به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
برخی افراد خودی به جای حمایت از نیروهای مردمی، با سخنان دشمن شادکن خود، بارقه های یاس را به خیمه بچه های انقلاب تزریق می کنند. این افراد کافی است طی چند روز اخیر رسانه های مجازی و مکتوب بیگانه و وابسته به فتنه در داخل را مشاهده کنند تا بنگرند آب به کدام آسیاب ریخته اند
"خیبرآنلاین" - طی روزهای گذشته فشار سنگین بر رسانه های انقلابی و حزب اللهی جهت مهار آنها از یکسو، و تقویت بی سروصدا و پنهانی جریان افراطی وابسته به فتنه گران از سوی دیگر، به مثابه دولبه یک قیچی فعالیت خود را تشدید کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، آنچه که در این میان تعجب برانگیز است، استعمال ادبیاتی خاص از سوی برخی نیروهای خودی است که موجب سوءاستفاده رسانه های فتنه گر داخلی و خارجی شده، به نحوی که سخنان آنان به تیتر یک آنها مبدل شده است.

اگرچه هجوم تخریب گرایانه فتنه گران لانه کرده در برخی رسانه ها به جریانات انقلابی امری کاملا طبیعی و نشات گرفته از زخم عمیقی است که آنها از حزب الله دریافت کرده اند اما اظهارات شتاب زده برخی افراد مورداعتماد، به نوعی فضادادن به رسانه های دگراندیش و هرچه محدودکردن جریانات خودی به حساب می آید.

این درحالی است که نزدیک به یکسال گذشته و با اتخاذ سیاست تسامح و تساهلی که برخی مسئولان در برابر فتنه گران اتخاذ کرده اند، نفوذ این جماعت ضدانقلاب در برخی پست ها به صورت پنهانی آغاز شده که به مدد هوشیاری و بصیرت رسانه های انقلابی، برخی از آنها افشا شد که ماجرای عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد یکی از آنها بود.

به عنوان نمونه، چراکسی سوال نمی کند که تیم اجرایی هفته نامه "صدا" از کجا آمده و هزینه های آن از چه محلی تامین می شود؟ میان این تیم و روزنامه آسمان که به خاطر گستاخی علیه احکام اسلامی و قرآنی توقیف شد، چه ارتباطی هست؟

جالب اینجاست که همین هفته نامه، در چندشماره اخیر خود به نهادهای انقلابی مانند سپاه به صورت زیرپوستی و حتی بعضا آشکار تاخته است و علاوه بر آن، بر ترویج مشی افراطی خود اصرار می ورزد.



در برهه ای که نیروهای انقلابی در یک جنگ رسمی و آشکار و نابرابر رسانه ای با دشمنان این مرزوبوم درگیر بوده و مشغول به هم ریختن بازی آنان هستند، برخی افراد خودی به جای حمایت از این نیروهای مردمی، با سخنان دشمن شادکن خود، بارقه های یاس را به خیمه بچه های انقلاب تزریق می کنند. این افراد کافی است طی چند روز اخیر رسانه های مجازی و مکتوب بیگانه و وابسته به فتنه داخلی را مشاهده کنند تا بنگرند آب به کدام آسیاب ریخته اند.

تهدید و تحدید رسانه های حزب اللهی از سوی برخی جریانات افراطی حامی دولت و نیز برخی مدیران درون دولت در چندماه گذشته تبدیل به یک رویه عادی شده است به نحوی که حتی یک مستند دانشجویی به نام "من روحانی هستم" را برنتابیده و همچنان بر برخورد حقوقی با آن تاکید می کنند.

تلاش برای تنگ کردن عرصه بر حزب اللهی ها در شرایطی که امام خامنه ای در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) بر تدوام برنامه های خودجوش جناح فرهنگی مومن انقلاب تاکید داشته و آن را پایه استحکام نظام می دانند، جالب توجه به نظر می رسد.

تحت کنترل درآوردن نیروهای خودجوش و مردمی انقلابی و مهار رسانه های آنها در برهه ای که جریان رسانه ای فتنه به صورت کاملا آشکار مشغول پیشروی و فعالیت است، نوعی بی تدبیری به حساب آمده و غیرقابل قبول می نمایاند.

رسانه های انقلابی مانند همیشه و با قدرت بیشتر به تکلیف انقلابی خود که رصد فعالیت فتنه گران و جریانات انحرافی داخلی و همپیمانی آنان با استکبار و سرویس های جاسوسی خارجی ادامه خواهند داد و هر انگ و تهمت و تهدید در میدان جنگ نرم را به مانند تیروترکشی که رزمندگان اسلام در جنگ سخت متحمل شدند، پذیرا می شوند اما عرصه را خالی نخواهند نکرد.

با این همه، برای نیروهای حزب اللهی، آنچه که حایز اهمیت است همان جمله معروف ولی امر مسلمین در دیدار با اعضای مجلس خبرگان است که فرمودند: "واقعاً باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را همه بدانند، همه؛ این جوانان مؤمن و انقلابیاند که روز خطر سینه سپر میکنند، هشت سال جنگ تحمیلی میروند توی میدان؛ اینها هستند. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند یا مردم را بدبین میکنند، خدمت نمیکنند به کشور؛ به استقلال کشور، به پیشرفت کشور، به انقلاب اسلامی خدمت نمیکنند. این جوانها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد، امروز هم بحمدالله کم نیستند و زیادند. [نباید] با عناوین گوناگونی بخواهیم این جوانهای مؤمن را طَرد کنیم و منزوی کنیم؛ که البته منزوی هم نمیشوند؛ آن جوانهای مؤمنِ پرانگیزه، با این حرفها منزوی نمیشوند اینها؛ لکن خب، ما باید قدر اینها را بدانیم".
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
من انقلابیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
1
2
منظورت سخنان (...)؟
دیگه چیکار کنیم،به قول سیدشهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی:در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب الهی ها
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
آره جان خودت !!!! چقدر محروم هستید شماها !!! دلم سوخت . اینایی که هر کراری دلشون میخواد میکنن پس ننه منن !!!! شما نیستید !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
جناب رضا @ تا جایی که ما یاد داریم کشور دست همفکران تندوری شما بود ، امثال خاتمی و کروبی و میرحسین و دیگر فتنه گران ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
آخه حرف کی بوده؟ کسی که حرف دشمن شادکن میزنه خودی نیست از اون آدمهایی است که در روایات نقل شده در دوره آخر الزمان صبح ایمان دارد شب که بر می گردد خانه بی ایمان است. مگه یه انسان باتقوا و بنده خدا بی مهابا حرف میزنه؟ اونم حرفی که اثر ماندگار در جامعه داشته باشه!
عمارنامه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
0
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
(...)
موفق و پیروز باشید .
یا علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: