به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بعد از سانحه اتوبوس آزادگان اکثر بیماران به بیمارستان فیاض بخش انتقال پیدا کرده و بلافاصله از این بیمارستان به بیمارستان‌های آتیه، حضرت رسول، شریعتی، امام خمینی و مدائن انتقال پیدا کردند. این حادثه 32 مصدوم داشت. 7 نفر در محل حادثه فوت کردند و یک نفر در بیمارستان فیاض بخش فوت کرد که از این تعداد یک نفر مرد و مابقی زن بودند.
"خیبرآنلاین" - مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران آخرین وضعیت مصدومان سانحه اتوبوس در بزرگراه آزادگان را اعلام کرد. حسنعلی غفاری با تاکید بر اینکه بعد از بروز حادثه تمامی بیماران به بیمارستان‌ها انتقال یافتند، گفت: بعد از سانحه اتوبوس آزادگان اکثر بیماران به بیمارستان فیاض بخش انتقال پیدا کرده و بلافاصله از این بیمارستان به بیمارستان‌های آتیه، حضرت رسول، شریعتی، امام خمینی و مدائن انتقال پیدا کردند. این حادثه 32 مصدوم داشت. 7 نفر در محل حادثه فوت کردند و یک نفر در بیمارستان فیاض بخش فوت کرد که از این تعداد یک نفر مرد و مابقی زن بودند.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره اقدامات درمانی شهرداری تهران اظهار کرد: در حال حاضر 9 بیمار در بیمارستان مدائن بستری هستند که تعدادی از این افراد امروز مرخص می‌شوند و یک بیمار در یاس سپید و یک بیمار در آتیه است که از این 11 مصدوم، 2 بیمار در ICU هستند.

وی به بازدید شب گذشته که از سوی شهرداری تهران انجام شده است، اشاره کرد و گفت: با توجه به بازدیدی که شب گذشته از این افراد داشتیم به احتمال زیاد امروز وارد بخش خواهند شد. وضعیت حالی تمامی بیماران خوب بود و به هیچ عنوان بیمار بدحال نداریم. از ثانیه های اول حادثه 12 آمبولانس، 20 پزشک و 20 مددکار به صحنه حادثه اعزام شدند که وظیفه شهرداری نبوده و وظیفه پیمانکار شرکت اتوبوسرانی بود. هزینه درمانی تمامی این موارد از سوی شهرداری پرداخت شده و این موضوع به دستور شهردار تهران بوده است.

غفاری در مورد پیوند گوش خانمی که در بیمارستان یاس سپید است، گفت: به دستور شهردار تهران پروتز گوش برای این بیمار درخواست شده تا در آینده جراحی شود.
وی در مورد فردی که به بیمارستان آتیه انتقال یافته بود، افزود: همراهان این بیمار در ابتدای ورود به بیمارستان 15 میلیون تومان پرداخت کرده بودند که بلافاصله هزینه به خانواده این فرد باز گردانده شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در خصوص اینکه 32 صندلی این اتوبوس بیمه بوده و بخش خصوصی باید این هزینه را پرداخت می‌کرد، ادامه داد: با این وجود تمامی هزینه‌ها از سوی شهرداری تهران پرداخته شده است، به طوری‌‌که تمامی بیماران این حادثه در بخش خصوصی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند تا خدمات بهتری به این افراد اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اشاره کرد: حتی برخی از همراهان بیماران را در بحث اسکان ساماندهی کردیم. این حادثه درسی برای دیگر مسئولان شد تا در زمان بروز حادثه نگویند که من مسئول این جریان نیستم.

غفاری درباره کودک سرطانی که در حادثه این اتوبوس بوده است، خاطر نشان کرد: این کودک دختر بچه 3 ساله‌ای به نام کوثر و اهل شهرستان خرم آباد است که 3 روز در بیمارستان مفید در انتظار شیمی درمانی بود که بعد از حادثه با هماهنگی با رئیس بیمارستان مفید،شیمی درمان این کودک آغاز شده است. این در حالیست که شهرداری تهران بخشی از هزینه درمان این کودک را برعهده گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: