به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور در شرایط خوبی قرار ندارد و با جدایی ملی پوشان و بازیکنان تاثیرگذار خود روزهای سختی را برای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه بزرگ رقم زده است.
"خیبرآنلاین" - روزی که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شدند و مسوولان وزارت ورزش اعلام کردند که سرخابی ها نمی توانند برای جذب بازیکنان، زیاد هزینه کنند به وضوح مشخص بود که اگر مدیران پرسپولیس و استقلال بخواهند سیاست وزارت ورزش را دنبال کنند در فصل نقل و انتقالات به راحتی مغلوب حریفان صنعتی می شوند.
 
به گزارش ایرنا، هدایت باشگاه بزرگ پرسپولیس به علیرضا رحیمی مرد باتجربه ورزش کشور که سالها در فدراسیون هندبال و باشگاه سپاهان مدیریت می کرد سپرده شد، ولی خود او نیز متوجه بود که اینجا پرسپولیس است و نسبت به سپاهان تفاوت هایی از زمین تا آسمان دارد.
 
پرسپولیس تلاش خود را در فصل نقل و انتقالات در حالی آغاز کرد که دو خرید بسیار عجیب داشت و کمتر کسی تصور می کرد که دو سهمیه لیگ برتری این تیم که باید درلیگ قهرمانان آسیا بازی کند به خرید مهدی دغاغله و سوشا مکانی اختصاص یابد.امادرادامه خرید رضا نوروزی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران کمی نگرانی هواداران را کاهش داد.
 
ناکامی علی دایی و علیرضا رحیمی برغم وعده های قبلی در جذب هافبک های مطرحی چون قاسم حدادی فر و بختیار رحمانی و بازگشت محسن مسلمان به ذوب آهن باعث شد تا محمد نوری را که از جمع سرخ پوشان کنار گذاشته شده بود به تیم بازگردانند.
 
حتی علیرضا نورمحمدی نیز که ازفهرست کنار رفته بود بابالارفتن احتمال جدایی سیدجلال حسینی و ناکامی درجذب عبداله کرمی به جمع شاگردان علی دایی بازگشت.
 
محمدرضا خلعتبری نیز سه شنبه شب از جمع سرخپوشان جدا شد که به گفته مسوولان باشگاه دلیل این جدایی مسائل مالی بوده است.
 
از این باشگاه خبر می رسد مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی و رضا حقیقی نیز که پیشنهادهایی ازباشگاه های اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارند به زودی پرسپولیس را ترک خواهند کرد.
 
با این اوصاف روزهای سختی در انتظار علی دایی و علیرضا رحیمی خواهد بود. دایی به خوبی می داند باید در فصل چهاردهم تیم خود را قهرمان لیگ برتر کند چرا که دیگر نایب قهرمانی نمی تواند موجبات خوشحالی میلیون ها هوادار سرخ را رقم بزند.
 
علیرضارحیمی نیزکه مدیری ازجنس ورزش است نیک می داندکه شرایط پرسپولیس با باشگاههای دیگر تفاوت دارد و کار در این باشگاه سخت بوده و تحمل هواداران نیز بسیار پایین است.
 
اکنون هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه که قراراست باجذب حامیان میلیاردی، مشکلات مالی را برطرف کنند، فرصت کمی برای ترکیب یک تیم قوی وقدرتمند دارند و تعلل در بستن تیمی قوی را طرفداران کم حوصله این باشگاه خیلی تحمل نمی کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: