به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
"خیبرآنلاین" - سایت فتنه انگیز «جرس (جنبش راه سبز)» در مقاله ای تحت عنوان "جانم فدای انسان"، در دفاعیه ای جانانه از مردم مظلوم و بی دفاع غزه نوشت: «غزه نماد مظلومیت انسان هایی است که هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشته اند، کودکانی که تا چشم گشوده اند صدای بمب و گلوله و شیون، لالایی شبهایشان بوده و مادرانی که هر لحظه دلواپس و نگران در این واهمه اند که مبادا خبر شهادت فرزندانشان را برایشان بیاورند. در آن سوی ماجرا اما اوضاع متفاوت است عده‌ای بر بالای بلندی‌های مشرف به غزه صندلی گذاشته اند و بمباران شبانه مردم بی‌پناه را همچون فیلمی مهیج دنبال می کنند و با هر آتشی که برمی خیزد فریاد هلهله و شادی در میانشان به پا می شود.»



بنابر رصد "دیدبان خیبر"؛ نویسنده این مطلب اما در ادامه به نکات جالبی اشاره کرده و اذعان می دارد: «هنوز زمان زیادی سپری نشده از آن وقتی که برخی اعتراضات مردم به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را متهم به این کردند که شعار "نه غزه، نه لبنان ..." سر داده اند و به این بهانه بدترین تهمت ها را نثار معترضین کردند البته نمی توان منکر این شد که شاید عده اندکی از افراد این شعارها را سرداده باشند اما بدون شک عمومیت نداشته و خواست همه از جمله بزرگان این جریان [سران فتنه] نبوده است.»!

جالب آنکه نویسنده مقاله در عین اعتراف به سر دادن شعار دشمن شادکن «نه غزه ... نه لبنان ...» از سوی اغتشاشگران 88 و هواداران سران فتنه، ادعا می کند که این اقدام مورد تأیید و "خواست بزرگان این جریان" یعنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی نبوده است!
در گزافه بودن این مدعا همین بس که سران فتنه نه تنها در محکومیت هنجارشکنان روز قدس 88 هیچ گونه واکنشی از خود نشان ندادند بلکه بعضاً ایشان را با تعابیری چون «امت خداجو» خطاب کرده و از اقدامات خارج از عرف و نابهنجار این افراد حمایت نمودند!
 
جرس اما در پایان این مطلب از شعاری جدید(!) رونمایی کرده و می نویسد: «مردم ما همان کسانی هستند که همواره به رساترین شکل ممکن فریاد برآورده اند که نه تنها غزه ، نه تنها لبنان و نه تنها ایران بلکه در هر کجای جهان از عراق و افغانستان و پاکستان تا آمریکا و انگلیس و فرانسه هر انسانی مورد ظلم و هجوم قرار گیرد همراه و همدل با اویند و در کنار هر انسان دردمندی ایستاده اند و شعاری جز این ندارند که : "چه در غزه، چه در عراق، جانم فدای انسانیت"»!

تغییر موضع 180 درجه ای سایت حامی فتنه درحالی قابل مشاهده است که این رسانه اپوزیسیون پیشتر و در روز پس از راهپیمایی حمایت از قدس سال 1388 در مقاله ای به قلم منحوس مسیح علی نژاد، روزنامه نگار اصلاح طلب و البته متواری، عنوان داشته بود: «امروز اولین روز قدس در ایران است که رهبر ایران، از حضور میلیونی مردم در خیابان ها اصلا خوشحال نیست چون پیش از این مردم را هشدار داده بود که شعارهای انحرافی ندهند و امروز با شنیدن شعارهای نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران، به وضوح می بیند که فصل اطاعت از او رویایی بیش نیست.»!



با این وجود می توان بیش از گذشته به ماهیت ملوّن و مذبذب این جماعت آفتاب پرست پی برد و دانست که قبیله گرایان دگراندیش می توانند از هر مستمسکی برای پیشبرد اهداف شومشان بهره گیرند؛ خواه روزی به قیمت سردادن شعار «نه غزه» باشد و خواه روز دیگر به بهای محکومیت صوری جنایات حرامزادگان صهیونیست!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
اف 16
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
4
5
وای خدا بالاخره از خواب بیدار شدن خدایا همه رو عاقبت بخیر کن هر چند فکر کنم این یه گام سیاسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
خدا این غزه و لبنان و سوریه و عراق رو برا شماه زیاد کنه !!!!!!! شما که بویی از غیرت و مردانگی برای وطن خود نبردید !!!!!!!!!!!!!! همه چی اینجا آرومه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بودن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
4
2
بودن بعضیها به بودن بحران و خون و اشک و آه بستگی داره تا شمر و یزید و حسینی پیدا کنن و سفره هیأت پخش بشه و اشکی و آهی و چلو و پلو؛
به قول شاعر مهاجر افغان:
سفره باید کرد اما عَلَم رفتن را * روضه باید خواند تا آب برد دشمن را
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
3
3
خاک عام بر سر این بد بختهایی که مرد نیستن و حرفشونو همش تغییر میدن
sina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
1
4
چرا مثل (...) ادعای مردونگی داری برو در کنار مردم غزه با ظالم بجنگ
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: