به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۲۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: حضور در استقلال آرزوی من است و هر شب خواب آن را می‌بینم و می‌خواهم برای پیشرفت به این تیم بروم.
"خیبرآنلاین" - مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: حضور در استقلال آرزوی من است و هر شب خواب آن را می‌بینم و می‌خواهم برای پیشرفت به این تیم بروم.

به گزارش فارس، امین منوچهری در خصوص اینکه آیا مابقی قراردادش را از باشگاه راه آهن دریافت کرده یا خیر، اظهار داشت: تاکنون که خبری نشده است. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با عملکرد خوبمان در لیگ برتر باقی بمانیم و ثابت کنیم که پول در درجه دوم اهمیت برای ما قرار دارد. متأسفانه تاکنون که ما به حق و حقوق خود نرسیدیم و امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال حل این مسائل را می‌دهد، تأکید کرد: در فوتبال ما هر کس که از بیرون نگاه می‌‌کند می‌گوید بازیکنان میلیاردی پول می‌گیرند و پول مفت دریافت می‌کنند؛ اما واقعا اینگونه نیست. متأسفانه همه باشگاه‌ها بدهکار هستند. ما باید برای پولی که دریافت نکرده‌ایم مالیات بدهیم. به نظرم به غیر از 8-7 بازیکن در فوتبال ایران سایر بازیکنان از باشگاه‌هایشان طلب دارند.

مهاجم راه آهن در مورد اینکه علت این موضوع چه چیزی می‌تواند باشد، افزود: فوتبال ما مریض شده است. دوست ندارند فوتبال داشته باشیم نمی‌دانم کجای فوتبال خارجی را نگاه می‌کنند. شما نگاه کنید منچستر یونایتد ضعیف‌ترین تیم تاریخ خود را دارد اما همچنان تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند در حالی که در ایران ورزشگاه‌ها خالی شد و از فوتبال هم لذت نمی‌بریم. علت این موضوع چیست؟ فکر می‌کنم همه دست به دست هم داده‌‌ایم تا این مسئله به وجود آمده است. این همه پول و سرمایه داریم چرا نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و همانند ژاپن و کره جنوبی پیشرفت کنیم؟ چرا باید اینقدر عقب باشیم؟!

منوچهری در مورد اینکه طبیعتاً از عملکرد خودش در این فصل راضی نیست، گفت: صددرصد همین گونه است. ما همه در مشکلات راه آهن حل شدیم و نتوانستیم توانایی خود را به طور صددرصد به نمایش بگذاریم. مجبور بودیم که به دنبال فوتبال زیبا هم نباشیم. با توجه به مشکلاتی که راه آهن داشت فکر می‌کنم باقی ماندن این تیم در لیگ همانند گرفتن سهمیه آسیایی بود.

وی در مورد وضعیتش برای فصل آینده تصریح کرد: در قرارداد من با راه آهن ذکر شده است در صورت تغییر مدیریت باشگاه می‌توانم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم. هم‌اکنون راه آهن شرایط خوبی ندارد باید ببینیم چه می‌شود شاید شخصی بیاید که انگیزه داشته باشد و بتواند این شرایط را بهبود بخشد.

مهاجم راه آهن در مورد اینکه با تیمی صحبت نکرده و یا مدنظر ندارد، یادآور شد: شما نگاه کنید هم‌اکنون از 16 تیم لیگ برتر 14 تیم نه مدیرعامل خود را می‌شناسند و نه سرمربی خود را. با چه کسی می‌خواهیم صحبت کنیم هر کسی که هم‌اکنون حرفی از پیشنهاد می‌زند فقط یک بازارگرمی دروغ است. باید این شرایط مشخص شود تا بتوانیم با باشگاه‌ها و تیم‌های مورد نظر صحبت کنیم.

منوچهری در مورد اینکه آیا به فکر حضور در استقلال هم هست، گفت: این موضوع آرزوی من است و خیلی دوست دارم چنین مسئله‌ای رخ دهد و آن را کتمان نمی‌کنم. هر شب خواب آن را می‌بینم؛ اما می‌خواهم به گونه‌ای در تیم ظاهر شوم که از صمیم قلب مرا انتخاب کنند و بتوانم در تیم پیشرفت کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: