به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
در حالی که برخی همکاران اعتماد به خاطر فعالیت‌های ضدامنیتی و وطن‌فروشانه به وزارت اطلاعات احضار شده‌اند، این روزنامه در تیتر اول خود از اینکه وزیر اطلاعات به دیدار نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان آمده و یک ساعت و نیم ملاقات داشته ابراز ناخرسندی کرد
"خیبرآنلاین" - «اقتصاد، تعادل را کم دارد. تعادل (روزنامه اقتصادی) با اعتماد شما می‌آید. با مدیریت: الیاس حضرتی»! این متن یک آگهی است که در روزنامه‌های زنجیره‌ای نقش بسته و حکایت از این می‌کند که الیاس حضرتی مدیر مسئول اعتماد، یک روزنامه دیگر تحت عنوان اعتماد را نیز مدیریت و منتشر خواهد کرد! این هنر مدیریتی در حالی است که حضرتی همزمان رستوران ماهی سفید را نیز در شمال شهر تهران راه‌اندازی کرده است.

درباره دستپخت مطبوعاتی آقای مدیرمسئول همین بس که تا مدت‌ها همکاران وی در روزنامه اعتماد، تحلیل‌ها و گزارش‌های شبکه دولتی انگلیس را به نام خود منتشر می‌کردند و البته شهرام جزایری مفسد اقتصادی دوره اصلاحات نیز مدیریت این روزنامه را از دوستی و التفات ویژه فراموش کرد! سالها پیش یک همکار سرویس اجتماعی روزنامه اعتماد در وبلاگ خود فاش کرده بود که این روزنامه رپرتاژ آگهی‌هایی را در قالب تحلیل درباره برخی بخش‌های شهرداری منتشر می‌کند.
برخی از همکاران روزنامه اعتماد هم‌اکنون از کشور گریخته و در شبکه‌های بیگانه نظیر BBC  همکاری می‌کنند.

با همه این اوصاف و در حالی که برخی همکاران اعتماد به خاطر فعالیت‌های ضدامنیتی و وطن‌فروشانه به وزارت اطلاعات احضار شده‌اند، این روزنامه در تیتر اول خود از اینکه وزیر اطلاعات به دیدار نماینده ولی‌فقیه در موسسه کیهان آمده و یک ساعت و نیم ملاقات داشته ابراز ناخرسندی کرد. نگرانی رسانه‌های زنجیره‌ای در قبال این دیدار به حدی بود که اعتماد به همراه طیفی از نشریات و سایت‌های زنجیره‌ای اقدام به قالب کردن تحلیل و هراس خود، به خبر دیدار مذکور کردند.

نسخه ایرانی بی‌بی‌سی (اعتماد) همچنین با تیتر «هشدار وزیر اطلاعات به بولتن‌سازان» سعی کرده سخنرانی عمومی وزیر اطلاعات را به دیدار چند روز پیش حجت‌الاسلام والمسلمین علوی از کیهان ارتباط دهد! اما اخبار موثق حاکی از آن است که در پس این موج‌سازی رسانه‌ای، نگرانی‌های شدیدی در شبکه رسانه‌ای عنکبوت نسبت به تعامل مثبت وزیر اطلاعات با کیهان پدید آمده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: