به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۶
با توجه به عملکرد چندین ساله رفسنجانی و روحیات و خصوصیات اخلاقی اش و نیز سن و سال وی، تغییر در او امر غیرمنتظره ای به نظر می رسد و شاید تنها یک معجزه پیرمرد سالخورده فضای سیاسی کشور را در آخرین سال های عمرش نجات دهد
"خیبرآنلاین" - دفتر هاشمی رفسنجانی به عنوان محل کار وی تحت نام ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مدت اخیر به پاتوق فتنه گران و عناصر حاشیه ساز برای نظام تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، اکبر هاشمی رفسنجانی که نسبت به عملکرد وی از زمان جنگ و تحمیل جام زهر به امام خمینی(ره) در ماجرای قطعنامه 598 و همچنین دولت سازندگی و پس از آن تا انتخابات های مختلف و به ویژه فتنه 88 انتقادات جدی و مهمی مطرح است، طی یکسال گذشته و با روی کار آمدن جماعت بیم و امید، فعالیت سوال برانگیز خود را تشدید کرده است.

براساس این گزارش، دفتر کار وی که متعلق به مجمع تشخیص مصلحت نظام و حوزه ریاست آن است، طی مدت اخیر به یکی پاتوق های بدون دردسر عناصر دخیل در فتنه و حاشیه سازان علیه نظام اسلامی مبدل شده است.

از فائزه هاشمی (که سابقه چندبار دستگیری در اغتشاشات غیرقانونی و خیابانی فتنه 88 را دارد) گرفته تا عیسی.س (که در سال 84 به دفاع از همجنسگرایان پرداخته بود) و همچنین عبدالحسین هراتی (ضدانقلاب هتاک نسبت به ساحت ولایت فقیه) و در ادامه، مهدی خزعلی (با سابقه چندین بار دستگیری به اتهامات ضدامنیتی و فعالیت در جریان فتنه و...) همه و همه نشان دهنده این نکته مهم است که این افراد و جریان خزنده پشت سر آنها به دفتر رفسنجانی به عنوان یک روزنه جهت نفوذ در قسمت های مختلف نظام و سرپناهی برای اقدامات سوال برانگیز می نگرند.







با توجه به عملکرد چندین ساله رفسنجانی و روحیات و خصوصیات اخلاقی اش و نیز سن و سال وی، تغییر در او امر غیرمنتظره ای به نظر می رسد و شاید تنها یک معجزه پیرمرد سالخورده فضای سیاسی کشور را در آخرین سال های عمرش نجات دهد اما به نظر می رسد نهادهای امنیتی و اطلاعاتی باید نسبت به نفوذ برخی افراد تحت لوای وی حساس تر شده و به وظیفه حراست از آرمان های انقلاب و اسلام خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
7
24
تنها کار به نظر از ملک الموت بر می آید
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
6
12
سلام زیاد نگران نباشید خدا با انقلاب است اسرار باید محفوظ باشد یاعلی مدد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
13
9
عجب دنیایی شده !!! کسی که باعث و بانی انقلاب بوده و کسی که زندی شو برا این انقلاب داده و عمرشو با انقلاب بوده !!! کسیکه بعد از ارتحال امام در اون انتخاب بسیار حساس اثر گذار بود حالا شده ضد انقلاب و فتنه گر !!! و یارو که همش چند روزه وارد سیاست شده و اصلا دردی برا انقلاب نکشیده شده انقلابی !!!!!!!!!!! واقعاً باید گریست !!1 فرصتی شده برا یه عده که مجانی مجانی به نون و نوا برسن و سوار کشتی انقلاب بشن و هاشمی رو پیاده کنن !!!!!!! بنده خداها اون زمونی که هاشمی سمت میگرفت و در سن 25 سالگی مسئولیتهای اصلی انقلاب رو امام بهش میدادن شماها تو قنداق بودید !!!!!!!!! چرا هر که با شما نیست و مرام و عقدیه شما رو قبول نداره فتنه گر میگید ؟؟؟ با این اوصاف فرق شما با سلفی ها و وهابیت و داعش چیه ؟؟؟ اونا هم میگن یا با ما باش یا بمیر !!!!!!!!! با این رفتار شما تفرقه و دو دستگی در این جامعه بیشتر میشه !!!!!!!! و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودن شما دارید رو اعصاب مردم راه میرید !!!!!!!!!! بالاخره ما که نمیگیم هاشمی معصومه !!! ایشون و فرزندانش سؤاستفاده هایی داشتن ولی نه به این حد که شما کار و زندگیتون شده تخریب و تخریب و ماست مالی کردن سابقه درخشان خودتون ..........
پاسخ ها
منتظر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
عجب از شماهايي است كه سنگ اين شخص واشخاصي همچون اورا به سينه مي زنيد و كوركورانه با دنباله روي از چنين افرادي ره به ناكجا آباد مي پيماييد!!
اولا" كه باعث و باني ومعمار كبير اين نهضت, نه امثال هاشمي بلكه شخص امام راحل عظيم الشأن رحمة الله عليه بودند . امامي كه با آن جايگاه رفيع و نقش بي بديلي كه در اين نهضت عظيم داشتند حتي براي يك بار هم منم ,منم نكردند و خود راكار ه اي ندانستندو اين انقلاب را از معجزات الهي و عنايات حقتعالي در حق مردم ايران دانسته و آحاد ملت را در پيشبرد و پيروزي آن دخيل مي دانستند.آن بنده مخلص خدا بارها و بارها در فرمايشان و بيانيه هاي خود ,مستضعفان و كوخ نشينان را صاحبان اصلي اين انقلاب خطاب فرموده و خود را خدمتكار آنان مي دانستند. حتي مي فرمودن كه اگر من طلبه هم از مسير اسلام و انقلاب منحرف شوم همين مردم مرا هم بيرون خواهند انداخت.
اما در طول 20 سال گذشته جناب هاشمي چه در صحبتها و چه از طريق خاطراتش ,طوري خود را معرفي نموده كه انگار امام هم يكي از عوامل زير دست ايشان بوده و اين هاشمي بوده كه به امام بزرگوار و ساير ياران امام خط مي داده و اگر هاشمي نبود اصولا" انقلابي هم پا نمي گرفت!!! اطرافيان و پادوهاي ايشان هم كه باپرو بال دادن به اين بزرگنماييها هندوانه زير بغل ايشان داده وميدهند تا او روز به روز خود را بزرگتر و بزرگتر ببيند.
دوما" مگر امام عزيز و دورانديش انقلاب نفرمودند ملاك ,حال افراد است . ومگر خلف صالح خميني كبير, امام خامنه اي حفظه الله تعالي در سال قبل به اين نكته مهم اشاره نفرمودند كه گذشته اشخاص در صورتي به كار مي آيد و مفيد است كه با عملكر آنها در زمان فعلي يكي باشد؟ آيا عملكردفعلي اين شخص با عملكرد ايشان در سالهاي ابتدايي انقلاب يكي است؟ اگر فقط برخي سخنرانيها و اظهار نظرهاي آقاي هاشمي در سالهاي ابتدايي نهضت را با مواضع و صحبتهاي ايشان در چند سال اخيرمقايسه كنيد به خوبي متوجه ميزان پايبنديشان به اصول انقلاب خواهيد شد.گرچه در خصوص بانيان خوراندن جام زهر به امام بزرگوار وقبول قطعنامه 598 در سال پاياني جنگ توسط روح خدا هم حرف و حديثهاي فراواني بين مطلعين آن حوادث وجود داشته و دارد.!1
سوما" شايد بارها و بارها شنيده باشي كه امثال هاشمي در تاريخ اسلام فراوان بوده اند كه در طول مسير زندگيشان دچار دگرديسي و انحراف شده اند. افرادي همچون زبير و طلحه و حتي شمر !!
زبير در زماني كه همگان برخلاف دستور صريح حضرت حق و پيامبر بزرگوارش مبني بر بيعت همگان با وصايت و جانشيني و ولايت حضرت علي عليه السلام در جريان غدير خم بلافاصله پس از رحلت پيامبر اكرم صلوات الله عليه و آله حق مسلم اهل بيت پيامبر را زير پا گذاشته و آن انحراف عظيم را در پايه هاي اسلام ايجاد نموده و تعداد ياران مولا علي عليه السلام در آن فضاي مسموم از تعداد انگشتان يك دست هم كمتر بود باشمشير آخته در كنار آن حضرت ماند و از ولايت دفاع نمود اما با گذشت زمان و بخصوص در زمان خليفه سوم به واسطه آلوده شدن به چرب و شيرين دنيا آنقدر سقوط كرد كه پس از به دست گرفتن حكومت توسط حضرت علي عليه السلام , اولين جنگ بر عليه آن حضرت را به نام جنگ جمل با همراهي طلحه كه او نيز روزگاري از سوي پيامبر به لقب طلحة الخير مفتخر شده بود ,به راه انداخت!! فعاليت زبير در زمان پيامبر رحمت صلوات الله عليه و آله به حدي درخشان بوده كه از سوي آن حضرت به لقب سيف الاسلام(شمشير اسلام) مفتخر گرديد.آيا مي توان با توجه به سابقه مثبت و درخشان اين دونفر ,انحرافات و كجرويهايشان را در زمان مولا علي عليه السلام توجيه نموده و از فسادشان دفاع نماييم؟؟!آن سوابق كجاو اين جنايات و فسادها كجا؟؟!!!!!!!
راستي مگر همين شمر لعين معروف حوادث كربلا در صفين جزء ياران مولا علي عليه السلام نبود ؟ تا جايي كه حتي درآن جنگ مجروح هم شدودر روز عاشورا آثار آن جراحتها راهم با خود داشت اما در كربلا آن جنايت شوم را مرتكب شدوسر از بدن مبارك فرزند همان علي مظلوم جدا نمود!! آن سابقه و اين جنايات؟؟؟!! ابن ملجم مرادي هم حافظ قرآن و از ياران مولا علي بود اما.....!!!
مگرفتنه و فتنه گري غير از اين است كه عده اي با وارونه جلوه دادن حقايق ,جامعه را به آشوب و بلوا مي كشانندو چنان فضا را غبارآلود و مغشوش مي كنند كه تشخيص حق و باطل براي بسياري از مردم دشوار شده و خيلي وقتها جاي حق و باطل را اشتباه مي گيرند؟آيا در طول اين چند سالي كه جماعتي تحت عنوان اصلاح طلب؟؟؟؟ با حمايتهاي آشكار و نهان دشمنان قسم خورده اسلام در چند نوبت دست به آشوب و فتنه زده و آنهم هزينه و خسارت را بر نظام جمهوري اسلامي وارد كردند,حتي يكبار هم ديديد كه جناب هاشمي يك اعتراض خشك و خالي نسبت به اين سرمايه هاي صهيونيستها در ايران كرده و از مظلوميت نظام و ولايت دفاع نمايد؟كاش فقط سكوت مي نمودو چيزي نمي گفت و كاري نمي كرد,متأسفانه خانواده و فرزندانش را هم همراه با پولهاي باد آورده به ميدان فرستاد و به حمايت همه جانبه از فتنه گران پرداخت!!!
در حال حاضر هم هر از گاهي افاضه كلام فرموده و باطرح نظرات آنچناني , فتواهاي عجيب و غريب مفتيهاي مفت وهابي را در اذهان زنده مي كند!!
باز هم دليل مدرك مي خواهي يا واقعا" افتاد؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
شمر هم دستش رو در راه اسلام داد اما سر امام حسین را هم برید > طلحه و زبیر هم برای اسلام فداکاریها کردند اما در مقابل علی ع هم به جنگ پرداختند . مفهوم !
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
7
8
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .
خداوند تا ماهیت واقعی کسی برای همه مشخص نشود را از این دنیا نمی برد
سردار از خیلی وقت ها از خط امام خارج شده بود اما قبول این امر با توجه به خدماتی که داشت خیلی سخت بود اگر در آن حالت ملک الموت جانش را می گرفت ظاهرا همه بر سر می زدنند که آیت اللهی ، قهرمانی ، سرداری و ............. ارتحال نموده اما نه خداونند به دست خودش باید کوچکش کنه یعنی از سرداری به بی درجه ای تبدیلش می کنه بعد اعزامش می کنه به آن دنیا
خلاصه افراد بزرگی مثل شیخ که موجب حسرت دوستانشان شدنند در طول تاریخ کم نیستند
سبزعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
8
5
نهضت زنده است تا هاشمی زنده است (امام)
پاسخ ها
رزمنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
سلام جهت اطلاع عزیزان
امام ره فرمودند :ملاک حال افراد است
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
5
7
تهمتهاي بيجا و نادرست مردم را از هاشمي دور نميكنه هنوز محبوب قلبهاست اينو همه به عين هنگام ثبت نام ايشان در انتخابات رياست جمهوري ديدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
1
0
سلام.
یادداشت/روزجهانی قدس متفاوت از قبل

http://gharargahbasirat.blog.ir
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
4
1
سلام؛دراینکه آقای هاشمی منشا خدمات ارزنده ای قبل وبعدازانقلاب بوده اند؛تردیدی وجودندارد.این واقعیت درفرمایشات رهبرمعظم انقلاب نیزموردتاییدوتاکید قرارگرفته است.ازسوی دیگردگراندیشی رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام امری است که مورداذعان خودایشان بوده
ودرمقاطع مختلف نمودوبروزیافته است.عدم تطابق این مشی ونگاه باخط حضرت امام(ره)ونظام فکری رهبرمعظم انقلاب که ترجمان تفکرناب اسلام
فقاهتی است؛برکسی پوشیده نیست.البته جناب هاشمی بارهاگفته اند درمقاطع بروزتعارض دیدگاه؛خودرامقیدبه اطاعت ازنظروتصمیم رهبری میدانند.اینکه بخش قابل اعتناء جامعه دوست دارندآقای هاشمی رادرخیمه انفلاب ببینند؛به خاطرپاسداشت همان سوابق مثبت عملکرد ایشان است.وازطرفی خیلی ازکسانی که امروزسنگ حمایت ازوی رابه سینه میزنند؛صرفابرای هزینه کردن اودرراه رسیدن به اهداف منفعت طلبانه خودهستندواگرعمری باقی باشد خواهیددید به شکلی بی رحمانه تداز آقایان گنجی وعبدی و...ویراموردنوازش قرارخواهندداد.
حسین قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
3
7
خدایا اگر دشمنان اسلام و منافقین قابل هدایت نیستند آنها را بکش
مرصاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
3
3
یا حضرت عزرائیل ادرکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
2
2
آقای سبزعلی، امام فرمودند هاشمی زندست چون نهضت زنده است. یعنی حیات هاشمی وصل به حبات نهصت و انقلاب است. ولی او و اطرافیانش مانند تو طوری برداشت می کنند که انگار انقلاب و ایران برای آنهاست. همه باید مواظب باشیم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
3
5
هاشمی در این پیچ تاریخی خیلی با سرعت غیرمجاز حرکت می کند و احتمالا با تصادف سنگینی چپ کند!
payam
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
4
2
بعضیا انگار همین مستندات واضح رو هم قبول ندارن ایشون خودش از فتنه کرا هستش و خدا میدونه اگه قلب رئوف و سابقه انقلابی حاج آقا نبود رهبری معظم و گرانقدر در مورد ایشون تصمیماتی اتخاذ می کردن که به صلاح ایشون نبود اما این دور اندیشی و امید به هدایت هاشمی بوده که مقام معظم رهبری برای حفظ این مهره سوخته برخوردی مشابه با عوامل فتنه نکرده اند
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
2
6
مثل انسان، مثل مرد، مثل دنیا، مثل ... محبوبیت شخصیت‌های سیاسی و مذهبی را به نظرسنجی بگذارید و اگر انسانیت و انصاف و ... داشتید اسم هاشمی را در لیست بگذارید.
تو را به ارزشمندترین رزشهایتان اینکار را بکنید...
اصلاً خیابانی بسنجید..
اینترنتی بسنجید ...
در تلویزیون پیامکی و ...
تا ببینید
اکبر هاشمی است یا امین خمینی؟
او که امروز می‌توانست جای دیگری باشد و دیگران در جای دیگر و مي دانید که میشد و میتوانست ولی نکرد و نخواست و شد آنچه شد
پاسخ ها
سید پیمان
| Germany |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
جناب یاسین عزیز .. ممکن است بفرمائید این امین آقا ی خمینی چه شخصی هستند ؟؟ درضمن جناب اکبر شاه اتفاقا همان کاری را که در زمان حضرت آقا روح الله رحمت الله علیه نمیتوانست و جراتش را نداشت کرده و میکند و در اخر مگر همان در بی بی سی لندن و سایتهای صناری مثل یوتوب و بالاترین و بی بی سی فارسی و شما و شما وووووو شاهنشاهتان طرفدار داشته باشد . واقعاُ هم درست گفتید شیخ اجل الان باید اینجا که هست نباشد و در جائی که لیاقتش را دارد باشد ولی اینکه فعلا بازهم تاکید میکنم فعلا درین جا رحل اقامت و کنگر میل فرموده و لنگر انداخته اند باید دست بوس و دعا گوی جانشین برحق آن سالک و آن بنده ی خالص خدا پیر جماران حضرت آقا روح الله رحمت الله علیه مولا و رهبرو مقتدایمان حضرت امام سید علی خامنه ای باشد که اگر مقتدایمان سایه اش را از این فرد بردارد خدا عالم است که همانطور که شکر ریزی فرمودید چه خواهد شد که تا بحال نشده است /
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
ارجیف نگو پیمان. امام ها کجا جا داذن برات که اینقد خودتو به کسای دیگه میچسبونی؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
4
6
عزیزان من همین هاشمی رهبر فعلی را رهبر کرد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
خداوند سید علی را رهبر کرد
سید پیمان
| Germany |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
لابد شما هم کاتب صورتجلسه بودی هم محرم اسرار و ملیجک اکبر سرخ پوش !!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
خدا رهبر کرد؟؟؟ خود خدا بهت گفت؟؟ در گوشت؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
1
2
خدا نسل اونای رو که فقط دنبال قدرت و ثروت هستند رو از رو زمین برداره. انشا اله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
با با دعوا نكنيد اكبر از قديم پولدار بوده يك زميني داشته كه بعد از انقلاب ايران افتاد توش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور كن خودشو فائزه ومحسن ومهدي وبرو بچ كنار هم بودن داش ميگفت كه ما از اول پولدار بوديم كه انقلاب شد و(...) و ما پولدارتر شديم وكلا ارثيه خودتونو مراقب باشيد وهر جوري ميخواهيد بخوريد نوش جان
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
اين جمله ( عزیزان من همین هاشمی رهبر فعلی را رهبر کرد )ناقص است بايد اينگونه نوشت:
عزیزان من همین هاشمی دل رهبر فعلی وقبلي را خون كرد (...) ،پيروي از (...) كرد وخون شهيدان را (...) وپاي اشرافيت گرايي (...) را مجددا به ايران باز كرد در جنگ فرزندان ملت را شهيد (...) وفرزند خودش را در خارج از مرزها پروار كرد.
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
به اين جملات دقت كنيد:
تهمتهاي بيجا و نادرست مردم را از هاشمي دور نميكنه .......افرين بابا تهمت نزنيد ديگه كي گفته اون (...) كه گفته اون فتنه گرا را راه نميده تو دفترش اينا راسته ديگه بعد ......
هنوز محبوب قلبهاست بله؟؟؟؟؟؟ محبوب قلب دشمنان ايران هستند ايشان
اينو همه به عين هنگام ثبت نام ايشان در انتخابات رياست جمهوري ديدند ۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀبله ايشان امدند جو را غبار الود كنند كه كردند هيچ كس هم متوجه نشد (...) با 250 هزارتا راي اضافه تر رييس شدۀ؟ نه ببخشيد معاون اكبر وسيد ممد شد
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: