به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اگر قرار است چهره های سیاسی وارد ورزش شوند باید در راستای ارتقای یک رشته ورزشی و توسعه آن باشد
"خیبرآنلاین" - نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس نهم با اظهار نگرانی از گسترده تر شدن اختلافات ایجاد شده در فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای گفت: کسی فکرش را هم نمی کرد که این موضوع تا این حد گسترده شود. حتما نمایندگان در اولین جلسه رسمی مجلس به این موضوع می پردازند و امیدوارم که با تذکر نمایندگان به وزیر ورزش این اختلافات حل شده و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش خانواده بزرگ ورزش، سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی، با ابراز تاسف از این که فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای درگیر حاشیه و اختلافات داخلی شده، تاکید کرد: کلیت این موضوع باعث تاسف، تاثر و تالم  خاطر است. برای حل این معضل باید کمیسیون فرهنگی وارد عمل شده و اقدام قانونی انجام دهد، فراکسیون ورزش نیز می تواند با نظر ارشادی و حمایتی به موضوع ورود پیدا کند.

وی در ادامه افزود: طبیعتا با ابعاد بین المللی که اختلافات فدراسیون ورزش های زورخانه ای پیدا کرده فراکسیون ورزش با کمیسیون فرهنگی برای حل این معضل تعامل و هم فکری خواهد کرد. فراکسیون ورزش تمام تلاش خود را می کند تا کمتر شاهد این قبیل موضوعات باشیم و کشورمان کمتر آسیب ببیند.

عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که تا کنون از سوی فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و هیچ مرجع یا نهاد دیگری تقاضای تشکیل جلسه ویژه برای حل اختلافات پیش آمده نشده، اظهار کرد: با توجه به اینکه تقاضایی برای تشکیل جلسه ویژه وجود ندارد به نظر من در حال حاضر باید رسانه ها وارد عمل شده و مسئولین را متوجه گستردگی ابعاد این موضوع و خطرات و تبعاتی که برای کشور در عرصه های بین المللی ایجاد خواهد کرد، کنند. چراکه ظاهرا حاشیه و اختلاف در فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای روز به روز در حال گسترش است.

نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس نهم با ابراز تعجب از سکوت وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: قاعدتا وزارت ورزش باید دلیلی برای این سکوت داشته باشد. شاید کسی فکرش را هم نمی کرد این موضوع تا این اندازه گسترده شود و ابعاد بین اللملی داشته باشد.

سید مهدی هاشمی با تاکید بر این که هفته آینده حتما نمایندگان مجلس عکس العملی نسبت به این موضوع خواهند داشت، عنوان کرد: مجلس یکشنبه هفته آینده جلسه رسمی تشکیل می دهد و با فضای رسانه ای که این موضوع پیدا کرده نمایندگان مردم حتما عکس العملی خواهند داشت. امیدوارم با تذکر به وزیر ورزش این معضل اصلاح  شود و حساسیت نسبت به این موضوع از بین برود.

نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس نهم با اشاره به حضور مدیران سیاسی در ورزش گفت: نباید تفکرات ذهنی سیاسی را در یک کار حرفه ای مانند ورزش دخالت داد. به ویژه در ورزشی مانند ورزش های زورخانه ای که برای ما یک ارزش است. به جرات می گویم که این یک اصل است.

وی یادآوری کرد: اگر قرار است چهره های سیاسی وارد ورزش شوند باید در راستای ارتقای یک رشته ورزشی و توسعه آن باشد. در واقع یک شخصیت سیاسی باید روی کار بیاید که انگیزه  داشته باشد و از طرفی تمام اراده، تلاش و پتانسیل خودش را درجهت توسعه ورزش صرف کند. بدون اینکه سلائق سیاسی یا غیر حرفه ای و  غیر ورزشی خودش را وارد موضوع کند.

او اظهار امیدواری کرد که هر کسی در جایگاه های ورزشی قرار می گیرد انگیزه و اراده اش تامین و توسعه ورزش باشد و از اعمال فعالیت ها و اقدامات سلیقه ای جلوگیری کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: