به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
چرا همسران دولتمردان اینچنین مرفهانه و از سر "بی دردی"، در کاخ جشن مانور اشرافیت برگزار می کنند و بی پروا، می رقصند و به درد ملت خنده می زنند؟
"خیبرآنلاین" - در برهه ای که کشور در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی شرایط ویژه ای را سپری می کند، جماعتی از مرفهین بی درد به بهانه روز زن، در کاخ سعدآباد ضمن سکه باران همدیگر، دست افشان رقصیدند و میهمانی زنانه به پا کردند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، روز آخر ثبت نام جامانده های عدم انصراف از یارانه نقدی به پایان نرسیده بود که خبری تکان دهنده، فضای فرهنگی- اقتصادی کشور را به خود معطوف کرد.

خبر کوتاه بود: ضیافت همسر رییس‌ جمهور برای زنان دولت در کاخ! (اینجا)

در تیتر خبر، مهمترین نکته ای که توجه مخاطب را به خود جلب می کند عبارت "کاخ" است که در اولین برداشت، برپایی یک مهمانی با طعم اشرافیگری را در ذهن خواننده خبر تداعی می کند.



قبل از خواندن مشروح خبر، عباراتی مهم که به امیرالمومنین، امام علی(ع) منتسب هستند، مورد مرور قرار می گیرد که فرمود: "هیچ کاخی بنا نشد مگر آنکه کوخی در کنار آن خراب شد؛ هیچ کاخی بنا نمی شود مگر ظلمی در آنجا انجام شود؛ هیچ کاخی بنا نمی شود مگر آنکه صدها کوخ ویران شود".

اما با این همه، بنا را بر خوش بینی باید نهاد و جهت اطلاع از جزییات، متن خبر را با دقت خواند: "تالار حافظیه کاخ سعدآباد شب گذشته (30 فروردین) محل برپایی جشن همسر رئیس‌جمهور برای همسران وزرا، سفرا و زنان دولت بود؛ مهمانی زنانه‌ای همراه با رقص و شوی لباس"!

و در ادامه آمده است: "این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن. رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود"!

متن خبر بیشتر از تیتر، افتضاحی که در یک جشن زنانه به بهانه میلاد حضرت فاطمه الزهرای مظلوم برگزار شده، را افشا می کند. جشنی که بانیان آن، همسران فریدون ها بودند و حاضرین، جماعتی از زنان خاندان رفسنجانی گرفته تا برخی همسران کابینه یازدهم و دیگرانی که در خبر آمده است.

و البته این افتضاح کم سابقه، با خبر یکی از سایت ها کامل می شود: "در پایان مراسم به هر یک از مدعوین ایرانی و خارجی، تعداد 5 سکه تمام بهار اهدا شد" (اینجا)

اگر آمار حضور 80 زن در این مهمانی زنانه درست باشد و تعداد بیشتر از این رقم نبوده باشد، یک ضرب و جمع ساده نشان می دهد که فقط در سکه باران صورت گرفته، چه مبلغی دست به دست شده است و البته از هزینه های گزافی که برپایی چنین مهمانی زنانه ای در یک کاخ با چنان مدعوانی به همراه داشته، نباید به سادگی گذشت.

آیا حاضران در آن مهمانی با چنین خصوصیاتی، مرفهین جامعه بوده اند یا طبقه متوسط و محروم شهر و کشور؟! آیا آنان با سایر مردم این دیار همدرد بوده اند یا اصولا کلمه ای به نامه "درد" برای آنها معنای خاصی پیدا نمی کند؟! آیا دولت راستگویان و اعتدال و تدبیر و امید و بنفش و کلید و... اینچنین می خواست به داد دل ملت برسد؟

حضور عالیه صاحبی، همسر رییس جمهور، در چنین مهمانی چه پیامی به همراه داشته است؟ در حین برنامه فاجعه ای رخ داده که همسر علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی، مجبور به ترک مهمانی زنانه می شود؟

آیا مولاوردی، معاون امور زنان رییس جمهور، که قبل از برپایی این مهمانی زنانه خبر آن را اعلام کرده بود، نیز در این محفل اشرافیگری و برنامه ضدفرهنگی حضور داشته است؟ اگر حضور داشته، باید توضیح دهد ساعاتی قبل از برپایی این جشن، در دیدار با امام خامنه ای، از رهنمودهای معظم له پیرامون شخصیت و مساله زن و دورریختن فکر غربی در این باره، چه برداشتی کرده و چگونه به عنوان یک مسئول دولتی، درصدد پیاده سازی منویات ایشان برآمده است؟

دولتمردان باید در قبال این برنامه پاسخگو باشند و توضیح دهند که آیا خبر منتشر شده در رسانه ها را تایید می کنند یا خیر؟ اگر تایید نمی کنند، توضیحات و جزییات دقیق خود را به اطلاع ملت برسانند. اما اگر تایید شود، باید با بانیان و اسراف کنندگان و برگزار کنندگان چنین برنامه ضدفرهنگی با طعم غلیظ افشاگری برخورد جدی تنبیهی صورت بگیرد.

برپایی چنین مهمانی شبهه ناکی در سال معروف به "اقتصاد و فرهنگ" چه توجیهی دارد؟ اقتصادش را رعایت کرده اند یا فرهنگش را؟ در شرایطی که میلیون ها خانواده ایرانی، در یک "نه بزرگ به درخواست دولت" برای گرفتن یارانه 45 هزار تومانی ثبت نام کرده اند و با این ثبت نام، بسیاری از ناگفته های 9 ماه گذشته را در میدان عمل به تصویر کشیدند، چرا همسران دولتمردان اینچنین مرفهانه و از سر "بی دردی"، در کاخ جشن مانور اشرافیت برگزار می کنند و بی پروا، می رقصند و به درد ملت خنده می زنند؟

رییس دولت یازدهم که روز گذشته (یکشنبه) در مقام سخنرانی می گوید که "ما نیازی نداریم برای بانوانمان و راه آینده آنها از غرب تبعیت کنیم یا از آنها الگو بگیریم" و از حضرت فاطمه به عنوان الگوی مناسب برای زنان یاد می کند، نظرش را درباره چنین مهمانی زنانه ای که همسرش نیز حضور داشته، شفاف و صریح بیان کند.

شیخ حسن روحانی باید بداند که این قبیل رفتارها، اگر با سکوت تاییدآمیز وی همراه شود، به سرعت واکنش و بازخورد منفی در سطح جامعه پیدا خواهد کرد و بر مشکلات خودساخته وی و دولتش اضافه خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۴
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
7
57
اگر یکهزارم اتفاقات اخیر در زمان دکتر احمدی نژاد رخ می داد اصلاح طلبان آمریکایی و غرب زده گوش فلک رو کر می کردند.مثل این استوانه که ظاهراً خفه خون گرفته و خاطره گویی نمی کنه.
پاسخ ها
ﻣﺠﻴﺪ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
ﻋﺰﻳﺰاﻥ ﻧﺎﺭاﺣﺘﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻣﺴﻠﻄ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺑﺬاﺭﻳﻦ ﺑﺮاﺩﺭ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻫﻨﻮﺯ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻛﻠﻴﺪ ﺩﻳﮕﻪ اﻣﺘﺤﺎﻥ. ﻛﻨﻪ ﺷﺎﻳﺪ ﻓﺮﺟﻲ ﺷﺪ ﻭﺑﺨﺖ اﻳﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﺧﺪﻣﺖ ﮔﺬاﺭ (...) ﺑﺎﺯﺑﺸﻪ. اﻳﺸﺎﻟﻠﻪ
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
42
از دولت روحاني انتظاري بيش از اين نيست
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
8
39
حرومشون باشه سکه های بیت المال ملت ایران
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
7
36
ما که از همون 24 خرداد 92 و حتی قبلترش مناظره 17 خرداد همه چیز دستمون اومد ولی ایکاش چشمامون رو بازتر میکردیم و یه ذره تو رای دادن بصیرت به خرج میدادیم !!!!
بزرگترین دروغ و تقلب توانتخابات 92 دقیقا همین بود که به افرادی مثل جلیلی انگ ادامه راه احمدی نژاد رو زدن!!!!!!! و یا این دروغ عجیبتر که برخی میگن ما به خاطر اینکه اوضاع بدتر نشه به روحانی رای دادیم!!!!!!!!
واقعا بدتر از این هم میشد تصور کرد!!!؟؟؟؟؟؟؟
اون از سیاست خارجی که خدا به خیر کنه طرف غربی چه خوابی دیده!!!!
اون از سبد کالا و صفهای طولانی در زمستان!!!!
اینم از یادگاری دولت قبلی یارانه ها که دیگه ترسناک شده!!!!!
و بالاخره اوضاع فرهنگی که دسته گل جدیدش با تولد حضرت زهرا سلام الله علیها تقدیم مادرهای شهدا شد!!!!!!!!!!!!!
همون محمود حق داشت که تو 8 سال گذشته در کاخ سعد آباد رو قفل کنه و کلیدشو قورت بده !!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
7
32
ما از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم از رئیس جمهور در این باره توضیح بخواهد والا آنها هم در این انحراف ننگین شریک خواهند بود.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
البته اگر برخی زنان مجلسی ها هم سر این سفره ننشسته باشند!!!!!
مهدی کوچک زاده
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
4
22
یادمان نرود جنگ ما جنگ فقر و غنا بود نه جنگ با اسرائیل و عراق و آمریکا و عربستان!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
دوست عزیز اشتباه میکنید جنگ ما جنگ با ظلم و ستم و استکباره چون عامل اصلی این فقر و غنا جایی که یک ظالم حق مظلومی رو خورده.....هدف ما والاتر از اینهاست...
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
6
31
من به عنوان یک زن انزجار خودم رو ازاین برنامه های ضد ارزشی که در چنین روز مبارکی انجام شده وباعث رنجش خاطر حضرت زهرا (س) شده اعلام میکنم واز خداوند میخوام همه رو هدایت کنه ضمن اینکه اینها فراموش نکنن که قدرت وثروت موندنی نیست و غره نشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
6
16
دهن کجی شاخ ودم داره؟؟؟؟/
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
5
21
زاهدان کاین جلوه درمحراب ومنبرمیکنند.چون به خلوت میرونندآن کاردیگرمیکنند.حق گفته است این هم نمونه اش.ولی واسه آنان که میگوینددارندگی برازندگیست بایدگفت:خرج که ازکیسه مهمان بود/حاتم طائی شدن آسان بود.این (...) دیروزی راخودماآقازاده کرده ایم پس ازماست که برماست.تابوده واسه آدمهای بی ظرفیت ونوکیسه عقده ای دنیااینچنین بوده.ولی اینچنین نمانده.تاصبح بهارثانیه ای بیش نیست.مراسم ساده عروسی پسراحمدی نژادکجاوجشن وپارتی زن (...) کجا.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
6
22
پس کلید دولت کلید کاخ سعد آباد بوده
بی سواد افراطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
6
20
خدا ازشون نگذره
هی دارن میگن یارانه نگیرید واسه پر کردن جیب (...) .....
کی میرسه از این همه اتفاقات به ظاهر همراه اعتدال خلاص بشیم..
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
آقای بی سواد افراطی
اعتدال نه ابتذال!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
4
16
سلام
مگه از (...) دست نشانده هاشمی و خاتمی انتظار دیگری داشتید یا فکر میکردید واقعا کلید در دست گرفته تا مشکلات مردم را حل کند؟
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
یا مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
14
یا مهدی بیا که منتظرانت چشم به راهند. خون شهدا جریان دارد و آنان که به دروغ مردم شریف ایران را به سخره می گیرند، رسوا می گردند.
پاسخ ها
باحال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
انشاءالله امام زمان هم مي آيند
ولي زماني که ما عاقل شده باشيم

اينکه نميشه که مردن يه روز سايه هاشمي و حزبشو با تير ميزدن و تهمت دزدي و غيره بهش مي دادن

حالا رفتن به نماينده و هم تيمي اش راي دادن.

بالاخره تکليفتون را باخودتون روشن کنيد

ببينين با خودتون چند چندين

بعد امام زمان را صدا کنيد

هنوز انتخاب رئيس جمهور در کشور ما بر اساس شکم و مساله اقتصادي انجام ميشه

که البته موضوع مهمي هم هست!

چرا که بسادگي انتخابهاي مردم را تحت تأثير قرار ميده (بهمين سادگي بهمين خوشمزگي!)

حافظه سياسي مردم هم که انگار از 4 يا 8 سال پيش فراتر نميره!

بسرعت دچار فراموشي ميشن!

اومدن امام زمان در اين شرايط چه کمکي ميکنه؟! زماني که ما شکم را به انقلاب و ارزشهاش ترجيح ميديم
؟!!!
وابسته به شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
14
خون شهدای تکه تکه شده رسوایشان کند.آمین
عمار
|
-
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
9
بعد چها سال گند چند جاسوس و فراری به اون ور آب دربیاد خدا عالم است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
3
15
فقط جاي خانم اشتون خالي بود
عمارنامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
3
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
(...)
موفق و پیروز باشید .
یا علی
بی خیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
7
7
نگران چی هستی همیشه از این مهمانی ها بوده و خواهد بود اما بسته به ظرفیت زمانی فرق میکند . فکر میکنید اگر در دولتهای قبلی ول خرجی نمی شد الان وضع ملت این بود آثار مهمانی های چنینی تازه بعد چهار سال دیگه مشخص میشه . دزد دزده چه در ای دولت چه در دولت های قبلی
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
5
مرگ بر مرفه بی درد

مامنتظر منتقم فاطمه هستیم

نفرین بر (...) ناامیدی و افراط و تفرید
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
گدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
3
2
مملکت مال خودشونه مگر فایزه هاشمی نگفته بود کسی رای میاره که ما بخوایم با گندی که احمدی نژاد در ضدیت با حضرت آقا زد از این بدترش را هم منتظر باشید چون تنها جواب آقایون اینه که چرا در 8 سال پیش چیزی نگفتید شما فقط انصراف یده پول این مراسم دربیاد خدا بزرگه!!؟؟ خود کرده را تدبیر نیست اصول گرایان عزیز !!!
باحال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
2
0
هم اقتصاد را رعايت کردن هم فرهنگ را!
اقتصاد: "پول يارانه بعضي ها قطع شد البته بصورت کاملا داوطلبانه و بدون اعمال هرگونه فشار."
فرهنگ: "اي بابا، ديگه يه بزن و بکوب و مهموني و لباسهاي ژيگول را چش ندارين ببينين به تن دولتي ها!"
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
2
2
بسم الله.لحظه ای جنگ حق وباطل متوقف نمیشه.کوچکترین غفلت,پشیمانی بدنبال دارد,بفرموده حضرت امام(ره)اگرمتمکنین قدرت یابند,دربرابرمستکبرین خاضع وبه مردم بی اعتناء ميشوند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
0
اگراحمدي نزاد تابع ولايت مي بود وافتظاح نمي كرد اينهابه ملت اينقدربي احترامي نمي كردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
1
بالاخره آقاي (...) ماه پشت ابر نمي ماند ، شما با اين كليد خود فقط ميتواني قفل درب منزل خود را باز كني چرا ؟ زبرا يك ملت فهيم وآگاه خود داراي هنر كلبد سازي است پس زياد بر داشتن كليد يدون تدبير تكيه نكنيد 0 نكته ي ديگر، آقاي (...) 0 در اين كاخ سعد آباد هنوز بوي تعفن كثافت كاري دوران محمد رضا را ميدهد و (...) روح آن ناپاكان را شاد كرديد ويقين كنيد در اعمال آنان شريك مي باشيد 0چرا خون به دل رهبر انقلاب وملت ايران وخانواده ي شهدا مي كنيد ؟؟؟!!0 خون شهدا گريبان شماها را خواهد گرفت ودر همين دنيا رو سياه خواهيد شد0
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
1
1
دولتمرداني مثل رفسنجاني، كروبي،موسوي وديگراني كه دايه ي خدمت به اين مردم ونظام را داشته ودارند بدانند شخصي مثل خودشان در (...) روي كار آمده كه به طريقي نو كند كاري ميكند آقاي (...) ،شما غلط مي كني با ادبياتي تند واز موضع ديگري با ملت حرف مي زني0برو در كار خود كمي تعقل كن وبا ملت شفاف باش0
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
عشق است روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
2
0
همینه که هست اگه نمیخوایین که اهمیتی نداره چون به دکتر حسن روحانی رای دادید میخواستید به کس دیگه ای رای میدادید همینه که هست درود بر اسراف گری درود بر اشزاف گری هیس هیس هیس وگرنه......... خوبه شما تو کاخ نبودید وگرنه آتیش میگرفتید انقدر ناز میرقصیدن
خوب خوبش رقص بود و.......الی اخر که سانسور کردم
تا باشه از این مهمونی ها من هم باشم با باران جان یکجا بشنیم و.....
جامانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
1
نگزاريد پيش كسوتان جهاد وشهادت درزندگي روزمره به فراموشي سپرده شوند يك سري از جان بازان براي مداواي اثرات جنگ پول امپول ندارن ولي خانوم شيخ حسن جشن (...) برپا مي كنند حاج حسن جان كليد رو دادي دست حاجيه خانوم
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
1
1
در سیستان و بلوچستان و خیلی از شهر های مرزی و غیر مرزی مردم زیادی محروم هستند، امیدوارم درد و بلای این مردم مستضعف کمرشون رو خم کنه. انگار دارم کابوس میبینم اصلا باورم نمیشد اوضاع مملکت اینطوری بشه. علنی این افتضاح رو به بار آوردن و به مردم دروغ میگن، تلویزیون هم که فقط شده سانسور، قبلا همش تصویر رهبر و سید حسن نصرالله رو در تلویزیون میدیدیم اما الآن خیلی کم شده. فقط منتظرم امام زمان (عج) زودتر ظهور کند تا حقمون رو بگیرد. الهی آمین.
نهنجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
اللهم عجل لولیک الفرج
خودت بیا و یاور مظلومان باش.............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: