به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
معاون وزیر ورزش گفت: اگر ضروری باشد وزارت ورزش درباره انتخاب سرمربی تیم ملی به فدراسیون کمک می‌کند.
"خیبرآنلاین" -نصرالله سجادی که برای پیکارهای جام‌جهانی در برزیل حضور دارد، اظهار داشت: امیدوارم همه چیز خوب بوده باشد، حضور شما خبرنگاران برای انعکاس همه موارد در کنار تیم ملی خوب است. در واقع شما نمایندگان واقعی ایران اینجا هستید.

به گزارش فارس، وی گفت: خوشحالم که در کنار تیم ملی هستم و شنبه که برزیل آمدم مستقیما بعد از فرودگاه به شهری که تیم ملی بازی داشت، رفتم. از همان شب در کنار بچه‌ها هستم. روحیه بچه‌ها بالاست. امیدوارم بتوانند در دو بازی آینده خوب حاضر شوند.

معاون ورزش در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود و دولت از او حمایت می‌کند؟ گفت: کی‌روش تا پایان جام جهانی قرارداد دارد. خیلی نمی‌تواند ارتباط داشته باشد که اینجا چه اتفاقی می‌افتد. فدراسیون اعلام کند، بعد وزارت ورزش هم تصمیم‌گیری خواهد کرد. قطعاً اگر ضروری باشد چه کی‌روش چه مربی دیگری، وزارت ورزش هم کمک می‌کند.

سجادی درباره تصویر رئیس جمهور در دیدن بازی تیم ملی که توسط رسانه‌ها منتشر شد و اینکه آیا تماسی بین روحانی با تیم ملی بوده یا پیغامی داشته است، گفت: از خودشان بپرسید. در مورد تماس روحانی با ملی‌پوشان بی‌خبرم.

سجادی در واکنش به شایعه قهر کی‌روش و کفاشیان گفت: امروز کفاشیان و ما جلسه داشتیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود، کی‌روش اجازه نداده که شما وارد کمپ شوید، آیا صحت دارد؟ گفت: اتفاقا کی‌روش خیلی استقبال کرد و خودشان آمدند و از ما استقبال کردند. سر تمرین هم بودیم. دیروز در تمرین نبودم چون تیم ملی تمرین نکرد. خبر نسازید. طبیعی نیست که با ما مخالفت کند. حتی از من تشکر خاص کرد.

سجادی درباره اینکه پاداش‌ها تکلیفش چیست؟ گفت: میزان پاداش‌ها مشخص است. من نشنیدم و نکونام هم گفت که اصلا اختلافی در مورد پاداش ها نیست. ارزش تیم ملی بسیار بالاست. بچه‌ها هم همین را قبول دارند.

سجادی درباره اینکه تیم ملی کمبود حمایت مالی از وزارت داشته آیا شما حمایت کامل را انجام می‌دهید؟ عنوان کرد: ما حمایت مالی را انجام داده‌‌‌ایم. از قبل هم پاداش را گفته شده و پاداش‌ها مشخص است. برای بازی نیجریه و مساوی مقابل این تیم، ۳ هزار دلار و برد ۵ هزار دلار بود. برای آرژانتین هم تصمیم‌گیری شده است. اگر با آرژانتین مساوی کنیم ۶ هزار دلار و در صورت پیروزی به بازیکنان ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌شود.

وی به حمایت مردم از تیم ملی اشاره کرد و افزود: مردم ما و احساسات‌شان مشخص است. این حمایت مردم ارزش دارد. با پول می‌شود همه چیز را خرید اما با پول نمی‌توان ایمان و اعتقاد و عرق به کشور را خرید. برای شما هم حضور در جام جهانی و پوشیدن پیراهن تیم ملی مقدس است و باید با آن توجه کرد.

سجادی درباره اینکه آیا برای دلجویی از مسی برنامه‌ای تدارک دیده شده، گفت: مردم ما و بازیکنان ما مسی را دوست دارند قطعاً در این بازی با انجام بازی جوانمردانه آن ذهنیت پاک خواهد شد. تماشاگران ما هم با رفتار خوب‌شان این حسن نیت را نشان خواهند داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: