به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
برخی از قطعه‌های بهشت ‌زهرا(س) رایگان است اما اینگونه نیست که هر فردی که تمایل داشت از آنها استفاده کند زیرا این امر تابع شرایطی است و افراد بی بضاعت اجازه استفاده دارند که مدیرعامل سازمان آن را تشخیص می‌دهد.
"خیبرآنلاین" - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس صحبت‌های اولیه‌ای که با اعضای کمیسیون توسعه و عمران داشته‌ایم، نمی‌خواهیم نرخ قبور بهشت زهرا(س) افزایش یابد.

به گزارش تسنیم، مهدی چمران درباره افزایش نرخ قبور بهشت زهرا(س) اظهار داشت: بر اساس صحبت‌های اولیه‌‌ای که مطرح شده قرار بر این است که افزایش نرخی برای قبور بهشت ‌زهرا در سال جاری نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برخی از قطعه‌های بهشت ‌زهرا(س) رایگان است اما اینگونه نیست که هر فردی که تمایل داشت از آنها استفاده کند زیرا این امر تابع شرایطی است و افراد بی بضاعت اجازه استفاده دارند که مدیر عامل سازمان آن را تشخیص می‌دهد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز بررسی لایحه آغاز نشده اما به زودی وارد صحن شورا خواهد شد.

بر اساس لایحه‌ای که شهرداری تهران تهیه و به شورای شهر ارائه کرده است،‌ رزرو قبر در قطعات جاری فاز 3 با مبلغ 15.000.000 ریال برای هر طبق قبر امکان پذیر خواهد بود. همچنین رزرو و دفن در هر طبقه از قبور فاز 2 به جهت تنوع قطعات این فاز و نوع خدمات و قدمت از مبلغ 20.000.000 ریال تا مبلغ 40.000.000 ریال و هر طبق از قبور فاز 1 از مبلغ 90.000.000 ریال تا مبلغ 130.000.000 ریال (که متناسب با وضعیت هر قطعه در این دو فاز، با پیشنهاد مدیرعامل و تصویب هیات مدیره و سقف تعیین شده مشخص و به سازمان ابلاغ خواهد شد) است.

هزینه تغسیل، تکفین، تدفین و حمل جنازه با آمبولانس 4 متوفی (هزینه خدمات)، مجموعاً برای هر متوفی در سال جاری به مبلغ 2.000.000 ریال تعیین می گردد. ضمناً هزینه خدمات فوق برای کودکان 50 درصد مبلغ مذکور خواهد بود و هزینه حمل متوفی در تهران با آمبولانس عمومی (با ظرفیت 4 متوفی) به مبلغ 400.000 ریال و با آمبولانس خصوصی (با ظرفیت یک متوفی) به مبلغ 700.000 ریال و حمل جنازه به شهرستان به ازای هر کیلومتر به مبلغ 5000 ریال تعیین می‌شود.

موارد مذکور که در لایحه شهرداری تهران به آن اشاره شده تا زمانی که در جلسات علنی شورای شهر به تأیید و تصویب اعضا نرسد قابلیت اجرا ندارد ضمن اینکه بر اساس اظهارات چمران شورای شهر قصد افزایش نرخ قبور را ندارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: