فارس، با وجود آنکه در مراسم سوم آن مرحوم شخصیت‌های دولتی و اعضای حزب کارگزاران حضور پررنگی داشتند اما در این مراسم به دلیل سفر استانی دولت به سیستان، استقبال کمرنگ‌تری به عمل آوردند به گونه‌ای که از دولتی‌ها تنها مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و هاشمی استاندار تهران و از حزب کارگزاران نیز محمد هاشمی حضور داشتند.

یاسر هاشمی هنگام خروج از مسجد پس از مشاهده اصحاب رسانه بلافاصله از روی نرده‌های کناری مسجد پرید و با پوزخندی خطاب به خبرنگاران گفت: من می‌روم و شما همین‌جا بمانید.

البته با وجود آنکه فرزند آیت‌الله قصد فرار از دست خبرنگاران را داشت نتوانست سکوت خود را حفظ کند و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره فعالیت سیاسی هاشمی‌رفسنجانی در زمینه انتخابات مجلس شورا و خبرگان گفت: مگر می‌شود آقای هاشمی کار سیاسی نکند؟

جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد هم که برای عرض تسلیت به رئیس دولت اصلاحات به مسجد جامع شهرک غرب آمده بود پس از آنکه با سکوت خود خبرنگاران را مسافتی به دنبال خود کشید جوابی در مقابل سوالات مکرر خبرنگاران در زمینه پرونده واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد نداد و گفت که در وقتی دیگر پاسخ شما را خواهم داد.

عماد خاتمی، محمد‌رضا تابش و محمد‌رضا خاتمی به همراه محمد خاتمی در صف صاحبان عزا به حضار ادای احترام می‌کردند.

حمیده مروجی همسر محمد‌رضا عارف نیز به جای همسر خود برای عرض تسلیت به خاتمی به مسجد شهرک غرب آمده بود.

صادق زیباکلام که به اظهارات عجیب و غریب معروف است در حاشیه این مراسم ختم در جمع خبرنگاران به جای آنکه اقدام غیرقانونی ایالات متحده آمریکا در زمینه عدم صدور ویزا برای نماینده سازمان ملل را محکوم کند مقصر این امر را ایران دانست و گفت: معرفی شدن ابوطالبی مانند آن است که آمریکایی‌ها از فعالین خود در کودتای 28مرداد فردی را به ایران معرفی کنند!

سید حسین هاشمی استاندار تهران پس از عرض تسلیت به خاتمی در دفتر آیت‌الله هاشمی تبریزی حضور یافت و با وی به گفت‌و‌گو پرداخت.

محمد‌رضا خاتمی نیز پس از پایان مراسم در حالی که مثل همیشه تردمیل‌وار در حال راه رفتن بود در پاسخ به این پرسش که به نظرتان کدام جریان در انتخابات آینده برنده خواهند شد گفت که خوب این که مشخص است مثل همیشه اصلاح‌طلبان!

زهرا اشراقی همسر محمد‌رضا خاتمی نیز دوباره با مشاهده عکاسان خبری با لحت تندی خطاب به آن‌ها گفت: «عکس نگیرید».

حضور فاطمه بداغی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور سابق در این مراسم نیز از حاشیه‌های دیگر این مجلس ختم بود.

حسینعلی امیری، هادی خامنه‌ای، الهه کولایی، حمید استیلی، هاشمی طبا، یاسر خمینی، سعید لیلاز، فاضل میبدی، سعید شیرکوند، مجید انصاری، حسین کمالی، غلامرضا انصاری، فخرالسادات محتشمی، فیض‌الله عرب سرخی، محمد دادکان، نجفقلی حبیبی، سیدحسن رسولی، سیدحسین هاشمی،محمد سلامتی، سفیر فلسطین در تهران، حمیدرضا آصفی، زهرا اشراقی، رازینی، موسوی لاری ، یاسر هاشمی،صالحی امیری،جعفر توفیقی و محمد‌جواد حق شناس از دیگر شخصیت‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: