به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اسراییلی ها آنقدر ضعیف هستند که از پس چند هزار نفر نیروی مقاومت در حزب الله لبنان و غزه هم بر نمی آیند و فقط سروصدای الکی دارند؛ خبر خوشی هم که شنیده ام این است که نیروهای مقاومت با تونل هایی که زده اند، ارتش اسراییل را در ورودی غزه محاصره کرده اند و حالا آنها درصدد پیدا کردن راهی برای عقب نشینی هستند
"خیبرآنلاین" - مداح معروف کشورمان شب گذشته در ابتدای برنامه روضه خوانی خود در اقدامی کم سابقه، به مسایل روز جهان اسلام و ایران اشاره کرده و مطالب جالبی را مطرح نمود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، حاج محمد نوروزی که نیمه شب های ماه مبارک رمضان در حسینیه حضرت معصومه(س) واقع در خیابان خاوران تهران به اجرای برنامه می پردازد، در مراسم شب گذشته اش ضمن اشاره به اقدامات جنایت بار تکفیری های داعشی و صهیونیست ها، نکات مهمی را خطاب به مستمعین خود بازگو کرد.

براساس این گزارش، این مداح پیشکسوت قبل از برنامه روضه خوانی اش و طی سخنانی گفت: بعضی ها جوانان هیاتی را فریب داده و آنها را به مکان های قمه زنی می کشند و سپس از مراسم آنان فیلم و عکس تهیه می کنند و بدین ترتیب از شیعیان چهره ای خشن و زشت نشان می دهند تا در سایه آن، بتوانند برای جنایات خود بهانه پیدا کنند.

وی در همین زمینه افزود: امروز قمه زنی فایده ای ندارد، باید فکرها را به کار انداخت و با اندیشه به جنگ دشمنان اهل بیت(ع) رفت.

حاج محمد نوروزی ادامه داد: خطر داعش امروز یک خطر بسیار بزرگ است و طبق برخی روایت ها، بین آنها و سفیانی که خبر قیامش قبل از ظهور آمده، شباهت های بسیاری وجود دارد. بنابراین باید این خطر را جدی گرفت و برای آن چاره اندیشی نمود.



مداح معروف کشورمان ضمن تقدیر از برنامه "راز" با اجرای نادر طالب زاده، بیان کرد: چرا این برنامه را  از شبکه های پرمخاطبی که جوانان نگاه می کنند، پخش نمی کنند؟ امشب در این برنامه نکات مهمی پیرامون صهیونیسم جهانی و داعش مطرح شد که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به انتشار کتابی در موضوعات مربوط به شیعیان اما با تفکر صهیونیستی و با شمارگان 60 میلیون جلد و نیز راه اندازی مرکز مهدویت در تل آویو، گفت: برای ما جای تاسف است که می شنویم صهیونیست ها برای شناخت امام زمان(عج) و تقابل با ایشان مرکز راه اندازی می کنند و از من و شمای بچه شیعه بیشتر حدیث و روایت می خوانند و آشنایی بیشتری پیدا کرده اند تا بهتر مقابله کنند.

حاج محمد نوروزی سپس به موضوعات داخلی پرداخت و افزود: بچه هیاتی ها و سینه زن ها و گریه کن های پای پرچم امام حسین(ع) باید مراقب باشند که یک وقت فریب دشمنان را نخورند. یادمان نرفته که در سال 88 فتنه گران شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را سر می دادند و البته دروغ هم می گفتند. آنها هیچ وقت جانشان را فدای ایران نکردند و در زمان جنگ همه دیدیم که چه کسانی با چه تفکرات و دیدگاهی جان خود را فدای ایران و اسلام کردند.

این مداح برجسته در همین رابطه ادامه داد: آنها در ادامه به هتاکی روز عاشورا و هتک حرمت عزای ارباب ما امام حسین(ع) پرداختند؛ بنابراین ما نباید فریب این جماعت را بخوریم.

وی با تاکید بر اینکه بیان این سخنان را برای خود یک تکلیف می داند، گفت: شاید برخی افراد که در هیات ها و روضه ها در نقش نفوذی ها و جاسوس های دشمنان شرکت می کنند، پس از این سخنان بگویند که فلانی هم حقوق گرفته تا اینجوری حرف بزند، اما آنانی که من را می شناسند می دانند که نه از سیاست خوشم می آید و نه می توانم سیاسی حرف بزنم اما باید به تکلیف خودم عمل کنم.

حاج محمد نوروزی ضمن بازخوانی حدیث معروف "الصحه و الامان نعمتان مجهولتان" بیان داشت: دشمن به شدت تلاش می کند تا امنیت و آرامش و آسایش را از ایران سلب کند اما اینجا صاحب و رهبر دارد و باید قدر رهبری را دانست که به خوبی اوضاع را مدیریت می کند.

وی به کسانی که شبهه آفرینی می کنند که چرا باید به مردم فلسطین کمک کرد؟ اینگونه پاسخ داد: چه کسی است که نداند هدف نهایی داعشی ها و اسراییلی ها از این همه جنگ و کشتار، رسیدن به مرزهای ایران و جنگ با کشور ماست؟ در واقع حمایت از مردم غزه و عراق و لبنان و... دفاع از خود ماست.

حاج محمد نوروزی ادامه داد: مگر نه اینکه کل یوم عاشورا و کل ارض کرببلا؛ امروز هم راس مطهر امام حسین(ع) بر روی نیزه است و باید به یاری آن برخاست.

این مداح پیشکسوت کشورمان سپس به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: نکند به خیال اینکه دیگران می روند، درخانه بنشینیم. اگر اینطور شود، روزی هم که امام زمان(عج) ظهور فرمایند، بی خیال ها در خانه می نشینند و به یاری حضرت نمی روند. همه باید برای حضور پرشور در این راهپیمایی آماده باشیم.

حاج محمد نوروزی همچنین به ضعف ارتش اسراییل در جنگ با فلسطین و لبنان نیز پرداخت و تصریح کرد: اسراییلی ها آنقدر ضعیف هستند که از پس چند هزار نفر نیروی مقاومت در حزب الله لبنان و غزه هم بر نمی آیند و فقط سروصدای الکی دارند؛ خبر خوشی هم که شنیده ام این است که نیروهای مقاومت با تونل هایی که زده اند، ارتش اسراییل را در ورودی غزه محاصره کرده اند و حالا آنها درصدد پیدا کردن راهی برای عقب نشینی هستند.

وی ضمن یادآوری برخی روایات از اتفاقات قبل از ظهور، بیان کرد: همه حوادث کنونی حکایت از آن دارد که ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده است و باید خود را برای آن روز آماده کنیم. باید بدانیم که ایران تنها حکومت دنیاست که پرچم واقعی اسلام و اهل بیت(ع) را بلند کرده و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

مداح معروف کشورمان در پایان سخنانش بر اهمیت کسب رزق و روزی حلال تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان عزیز دقت کنند که نباید دین را از امثال من و دیگران بگیرند بلکه باید با انتخاب مرجع تقلید، از او تقلید کنند. اگر تمام شبانه روز را "حسین حسین" بگویند و همیشه در نماز باشند اما مرجع تقلید نداشته باشند، این عبادات و ذکرها به جایی نخواهد رسید. با انتخاب مرجع تقلید و کسب روزی حلال و طاهر، می توان علم اهل بیت(ع) را برافراشته نگهداشت و عاقبت بخیر شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد خد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
1
باسلام بنده حقیر هم ان برنامه پر حجم راز را تماشا کردم چرا این گونه برنامه ها را در شبکه 3 پخش نمی کنید تا جوانان جامعه از دسیسه های دشمن با خبر و اگاه شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: