به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
"خیبرآنلاین" - این روزها که عراق جولانگاه فرزندان وحشی یزید شده و روزانه چندین تروریست به درک واصل می‌شوند و چندین مسلمان شهید، نگاه همه سیاسیون و رسانه‌ها به انتهای این بحران خیره شده است و چشمان ما ناخودآگاه به گذشته می‌نگرد. انگار دوباره تاریخ دارد تکرار می‌شود. شیطان این بار یک فیلم تکراری را به مسلمین قالب کرده است. لوکیشن واقعه حرّه این بار به جای مدینه در عراق است و «ملک عبدالله» به زیبایی در نقش یزید هنرنمایی می‌کند و «ابوبکر بغدادی» نقش «حصین بن نمیر» را بازی می‌کند اما ما هرچند نگران جان برادرانمان هستیم ولی نگاهمان به انتهای این بحران خیره نشده است، چون دل‌های مسلمین قرص است به «العاقبه للمتقین» و پشت این امت واحده به «فان حزب الله هم الغالبون» گرم است. حال بگذار ملک عبدالله مسلمان‌کش هرچقدر دلش می‌خواهد خواب پنبه‌دانه ببیند. زهی خیال باطل که دولت اسلامی عراق و شام تشکیل بشود...

و اما چه شد که این شد؟

مسلمانانی که در تاریخشان امثال «شریح قاضی»‌ها را دارند، خیلی نباید تحلیل این مسائل برای‌شان سخت باشد. مسلمانان همیشه تاوان حرف‌شنوی از خواص بی‌بصیرت را پس می‌دهند. چه آن خواص بی‌بصیرت، «آیت‌الله‌نما»های شیعه باشند، چه مفتی‌های نفتی عربستان. البته از مفتی‌های نفتی غیر از این نباید انتظار داشت. این مفتی‌ها پول مفت می‌گیرند تا حرف مفت تحویل مسلمانان بدهند و اگر جز این کنند جای تعجب دارد. اما این بار دلم پر است از خودی‌های ناخودی. کسانی که با لباس تشیع آمده‌اند تا فاتحه تشیع را بخوانند. همان‌ها که اسلام ناب آمریکایی را از لس‌آنجلس، لندن  و... به جهان عرضه می‌کنند و دلگیرم از آن «آیت‌الله‌نما»هایی که به اسم امام حسین، اهل‌بیت،  مرجعیت و... هرچه می‌خواهد دل تنگشان می‌گویند. اعضای داعش مشتی دیوانه‌اند ولی مقصرند آنهایی که این دیوانه‌ها را دیوانه‌تر کردند و چه در این دنیا، چه در آن دنیا باید تقاص پس بدهند. آیت‌الله‌نما‌هایی که سنگ منافقین را به سینه می‌کوبیدند و می‌گفتند «پیغمبر هیچوقت منافق نکشت»، حال تماشا کنند که چگونه منافقین امروز جهان اسلام مسلمان‌کشی به راه انداخته‌اند و سر مسلمین، «برازوکا»ی جام‌جهانی‌شان شده است. جنس عمامه‌های این عمامه به‌سرها از جنس عمامه «شیخ ابراهیم زنجانی» است که حکم اعدام شیخ فضل‌الله نوری را صادر کرد. عمامه‌هایی که در راستای آرمان‌های والای ملکه الیزابت گور به گور شده بسته می‌شوند قابلیت طناب‌دار شدن دارند، حال گاهی به طور مستقیم باعث اعدام «شیخ فضل‌الله»ها می‌شوند، گاهی هم به طور غیرمستقیم جان کودک 4 ساله عراقی را می‌گیرند.

جماعتی که با دهان‌های بی‌بند و بار خود دشمنان تشیع را تحریک کردند در خون شهدای «دفاع اسلامی عراق و شام» شریکند. آنهایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای خود افاضات اسرائیل‌شادکن می‌فرمودند، پس چرا الان که یزیدیان دوباره حمام خون به راه انداخته‌اند کاری نمی‌کنند؟ کجایند آنهایی که حاضر بودند برای امام حسین هر کاری بکنند؟ کجایند مردان پرادعا؟ کجایند آنهایی که روی حرف ولی‌فقیه ان قلت آوردند و هفته برائت را جایگزین هفته وحدت کردند؟ پس چرا الآن میدان را خالی کردند؟ آنهایی که علی را منهای 25 سال حفظ وحدتش معرفی می‌کنند، نه علی را می‌شناسند نه ولایت علی را. منادیان تفرقه چرا این روزها کور شده‌اند؟ چرا نمی‌بینند امروز در عراق شیعه و سنی دوشادوش هم و برای حفظ جان هم می‌جنگند؟ چرا نمی‌بینند قدرت وحدت را؟ چرا نمی‌بینند بصیرت مرجعیت واقعی را؟ چرا نمی‌بینند اماکن مقدس عراق تاکنون در سایه وحدت از گزند این وحشی‌ها در امان مانده است؟ چرا نمی‌بینند...؟ کورباد چشمی که نمی‌تواند ببیند وحدت امروز شیعه و سنی را. امروز مردم عراق چوب زبان‌درازی این کاسه‌های داغ‌تر از‌ آش را می‌خورند ولی چوب خدا صدا ندارد. چوب بی‌صدای خدا باعث شد این خواص بی‌بصیرت از چشم شیعیان جهان بیفتند. چوب بی‌صدای خدا باعث شد مردم عراق بفهمند: «آیت‌الله‌نما»های شیعه هم مثل مفتی‌های نفتی، حرف مفت تحویل جهان اسلام می‌دهند، باعث شد همه بفهمند از دل عقاید انجمن حجتیه «دولت اسلامی عراق و شام» بیرون می‌آید، نه دولت کریمه موعود.

شیعه بر خون استوار است ولی این خون‌ها پل صراط را برای خیلی‌ها لغزنده خواهد کرد.

* میلاد حبیبی
دانشجوی حسابداری

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
عمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
0
1
سنی وشیعه در کنار هم بی توجه به هیاهوی دنیا مداران در راه خدا می رزمد واز مقدسات خود دفاع می کند
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
2
0
آقا شما دوستان اشتباه كار را با دشمنان خونخوار يكسان ندان تند روي شما بدتر از تند روي آن سيد نباشد بهتر نيست از خيبر تعجب است چرا اهانت هاي تند شما را منتشر كرده است !!!
پاسخ ها
رسول رضوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
برادر من «اشتباه» به کاری میگن که سهوا باشه
.
.
شناخت شما نسبت به جریان کمه
توصیه میکنم سری به سایت fetan.ir بزنید
مستند عمامه های انگلیسی را هم دانلود کنیید


این نامردا شمشیر را از رو کشیدند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
0
0
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: