به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
خاتمی اخیرا در دیداری گفته: من بارها گفته‌ام ما انقلابی هستیم. اصلا ما همانی را می‌خواهیم که انقلاب و امام می‌خواستند.
"خیبرآنلاین" -رئیس دولت اصلاحات پس از سالیان طولانی جفا و خیانت، انقلابی شده است.

به گزارش کیهان، خاتمی اخیرا در دیداری گفته: من بارها گفته‌ام ما انقلابی هستیم. اصلا ما همانی را می‌خواهیم که انقلاب و امام می‌خواستند.

وی درباره تحولات در دو دهه اخیر منطقه می‌گوید: بعد از جنگ، دو واقعه مهم رخ داد که هر دو با محوریت آمریکا بود، یکی اشغال افغانستان و دیگری اشغال عراق، اما نتیجه چه شد؟ در هر دو جا دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی نابود شدند و از پا درآمدند.

وی ادامه می‌دهد: ما یقین داریم یکی از اهداف مهم آمریکا، ایران بود. همچنان که دیدیم نومحافظه‌کاران ایران را محور شرارت نامیدند و شاید حمله مقدمه این بود که عرصه را از دو سو بر ایران تنگ بکنند اما خداوند چه کرد؟ هر دو جا به نفع ما بود. در عراق، صدام رفت و حکومت مردمی همراه ما بوجود آمد.

وی گفت: این دو حادثه هم که به نظر می‌رسد هدفشان ایران بود و شاید برای مرحله سوم ایران مورد نظر بود یا لااقل می‌خواستند علیه ایران اقدام کنند و ایجاد ناامنی در ایران بیشتر شود و آمریکا و ناتو همسایه ما باشد، این برنامه‌ریزی شده بود و الحمدلله بالعکس شد. از این چه می‌فهمیم؟ عظمت ایران، عظمت ملت ایران که یکی از نشانه‌های عظمتش همین انقلاب اسلامی است.

وی درباره حصر سران فتنه و سکوت خودش در این باره گفت: در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هر چه صحبت بکنیم کار بدتر می‌شود تلاش واقعا صورت گرفته نمی‌دانیم چطور شد که تحقق پیدا نکرد.

اگر بنا بر اذعان خاتمی، هدف آمریکا از آمدن به منطقه، ایران بود باید پرسید که چرا دولت‌ خاتمی و شخص وی انواع خوش‌خدمتی‌ها را به آمریکا به ویژه در ماجرای اشغال افغانستان انجام دادند و بعدها از دولت آمریکا به خاطر محور شرارت خواندن ایران گلایه کردند؟ آیا معنای انقلابی بودن این است؟! ثانیا اگر آمریکا در منطقه شکست خورد، تصادف نبود بلکه ایستادگی نظام جمهوری اسلامی- با کارشکنی‌های افراطیون مدعی اصلاحات- و ملت ایران در برابر تهدیدهای آمریکا بود که اتفاقا طیف خاتمی در مقابل آن جا زده بود و حامیان و هم‌طیفان وی در مجلس، نامه جام زهر تسلیم را تدارک کرده بودند.

خاتمی در فتنه نیابتی سال 88 نیز تا روز آخر آشوبگری سرویس‌های بیگانه پای آشوبگران و فتنه‌گران ماند در حالی که در خلوت بارها اذعان کرده بود در انتخابات 88 تقلب نشده است. بدین ترتیب وی در فتنه دوشادوش کسانی ایستاد که اتفاقا انقلاب و امام را بر نیابت از آمریکا و اسرائیل و انگلیس هدف قرار داده بودند.

با این همه خیلی رو می‌خواهد که کسی با مختصات خاتمی اکنون ادعا کند انقلابی است یا همانی را می‌خواهد که امام و انقلاب می‌خواستند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: