به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
عابدینی همچنین از بحث حضورش در پرسپولیس و جانشینی علیرضا رحیمی اظهار بی‌اطلاعی کرد
"خیبرآنلاین" - وزارت ورزش و جوانان پس از پایان لیگ سیزدهم ساماندهی دو تیم استقلال و پرسپولیس و انتخاب اعضای هیات مدیره این دو باشگاه را استارت زد تا این دو تیم در فصل چهاردهم ضمن عدم نیاز به کمک‌های وزارتخانه، دیگر شاهد مشکل مالی نباشند.

به گزارش مهر، نکته جالب توجه اینکه ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس حتی زودتر از استقلال مشخص شد و اعضای جدید کارشان را پرانرژی و باانگیزه آغاز کردند ولی با گذشت کمتر از چهار ماه به نظر می‌رسد پرسپولیس در آستانه تغییرات مجدد قرار گرفته است. مشکلات مالی و عدم تزریق پول از طرف اسپانسر به باشگاه شائبه اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را قوت بخشیده و به نظر می‌رسد به زودی تغییراتی در راس مدیریت باشگاه ایجاد شود.

خیل عظیم بدهکاران از یک طرف و نبود اعتبار در باشگاه از طرف دیگر باعث شده تا علیرضا رحیمی تحت فشار قرار بگیرد و به تدریج زمینه قطع همکاری دوطرف با جدایی رحیمی فراهم آید. هرچند رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تزریق پول به باشگاه را مدام به روزهای آینده موکول می‌کند ولی به نظر می‌رسد تزریق این پول در گرو جدایی رحیمی قرار دارد.

کار تا جایی پیش رفته که حتی صحبت و مذاکره با افراد دیگر برای جانشینی رحیمی هم به میان آمده است که نام برخی از مدیران سابق پرسپولیس هم در این میان مطرح شده.

امیر عابدینی یکی از مدیران پیشین پرسپولیس و عضو کمیته فنی این باشگاه، اختلافات بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را تایید می‌کند. وی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: پرسپولیس چند مشکل دارد. عقد قرادادها، مدیریت هزینه، عدم درآمدزایی، مشخص نبودن تکلیف اسپانسر، عدم تعامل هیات مدیره با مدیرعامل و تیم و همچنین عدم اختصاص بودجه به تیم‌های پایه. حالا همه این مشکلات را در کنار خیل طلبکاران قرار بدهید تا به آشفتگی باشگاه پی ببرید.

وی درباره اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل باشگاه، گفت: مدیرعامل نتوانسته با اعضا تعامل کند چون رحیمی گزینه خود هیات مدیره نبود! منشا مشکلات همین جاست. وقتی آقای "یک خم بگیر" برای فوتبال نسخه می‌پیچد همین می‌شود!

عابدینی همچنین از بحث حضورش در پرسپولیس و جانشینی علیرضا رحیمی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به نظر می‌رسد با اختلافات ایجادشده در باشگاه پرسپولیس باید منتظر یک شوک خبری دیگر در آستانه چهاردهمین دوره لیگ برتر ماند؛ فصلی که برای پرسپولیس بسیار حیاتی بوده و سرخپوشان باید در سه جام به رقابت بپردازند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: