به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
آیا اگر قضیه اخیر انتصاب هراتی خبیث در دانشگاه آزاد از سوی دانشجویان و مردم ولایی پیگیری نمی‌شد و چهره‌ زشت و هتاک هراتی بیش از پیش برای عموم مردم آشکار نمی‌گشت، موسسه تنظیم آثار امام خمینی (ره) اقدامی برای دفاع از حرمت امام انجام می‌داد یا در مورد اخیر نیز مانند بسیاری از مواردی که به آرمان‌ها، اندیشه‌ها و مواضع امام راحل هجمه‌های سنگین صورت گرفت، باز هم رویه سکوت و تأیید خود را ادامه می‌داد؟
"خیبرآنلاین"-موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بالاخره بعد از گذشت چهار سال از هتاکی‌های هراتی به امام راحل و عزیزمان، از خواب خرگوشی خود بیدار شد و به یاد شکایت از این عنصر خبیث و هتاک افتاد!
به گزارش دانشجو، این شکایت در حالی صورت گرفت که این فرد هتاک با تمام سابقه‌ خود و هتاکی‌های مربوط به سال ۸۹ به امام راحل به یکی از سمت‌های مهم دانشگاه آزاد منصوب و پس از اعتراضات گسترده‌ دانشجویان و شخصیت‌های مختلف نظام به این انتصاب، برکنار شد.

با نگاهی به هتاکی‌های عبدالحسین هراتی و عمق توهین‌های وی در سال ۸۹، چند سؤال اساسی به ذهن متبادر می‌شود. سایت‌های ضدانقلاب نامه‌ای از وی خطاب به مهدی کروبی منتشر کرده‌اند که صرفاً بخش‌هایی از آن که قابل انتشار است را در ادامه مرور می‌کنیم.

هراتی در نامه‌ خود به مهدی کروبی از سران فتنه ۸۸، وی را دلاور جنبش سبز خوانده و نوشته است: من حضرت عالی و آقای مهندس موسوی و خانم زهرا رهنورد را اکنون مصادیق عالمان قائم به قسط می دانم که خداوند آنان را در کنار پیامبران نشانده و وجود آنان را شاهد بر کلمه توحید دانسته است.

وی با گلایه از یاد امام از سوی مدعیان خط امام می‌نویسد: از اینکه شما و مهندس موسوی عزیز پیوسته در سخنان خود از «امام» یاد می‌کنید، من و بسیاری دیگر در رنج بوده‌ایم، اما پیوسته خود را این‌گونه توجیه می‌کرده‌ایم که شرایط مبارزه در ایران چنین اقتضایی دارد و لذا خون‌جگر می‌خوردیم و سکوت اختیار کرده بودیم، اما سخنان اخیر آقای مهاجرانی که در آن فرموده بودند: هر کس امام و روحانیت را قبول ندارد متعلق به جنبش سبز نیست، طاقت از کف ربود. منتظر بودم که جوابی به این سخن سخیف از طرف رهبران جنبش داده شود که خوشبختانه دو سه روز پیش موسوی عزیز این جواب را داد و گفت که هرکس در هرکجا از عدالت طرفداری کند عضو جنبش سبز است.

هراتی همچنین مدعی شده است: دهه ۶۰ تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه‌ای که همه خشونت‌ها و جنایت‌ها و تحجرها و بدعت‌های غیرانسانی و ضد توحیدی و شرک‌آلود آن به نام «امام خمینی» در تاریخ ما ثبت و ضبط ‌شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست.

وی همچنین نوشته: تو را به خدا در زنده کردن «امام» نکوشید که این «امام» زنده شدنی ... (با عرض پوزش، این بخش از سخنان این عنصر هتاک و پلید حتی برای نقد هم قابل انتشار نیست).

هراتی با کنایه به موسوی و کروبی گفته بود: کجای امروز شما به «امام خمینی» و افکار او و اعمال او شباهت دارد؟ آیا شما ولایت مطلقه را قبول دارید؟ بگویید تا ما تکلیف خودمان را بدانیم! آیا شما جنایات سال ۶۷ (؟!) را تأیید می‌کنید؟ به خدا قسم می دانم که نمی‌کنید و حتی اگر روزی خدای‌ناکرده از زبان شما بشنوم که آن را توجیه می‌کنید باز نیز قسم خواهم خورد که در نفس خود از آن متنفرید و به توجیه پناه آورده‌اید.

حال با توجه به آنچه گفته شد، این سؤال اساسی به ذهن متبادر می‌شود که چرا حضرات دست‌اندرکار موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در همان مقطع سال ۸۹ که این عنصر هتاک و کثیف اقدام به انتشار این اراجیف درباره امام راحل و محبوب ملت ایران کرد، اقدامی برای شکایت از هراتی خبیث صورت ندادند؟!

آیا اگر قضیه اخیر انتصاب هراتی خبیث در دانشگاه آزاد از سوی دانشجویان و مردم ولایی پیگیری نمی‌شد و چهره‌ زشت و هتاک هراتی بیش از پیش برای عموم مردم آشکار نمی‌گشت، موسسه تنظیم آثار امام خمینی (ره) اقدامی برای دفاع از حرمت امام انجام می‌داد یا در مورد اخیر نیز مانند بسیاری از مواردی که به آرمان‌ها، اندیشه ها و مواضع امام راحل هجمه‌های سنگین صورت گرفت، این موسسه باز هم رویه سکوت و تأیید خود را ادامه می‌داد؟

هر چند که در قضیه شکایت روز گذشته موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) نیز شاهد بودیم که چند هفته از طرح این موضوعات و بیان مجدد هتاکی‌های هراتی درباره امام(ره) در فضای رسانه‌ها گذشت و در نهایت وی از سمت خود در دانشگاه آزاد عزل شد؛ موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با تأخیر چند هفته‌ای (در پی اعلام برائت اکبر هاشمی رفسنجانی از هراتی و ظاهراً با اکراه و از سر اجبار) اقدام به شکایت از این عنصر خبیث کرد ...
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
لعنت خدا بر دشمنان رسول الله و آل رسول الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: