به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۲۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
مجلس شورای اسلامی در حوزه کلان و ملی و تصویب برنامه های راهبردی به دنبال سیاستگذاری های اصولی و تحقق آنهاست و برای محقق شدن مدیریت جهادی و رهنمودهای رهبری تمام تلاش خود را خواهد کرد
"خیبرآنلاین" - نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرکت "ظریف" برخلاف چارچوب شورای امنیت ملی قابل قبول نیست، گفت: وزیر امور خارجه در صورت حرکت برخلاف چارچوب شورای امنیت ملی باید استیضاح شود.

به گزارش مهر، امیرحسین قاضی زاده در نشست خبری با موضوع مدیریت جهادی اظهار کرد: بی شک اگر وزیر امور خارجه مطابق نقشه راه و چارچوب شورای امنیت ملی حرکت کند آنگاه مجموعه نظام اسلامی نیز اقدامات او را قبول می کند اما اگر ظریف برخلاف چارچوب شورای امنیت ملی گام بر دارد باید پاسخگو بوده و استیضاح شود.

وی تاکید کرد: برخی به دنبال این بودند که پس از توافق نامه ژنو آن را بزرگنمایی کنند اما مجلس شورای اسلامی با رفتارهای به جا باعث شد تا جلوی این کار گرفته شده و حتی این مسئله در خطبه های نماز جمعه مطرح شود.

قاضی زاده افزود: امروز عده ای در کشور با تبلیغات دشمنان و فرافکنی آدم های ناکارآمد به دنبال این هستند که در کشور انسداد ایجاد کنند و در این راستا ما باید با هدایت مردم نگذاریم انسداد سیاسی و اجرایی در کشور اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به مدیریت اقتصادی بیان کرد: اداره اقتصاد کشور جزو وظایف مردم است و آنها باید در این مسیر حرکتهای جهادی را انجام دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه مدیریت جهادی مبانی نظری فوق العاده و الگوهای جدی قابل ارائه ای وجود دارد و نباید گمان کنیم که وقتی صحبت از مدیریت جهادگونه می شود یعنی با مسئله ای انتزاعی روبرو هستیم زیرا ما در این زمینه تجربیات عملی فراوانی داریم.

وی بیان کرد: مسئولان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هرجا در کارشان گره ای افتاد از رویکرد جهادی بهره گرفتند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم قبل هم بعد و هم در ابتدای انقلاب اسلامی نمونه هایی از مدیریت جهادی وجود داشته و در حقیقت یک مدیر جهادی به فکر شهرت و خودنمایی نیست.

قاضی زاده با بیان اینکه کسی می تواند مدیر جهادی شود که دنیا در پیش چشمش ناچیز باشد، افزود: برخی از مدیران چند سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت به چرب و شیرین های روزگار دل باختند و همه شعارهای جهادی را فراموش کردند و این اتفاق حتی در طول تاریخ برای یارانه پیامبر و امامان معصوم نیز تکرار شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مدیریت جهادی یک رویکرد بیرونی و یک رویکرد بیرونی دارد و در این راستا سرعت و دقت در تصمیم گیری و مشارکت مردم از ویژگی های این سبک مدیریتی است.

قاضی زاده با اشاره به اینکه مجلس در مسیر تحقق مدیریت جهادی گام های عملی بر می دارد، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه کلان و ملی و تصویب برنامه های راهبردی به دنبال سیاستگذاری های اصولی و تحقق آنهاست و برای محقق شدن مدیریت جهادی و رهنمودهای رهبری تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اکثر تنش ها در مجلس به این دلیل است که ما کار تیمی را یاد نگرفته ایم، افزود: در مجموع کار مجلس خوب است و تاکنون چه نمایندگان موافق و چه نمایندگان مخالف با دولت، مصالح عمومی کشور را رعایت کرده اند زیرا نمی توان به گونه ای عمل و نقد کرد که دولتها تعطیل شوند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
1
0
مشکلات ما هرگز حل نمی شود .هر گاه اقدامی صورت می گیرد بسیجان سپاه و یا حوزه با ان مقابله می کنند . چرا مردم دنیا را با ساختن پنهانی تاسیسات اتمی ترساندند که تحریمات را وضع کنند ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: