به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
آقای یونسی! "و لن ترضی عنک الیهود..."
تسلسل اظهارات صهیونیست پسندانه اعتدالیون و هواخواهانشان در تأیید رژیم سراپا نجاست صهیونیستی را می توان در حکم کلید یکی دیگر از قفل‌های هیکل سلیمان دانست که به وسیله کلیدداران تدبیر و امید در حال گشوده شدن است
"خیبرآنلاین" - علی یونسی، دستیار ویژه حسن روحانی در امور اقلیت ها، اوایل هفته جاری، اظهاراتی بسیار شگفت انگیز و شاذ را بر زبان آورد که اگر شنونده آن نمی دانست که سخنان نامبرده در جمع یهودیان شیراز ایراد شده، تصور می نمود که به نطق یک صهیونیست در اجلاس «آیپاک» گوش فرا می دهد!



لطفا به عبارات ذیل توجه فرمائید:

پرچم سه‌رنگ ایران سابقه بسیار قدیمی دارد. این یک نماد ملی است. عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست. شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود. اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمر هم احترام قائلم.»!؟

امروز حکومت بنی‌اسرائیل هم در نسل جدید به آنچه نسل جوان ایران درخصوص همزیستی و اصلاح‌طلبی می‌گوید نزدیک شده است.»!؟

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، تألم از شنیدن سخنان مذکور زمانی مضاعف می گردد که بدانیم این اظهارات از دهان فردی بیرون آمده که در دوران اصلاحات عهده دار مسئولیت مهم و امنیت‌ساز «وزارت اطلاعات» بوده است.



و اما درباره نقد ادعاهای دستیار کلیددارن گفتنی هایی است که توجه مخاطبان را بدان جلب می کنیم.

اولاً؛ چند ماه پیش و در اوایل روی کار آمدن اعتدالیون بود که "خیبرآنلاین" طی خبری تحت عنوان "ایراد بنی‌اسرائیلی به آرم پرچم جمهوری‌اسلامی!" نوشت: «"آرم جمهوری اسلامی و هویت ملی ما" تیتر فکاهی‌نامه ای است که در رادیو زمانه، از رسانه های متصل به آبشخور پارلمان هلند، منتشر شده است. این گزارش با نگرشی خصمانه و رویکردی ملی گرایانه، از موضع ناسیونالیستی افراطی به نقش متبرک پرچم جمهوری اسلامی نگریسته و آن را مورد نقد غیرمنصفانه قرار می دهد! در بخشی از این نوشتار آکنده از حقد و حسد چنین می خوانیم: "با یک نگاه گذرا می‌توان گفت که آرم جمهوری اسلامی در مجموع در هیچ‌کدام از مقولات جای نمی‌گیرد. در این آرم سعی شده یک نشانه نمادین از نوع نوشتاری (کلمه الله) به صورت نشانه‌ای نموداری (مجموعه‌ای از نقش دو هلال و یک عمود در وسط) درآید که ما نمی‌توانیم به آسانی مدلی روشن برای آن پیدا کنیم. این ویژگی ما را به یاد ماهیت تعریف ناپذیر و ناهمگون خود جمهوری اسلامی می‌اندازد. مقایسه این آرم با نشان شیر و خورشید ما را بیشتر به یافتن پاسخی برای پرسش اصلی نزدیک می‌کند. چنانکه می‌دانیم شیر و خورشید بنیاد تاریخی کهن و محکمی داشت. در مقایسه با آرم جمهوری اسلامی از اتفاق بیشتر هویت ملی/شیعی ایرانی را تعریف می‌کرد اگر بیادآوریم که این نشان را نخستین بار صفویان همچون نشان رسمی کشور ایران به کاربردند. همان سلسله‌ای که موجودیت ایران را به عنوان کشوری با مذهب شیعه در برابر امپراطوری سنی مذهب عثمانی به ثبت رساند و در واقع "بیرق” اسلام شیعی را با همین نشان شیرو خورشید در منطقه برافراشت."»!



حال با این پیش زمینه کافی است تا نگاهی مجدد به اظهارات علی یونسی که گفته است: «...عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست...» بیندازیم تا به کپی برابر اصل "یادداشت تحلیل گر رادیو زمانه" با "سخنان دستیار حسن روحانی" پی برده و براحتی دریابیم که چنین تفکراتی از کدام آبشخور ارتزاق می کنند.

این درحالی است که امام راحل عظیم الشأن نیز در نقد و صدالبته نفی چنین نمادهایی منحوسی می فرمایند: «بیرق ایران نباید بیرق شاهنشاهی باشد، آرم‌های ایران نباید آرم‌های شاهنشاهی باشد؛ باید آرم‌های اسلامی باشد. از همۀ وزارتخانه‌‏ها، از همۀ ادارات، باید این "شیر و خورشید" منحوس قطع بشود؛ عَلَم اسلام باید باشد. آثار طاغوت باید برود. اینها آثار طاغوت است؛ این تاج آثار طاغوت است؛ آثار اسلام باید باشد.» (اینجا)

ثانیاً؛ برخلاف دولت محمود احمدی نژاد که در آن «اسفندیار رحیم مشایی» به عنوان تنها پرچمدار دوستی با رژیم حرامزاده صهیونیستی شناخته می شد، اما گویا دولتمردان یازدهم و مضافاً پدر معنویشان "حاج آقا خاطره" از همان بدو ورود و به شکلی دسته جمعی، کمر همت به عادی انگاری مناقشه فلسطینیان و صهیونیست ها و ایضاً تبدیل سیاست تقابلی جمهوری اسلامی به تعامل با کودک کشان اسرائیلی، بسته اند.

در همین رابطه، دقت بر نقل قول های زیر بسیار روشنگر خواهد بود:

*هاشمی رفسنجانی [رئیس تشخیص مصلحت]: «ما با اسرائیل سر جنگ نداریم(اینجا)

*محمدجواد ظریف [وزیر خارجه دولت یازدهم]: «هولوکاست را نمی توان انکار کرد. کشتار جمعی یهودیان را نمی‌توان نادیده گرفت و باید از تکرار چنین جنایتی جلوگیری کرد(اینجا)

*صادق زیباکلام [تئوریسین حامی اعتدالیون]: «اسرائیل را به رسمیت می شناسم(اینجا)

تسلسل اظهارات صهیونیست پسندانه اعتدالیون و هواخواهانشان در تأیید رژیم سراپا نجاست صهیونیستی را نیز می توان در حکم کلید یکی دیگر از قفل‌های هیکل سلیمان دانست که به وسیله کلیدداران تدبیر و امید در حال گشوده شدن است.



با این حال شایسته است تا به دستیار ویژه شیخ حسن روحانی نصیحت کرد که بیش از این با اظهارفضل های خویش، آب در آسیاب سلطنت طلبان فراری و صهیونیست های اشغالگر نریخته و کاسه صبر امت انقلابی حزب الله را لبریز ننماید.

همچنین از نمایندگان مجلس انتظار می رود در برابر اقدامات هنجارشکن اینچنینی که از یک مسئول دولتی مشاهده می شود، ساکت نمانده و اسیر جوسازی افراطیون جهت خط کشی میان نمایندگان انقلابی نشوند. بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با ریخته شدن خون ها صدهاهزار شهید و ایثارگری صدهاهزار جانباز و ایثارگر و خانواده های آنان، آیا کسی نباید فردی مانند علی یونسی را که خواستار بازگرداندن نماد شیر و خورشید شده، مورد بازخواست جدی قرار دهد؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
22
11
آقاي يونسي بداند كه حضرت امام با امت حزب الله توانستند حكومت طاغوت 2500ساله شاهنشاهي را سركوب كنند وتمام نمادهاي طاغوت را ازميان بردارند حالا آقاي يونسي چرا مدافع ضدانقلابهاي خارج نشين شده نميدانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
کجا الله نماد ملی ایرانه ؟؟؟؟؟/
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
15
5
چون ایشون از همون آخوندای (...) هستند که فقط لباس روحانیت رو (...)
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
5
3
سلام

مطلب شما با ذکر منبع در مجله ی خبری عصر بهار منتشر گردید

موف باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
18
شیر و خورشید از زمان حکومت صفویه بر پرچم ایران نقش بست و حرف آقای یونسی از نظر تاریخی درسته. می دونید اگر به ایراد گرفتن باشه میشه از همین آرم کنونی میان پرچم چه ایراداتی گرفت؟! اگر به نماد طاغوته چرا کل پرچم را تغییر نمیدید؟ این پرچم همیشه نماد حکومت پادشاهان بر ایران بوده خوب . بردارید یه پرچم اسلامی بگذارید. چرا بهانه های بنی اسرائیلی می گیرید.؟ فقط بلدید تهمت بزنید. توهین و افترا و نمی ایستید جوابتون رو بگیرید. اگر یکی بخواد جواب هم بده بازی رو بهم می زنید چون منطقی پشت حرفاتون نیست.فتنه 88 را کردید پیرا پیراهن عثمان ! کدوم مناظره ی علمی و کارشناسی برگذار کردید که به پایان برسه؟ همیشه میون کار وقتی قافیه بر شما تنگ میشه می ریزید همه چی رو بهم. کاری داره بهتون بگن چرا نظر شما با همین رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه ای ایران در باره بهبود روابط ایران با غرب اینقدر مشابه است؟ خوب معلومه اونی که نوکر صهیونیسم جهانی شما هستید. فکر کردید پوستر امام و رهبر را علم می کنید و همه را مخالف نظام و امام و رهبری و اسلام و مذهب عنوان می کنید قراره مصونیت براتون درست کنه؟ ای کاش اون بچه هایی رو که با این کلک ها دور خودتون جمع می کنید فقط برای یک بار می نشستند و فکر می کردند این چیزایی که شماها به خوردشون میدید چه سودی برای کشور و نظام و ملت داره. کاش فقط یک بار فکر کنند منافع ملی یعنی چی؟ کاش یک بار تعقل که تصمیم بگیرند آنچه به منافع ملی کمک می کنه را دوست داشته باشند. اونی که مرگ را شعار خودش می کنه برای دنیای تو ارزشی قائل نیست آقاجون . بدون این دنیا هم آخرتی نخواهد بود. یادت باشه. اینقدر دروغ نگید. تهمت نزنید. فکر هم نکنید فقط شما دلتون برای کشور و نظام می سوزه. از شما دلسوزتر عاقل تر کم نیست داداش جون .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
7
12
آقاي عاقل تر .... در اين برهه از زمان خيلي به نان شب محتاجند اما مردانه ايستاده انداما آقاياني يك شب گرسنه نخوابيدند .... از آرمان همان امامي كه دم از آن مي زننديادآور مي شوم كه ايشان اين تفكر را باطل مي داننستند اگر از ابتدا اشتباه بود بيايند بگويند از اول حركت انقلاب اشتباه بود وازمردم عذر خواهي كنند از خانواده هاي هزاران شهيد ، مفقود ، اسير و جانباز و كسانيكه در راه اين انقلاب از همه چيز حتي نان شب خود گذشتند ومبارزه كردند عذرخواهي كنند وبگويند غلط كرديم .... اينان آن زمان دنبال جمع آوري مال دنيا بودند وفرزندانشان در بهترين نعمت ها تحصيل كردند و... اللهم الجعل عواقب امورنا خيرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
اگه به اسلامه.قربونش برم.اسلام با هیچ کسی سر جنگ نداره.درضمن اون الله وسط پرچم ما.خداییش کجاش الله؟از خودتون حرف درنیارین.درضمن نویسنده محترم.آقای خیبرآنلاین.داری خیلی تند میری.به فکر پشت سریهات باش...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
4
9
اقای خیبرانلاین . ایران فقط شیعه ندارد . ایران سنی و مسیحی و یهودی و زرتشتی دارد . عزیزم ایران مال همه ادیان است . شما داری تفرقه می اندازی . امام راحل صادق و مردم دوست بود . ولی بعداز امام همه اخوندها و رییس و راسا (... ) ازاب درامدند . اصلا به فکر فقرا نیستند .ایران سرشاراز معادن است .این همه درامد دارد .این وضع مملکته برای نان خشک ÷ول نداشته باشی . حالا شما به ÷رچم گیر دادی.... رنده باد ایران
مدیر پایگاه قسمت نقطه داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
ادمیزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
6
7
واقعا عوام فریبی بسیار زشت است قبل از انقلاب جوانها را فریب میدادید حالاکه دیگر جوان نیستند فهمیدند چه فریبی خوردند حالا باز هم دارید جوانها را فریب میدهید خدا نابودتون کند وسلام ما که دیگ جوان نیستیم وفریب ه نمیخوریم
کوروش کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
6
10
آقای یونسی درست فرمودند چرا پرچم ما با اون معنای زیبایی که داشت شیر مظهر حضرت علی خورشید مظهر حضرت محمد رو عوض کردن؟ چیو میخان ثابت کنن؟ چرا ملت رو اذیت میکنن؟ ما به دنیا ثابت کردیم از نسل کوروش کبیریم نه این آقایون و آقازاده ها...
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
7
5
اگه این اقایون اقساد طلب رو ول کنی مثل اقایونی که در حلقه کیان گفتن ما به امریکا بد کردیم و حق با امریگاس و ما بی فرهنگیم و اگه مستعمره بودیم حد اقل زبان انگلیسیمون خوب شده بود و 28 مرداد32حق با امریکا بود اصلا چرا سفارت امریکا رو اشغال کردیم عذر خواهی می کنیم و از این حرفا. لعنت به (...) و هم فکراش در داخل و خارج
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
مرگ بر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
9
4
اقایان اصلاح طلب و فتنه گر و ضد اسلام و مسلمین دنبال فرصت میگردند تا عقده های مونده تو دلشون رو نشون بدن انهایی که با افتخار در انگلیس درس خوندن و امریکا و چون نونشون تو لباس پیغمبر مجبورند بگن ما مسلمون و انقلابی هستیم. ادم واقعا میمونه مثل این گاو پرستای تو هند که میرند زیر ادرار گاو تا ارزای معنوی بشن این اقایون هم علاقشون به غرب و صهیونیستها بهمین صورت است و نجاسات انها را با ولع و رغبت نوشجان میکنند و انسانیت خود را به حقارت و خفت میفروشند این در حالی است که اگر روزی پایشان به این اب و خاک برسه هر کس که شناسنامه ایرانی داشته باشد فارق از دین و خط و ربطش مثل گوسفند سرش میزارن رو سینش فیلم 300 که برای زمان کورش ها و هخامنشهاو ... است برید ایران دوستی تاریخیشونم ببنید اخه چرا مثل کبک میمونید.
علی عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
4
4
چرا دروغ می بافید! چرا لجن پراکنی می کنید!؟ شما انحصارگرایان ضد اصول بدنبال چه هستید؟! چه منافعی از شما در حال قطع شدن است که دست به تخریب می زنید؟!
من به عنوان یک شاهد در شیراز بودم به خدا کامل و درست را بیان نمی کنید نه شما نه کیهان خبیث، زیرا منافعتان با روی کار آمدن روحانی برباد رفت! اختلاس هایی که در بانک ها و ... کردید! اموال و املاک تامین اجتماعی که احیانا اشتباهی به جیب دوستانتان رفت! به اسم مبارزه با اشرافی گری، میلیادرهای کوتوله حامی خود را شکل دادید و بیت المال را به تاراج بردید و سیر نشدید که نشدید بل حریص تر هم شدید و البته یک سری جوانان معتقد بی اطلاع را به عنوان لشکر سیاه به نام دین به کام جیب به دنبال میکشید!!!؟
عزیزم این تصویر که گذاشتید کلیسا است نه کنیسه! تهران است نه شیراز! اسقف سرکیسیان در کلیسای سرکیس مقدس خیابان نجات الاهی است نه کنیسای ربیع زاده شیراز و حاخام گلستانی نزاد!؟
آقای یونسی حرفش این بود ما باید جامعه یهود ایران را با صهیونیصت های اسرائیل خبیث جدا کنیم. این عین جمله امام خمینی در انقلاب است. در ادامه اشاره کردند که البته من خبرم دارم که بیشتر شما حتی با اندیشه های صهیونیست ها مخالف اید و نسل جدید و جوانان در اسرائیل نیز اندیشه و عمل صهیونیست ها را قبول ندارند و به فکر اصلاح جامعه خود هستند.
تو رو به خدا این مطلب کجا و دورغ شما کجا؟!!
در مابقیه موارد هم، همین گونه است! شیر و خورشید را در مصاحبه در استانداری گفتند که البته شما نیز آوردید که ایشان جنبه دینی و اسلامی برای آن قائلند نه چیز دیگر! اگر کیهان و حاج حسین شما با مزاکره و گفتگوی ٥+١ مخالف است و هممچنی دلواپسان جهبه پایداری و اسرائیل هم با همان شدت مخالف است پس دستشان و نیت شان و افکارشان و... (خدای ناکرده) یکی است؟!!!
آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
1
4
الته دوستان نماد شیر و خورشید نماد حد اقل 700 ساله ایرانه و متاسفانه نام (...) که روی پرچم ماست شباهت فراوانی به علامت کفار و هندو های هند می باشد
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
2
تقصیرنداره (...) گفته که خوشبختانه ازایران جز اسمی باقی نمانده و(...) این کشور از خودماهستند یعنی (...) اونها قریشیه ،ای فلات ایران ای سرزمین پاک ومقدس هرچند فردوسی پاکزاد 30سال برایت تلاش کرد اما ازاین طرف درعرض (...) بکلی ویران شدی نابود شوند ویرانگرانت آن اجنبیان که تاریخ انقضایشان (...) پیش بود
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
سلمان
|
Germany
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
2
شیر و خورشید نشانی است که تا پیش از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ نماد ملی ایران بود. این نشان آمیزه‌ای از فرهنگ‌های کهن میان‌رودان، ایران، تازی، ترک، یهودی و مغول است. ریشه نماد شیر و خورشید نشان ستاره‌بینی، خورشید در صورت فلکیِ اسد (شیر) در منطقةالبروج بوده‌است.

در هنگام زمامداری دودمان‌های ترک و نزدیک سده ششم هجری، نشان شیر و خوشید از ستاره‌بینی به کارهای هنری در قلمرو اسلامی از مصر تا آسیای میانه وارد شد. از دوران سلجوقیان روم سکه‌هایی با نقش شیر و خورشید را می‌توان یافت و سپس این نشان از سده نهم هجری (پانزدهم میلادی) به طور ناپیوسته بر روی پرچم‌های ایران نقش بسته‌است.

نشان شیر و خورشید در هر دودمانی از تاریخ ایران به گونه‌های مختلفی تعبیر شده‌است. در آغاز تنها نشانی اخترشناسانه بوده‌است نه نمادی حکومتی. در دوران صفویه این نشان تعبیری شیعی/ایرانی پیدا می‌کند. از زمان شاهان پس از آغامحمدخان قاجار و همزمان با دگرگونی‌های فکری و اجتماعی در آن هنگام، تعبیر شیعی این نشان رفته‌رفته کمرنگ شد. در این دوران این نشان، نادرست به ایران پیش از اسلام نسبت داده‌می‌شود. نشان شیر و خورشید پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران با نشان کنونی جمهوری اسلامی جایگزین شد.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
3
خنگول ها! نماد شیر Totem ایرانیان هست مانند اژدهای کشور چین، مانند خرس سوئیس، مثل عقاب آمریکا.
شیر و خورشید عقبه ی باستانی و تاریخی دارد و در ضمن با اعتقادات شیعی هم همراستاست. چرا باید این نماد از بین بره؟ حتی ستاره ی داوود هم نماد ایرانی است که اسرائیل مال خود کرد.
کوروش کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
2
زنده و پاینده باد سرزمین شیر و خورشید
آرشام
|
United States
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
1
2
درود بر ایران درود بر علی شاه مردان و درود برمردانی که جنسشان مرد بود ...
پاینده باد سرزمین شیر و خورشید...
ای سرزمین عزیزم تو را پس خواهیم گرفت..
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
1
2
شیر و خورشید یک نماد تاریخی و ملی ایرانی است . از مطالب و بحث های ضد ایرانی پرهیز کنید . و بهانه دست دشمن و ضد انقلاب ها ندهید .
panter
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
1
1
شیر و خورشید هویت تاریخ 2500 ساله این مملکته ما قصد توهین به الله فعلی رو نداریم و نخواهیم داشت چون عینه شما دلواپس نیستیم نه عینه شما تا یکی کاری کرد اونو زرتی به فراماسونی و صهیونیسم ربط نمیدیم ما فقط واقعیتو میگیم، همین فیلیپین وقتی انقلاب شد قبلش پرچمش همین بود الانم همینه هیچ فرقی نکرده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
شیر نماد حضرت علی وحیدرکراراست که خورشیدتشیع درپشت آن طلوع نموده است، وبر روی پرچم ایران سابقه ای چند صدساله داشته وهیچ ارتباطی باشاه وسلطنت ندارد.درباره ی چیزی که نمی دانید سخن مگویید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: