به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
شرکت اپل با پرداخت ۳ میلیارد دلار رسما توانست کمپانی بیتس آودیو را تحت تملک خود قرار دهد و البته گران‌ترین و بزرگ‌ترین خرید خود تا کنون را هم انجام دهد.
"خیبرآنلاین" -فارس به نقل از فون‌آرنا خبر داد، تیم کوک مدیر عامل اپل تاکید کرد اپل هیچ گونه تغییری در ساختار بیتس نخواهد داد و حتی مدیران پایه گذار بیتس نیز کماکان به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

وی همچنان گفت که اپل هچ گونه تصمیم و برنامه ای برای تغییر نام تجاری بیتس نخواهد داشت و این نام تجاری در ادامه روند حیات آن باز هم حفظ خواهد گشت. در نگاه اول شاید بتوان گفت که هدف اصلی خرید بیتس توسط اپل، آن هم با این هزینه بسیار بالا ترکیب فناوری بیتس با محصولات اپلی خواهد بود.

بیتس آدیو از سال ۲۰۰۸ که نخستین هدفونش را عرضه کرد به عنوان یک شرکت مستقل فعالیتش را آغاز کرده است. در راس این شرکت خواننده معروف سبک رپ آمریکایی ها یعنی Dr Dre وجود دارد که باعث شده طرفدارانی از فوتبالیست ها گرفته تا ستاره های سینما و موسیقی از مشتری های آن شوند. بیتس برند بزرگ و ثروتمندی است، اما با وجود محبوبیت آنچنانی، ویژگی تکنولوژیک خلاقانه و خارق العاده‌ای ندارد که اپل عاجزانه به دنبال آن باشد. هدفون‌های بیتس از فلز ساخته شده‌اند و اندازه بزرگی دارند و به اعتقاد بسیاری بیش از حد گران است.

اگر اپل قصد داشت برای مثال با خرید بیتس کیفیت صدای هدفون‌های فعلی‌اش را بهبود بخشد، می‌توانست با پرداخت مبلغ بسیار کمتر از آنچه برای بیتس متحمل شده، یکی از شرکت های صوتی کمتر شناخته شده را به تملک در آورد که از بیتس هم پیشرفته‌تر و برایش سودمندتر باشد.

بیتس بلندگوهای سیستم صوتی خانگی هم تولید می کند، شاید اپل قصد دارد از این قابلیت بیتس در ساخت سیستم صوتی جدیدی برای آیپدهایش استفاده کند؛ یا شاید اپل فکر تولید یک تلویزیون را در سر می پروراند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: