به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
"خیبرآنلاین" - نویسنده وبلاگ "سیاست روز" نوشته است:

کاری که دلاور مردان مقاومت در غزه می کنند در خور شایسته مردانی چون خود آنهاست که خواب خوش اسرائیل، برای سلطه بر منطقه را، با کمک رستاخيزي برخاسته از بلوغ و شعور بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی را به کابوسی تلخ برایشان تبدیل کرده اند، چنان که صدای شکستن استخوان های این رژیم جنایتکار را به گوش جهانیان رسانده اند، این جنگ کشتی حجت حقانیت فلسطینیان است که برنوک جنایات اسرائیلیان رانده می شود.

هم اکنون صداهای عاجزانه سران اسرائیلی و صهیونیسم منفور جهانی را می توان شنید، که از تمام کشورهای اروپایی و امریکا برای آتش بس به مقاومت فشار می آورند، این شیاطین که جنون کودک کشی دارند شکست خورده اند، ولی عادت دارند وارونه التماس کنند، تاریخ بارها و بارها رجز خوانی های این حقیران و ذلیل شدگان را از زبان خود و اجدادشان شنیده است، اینها عادت شان است، هر کجا عرصه کارزار برایشان تنگ می شود، غرور شیطانی شان، شکست و اقرار به پشیمانی را ننگ می دانند.

بايد اسرائیلیان صهیونیست را از بدترين فرقه ها و طائفه ها برشمرد، رژیمی که مورد نفرت شدید همه ادیان و انسانهای روی زمین است، آنها در تصورات موهوم خود به دنبال سلطه بر تمامی افراد بشر هستند، مبانی اعتقادیشان صرفا بر پایه نژاد پرستی و توسعه طلبی استوار شده و اجساد تکه تکه شده کودکان بی گناه فلسطینی فقط به خاطر اعتقادات فاسد اسرائیلی هاست که نشات گرفته از همین نژاد پرستی است.

اجساد کشته شده فلسطینیان زیر بمب های اسرائیل شیطان صفت

صهیونیست‌ ها با تکیه بر تلمود و گفتار خرافاتی خاخام‌های منحرف و شیطانی، فرقه ای ساختگی و کشوری ساختگی را برای رفع عقده های تاریخی خود در قلب جهان اسلام خلق کردند، آن ها اعلام می کنند که در طول تاریخ مورد ظلم واقع شده اند و حالا باید عزت خود را بدست بیاورند، و در این مسیر فقط اهدافی را دنبال می کنند که جنایت، قساوت، نژاد پرستی در حد نسل کشی، ددمنشی، بی دینی، فساد، فحشاء و اعتیاد و همجنس گرایی را در میان مردم جهان ترویج می کنند، آنها هزاران فرستنده ماهواره ای و رسانه ای دارند تا بنیان خانواده ها را برای تربیت شدن بشریت دارای ارزش های انسانی و الهی نابود کنند.

روح تبعیض نژادى یهود تا به امروز در دنیا سرچشمه همه بدبختی ها و کشتار بی گناهان و جنگ های فراوانی شده است، اینها امتیازات موهومى براى نژاد بنى اسرائیل قائل هستند و متاسفانه بعد از گذشتن هزاران سال هنوز هم روح نژاد پرستى بر آنها حاکم است.

 سرزمين موعود، باور موهومی عده ای فرصت طلب است که از دانش بهره اى ندارند، از کتاب خدا جز یک مشت خیالات و آرزوها نمى دانند، و تنها به پندارهایشان دل بسته اند.

اسرائيلیان این قاتلان ترسو، شاید بتوانند زنان و کودکان و مردم بی گناه در روی زمین غزه را با قساوت و بی رحمی تکه پاره کنند، ولی هرگز نمی توانند با برادران مقاومت فلسطینی در زیر زمین غزه روبرو شوند، مقاومت شهر غزه دیگری در زیر باریکه غزه ساخته است، و با مردانگی و شجاعت در مقابل دشمن صهیونیستی می جنگند، اسرائیلی ها به شدت از جنگ مستقیم و تن به تن با مقاومت می ترسند، و تنها با توپخانه و جنگنده مردم بی گناه را از راه دور به خاک و خون می کشند.

اسرائیلیان ترسو از مجاهدان مقاومت هراس دارند و فقط کودکان را می کشندد

دست تقدیر مقاومت فلسطین را به جایی رسانده که با ایمانی قوی، تمام قد در مقابل کینه توزان جهانی قرار گرفته اند، در حالی که اسرائیلیان از هر روشي برای محروم کردن مردم فلسطین از حق خودشان جلوگیری می کنند، عصبانیت جهانیان از شورای امنیت مسخره ای است، که در مقابل این جنایات سکوت می کنند.

سران ذلیل شده صهیونیست ها در کاخ های اروپایی آمریکایی، و سران منفور عرب نباید نگران خلع سلاح غزه باشند، باید نگران مسلح شدن کرانه باختری باشند، که استارت آن به دستور رهبر بزرگ جهان اسلام، امام خامنه ای (حفظ اله) زده شده است، و بزودی آتشی واقعی را در دل صهیونیست های ترسو و بزدل اسرائیلی و هم پیمانانش می اندازند.

هر روزه موشک های مقاومت پوزه این سگ هار منطقه را در هم می کوبد، و به خوبی معلوم است که اسرائیل در تله افتاده است، جهاد اسلامی اعلام می کند موشک هایی دارد که جهانیان را به شگفتی وا می دارد، این هیچ معنی جز شکست خفت بار اسرائیل و پیروزی واقعی مقاومت ندارد، مسلما مقاومتی که توانایی زدن پهباد را دارد، طبیعتا باید موشک های هدایت شونده، لیزری و بالاتر از آن را هم داشته باشند که می توانند نفربرهای زرهی و مجهز اسرائیلی را بزنند.

جنگ مقاومت در غزه فقط با رژیم اسرائیل غاصب نیست، این جنگ علیه استکبار جهانی است که به خاطر شکست اسرائیل در میدان جنگ تا حالا بارها و بارها نشست برگزار کرده اند، به طور مداوم سران رژیم اسرائیل با امریکا و اروپا تلفنی صحبت می کنند تا آنها را نجات بدهند، چرا که این جنگ حتی یک دستاورد هم برای اسرائیل نداشته است، مگر اینکه بخواهیم کشتار کودکان و زنان و ویران کردن خانه های مسکونی, و بیمارستان ها و مدارس را پیروزی بدانیم، اسرائیل روحیه اش را از دست داده و با توجه به روحیه بزدلانه ای که دارد انتقامش را از کودکان معصوم می گیرد.

اسرائیلیان زیادی به سلاح ها و سربازان پوچ گرای خود مغرور شده بود، و حمله مجدد آنها به غزه، راهبردی بود که می خواستند برای سرکوب متناوب تهدیدات مقاومت به‌ کار ببرند، ولی در این جنگ به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکردند، شلیک موشک های مقاومت متوقف نشد، در منهدم کردن تونل های مقاومت ناکام ماندند، نتوانستند حتی یکی از مسئولان ارشد گروه های فلسطینی را ترور کنند و از همه مهمتر با وجود شمار زیاد شهدا و ویرانی گسترده در غزه، عزم و اتحاد فلسطینیان بیشتر  و حمایت آن ها از مقاومت زیادتر شده است.

اتهامات رژیم منفور اسرائیل و هم پیمانان جنایتکارش، علیه فلسطینیان مظلوم و متحدان مقاومت، دیگر نمی تواند حتی ذره ای موجب تشکیک و تردید مردم فلسطین و مقاومت منطقه و ایران در جهان بشود، امثال دولت امریکا و اسرائیل همراه با سکوت ننگین سران منفور عرب و جیره خواران آنها، و پس مانده های تفاله های تروریست داعشی تکفیری ، اگر مقاومت و هم پیمانانش را متهم نکنند، آن زمان باید به حقانیت راه مقاومت شک کرد.

شوراي امنيت و رئیس سازمان ملل به یک عنصر نامطلوب تبدیل شده اند، اسرائیلی که در همین سالهای اخیر به سوریه حمله کرده، به لبنان حمله کرده به عراق حمله کرده، و قبلا به مصر و اردن و سودان و چندین کشور دیگر حمله کرده هيچکس چيزي به او نمی ‌گوید، در عوض مي ‌گويند ايران ممکن است زماني سلاح هسته ‌ای داشته باشد و باید تحریم شود.

و آمریکا این میمون مقلد که ادای حقوق بشر را درمی آورد، سابقه سیاهی در حقوق بشر دارد، از شکنجه های ضد انسانی در بگرام، ابوغریب و گوانتانامو و حمایت از جنون کودک کشی اسرائیلیان، تنها بخش کوچکی از حقوق بشر نفرت انگیز آمریکائیان است.

مسئولان شورای امنیت و سازمان ملل اکثریت قریب به اتفاق حیواناتی انسان نما هستند که روزها کشته شدن وحشیانه کودکان غزه را میبینند و شب هم راحت میخوابند اینها خوک هستند نه انسان

بعد از تحولات اخیر واضح شد که لیبرال دموکراسی غرب، توان ترسیم آینده انسان ها را به صورت عادلانه و با نظریه های خیانت کارنه و منفعت طلبانه خود ندارد، و ادعاهای سیاست مداران غربی برای آزادی و رفاه مردم جهان، حقوق بشر و دموکراسی فقط برای فریب افکار عمومی و برای چپاول حقوق مادی و معنوی آنهاست.

‏ جنایات ننگین و شرم آور رژیم منحوس اسراییل به فلسطینیان، در سایه حمایت سازمان های حقوق بشری و استکبار و ایادی آنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار، یکی از مصائب بزرگ دوران ما شده است.

اسرائیلی ها دشمنی به شدت بی رحم، حقیر، و به شدت نفرت انگیز هستند، آنها عمدا کودکان و زنان را با قساوت به خاک و خون می کشند، آنها آتش افروزانی خوار و پست برای جنگ هستند و به ادبیات زندگی هیچ اعتقاد و باوری ندارند، فقط به خون ریزی و ویرانی اعتقاد دارند و هیچ اعتقادی هم به صلح و همزیستی مسالمت آمیز ندارند.

اینک مقاومت دارد با مظهر شیطان مجسم مبارزه می کند، شیطان از نوع فرهنگی، نظامی، سیاسی اقتصادی آن، وقتی اسرائیلی ها با پشتیبانی آمریکائیان و غربیان مادی گرا، افسانه دروغین هولوکاست را مبنای خوبی ها و بدی های جامعه جهانی معرفی می کنند، باید هم بگویند چیزی به نام مردم فلسطین وجود ندارد و همه زمین و جهانیان میراث یهود است.

مضحک اینجاست که هیچ گونه مردمی از قوم و نژاد و کشور خاصی در فلسطین اشغالی وجود ندارد، کسی نمی تواند در اسرائیل سربازی و حتی یک شهرک نشین را پیدا کند که ارزش هایی همچون عشق، وطن، میهن، وطن دوستی و حس ناسیونالیستی داشته باشد، همه مردم شهرک نشین در فلسطین اشغالی، اکثرا نظامی و جاسوس و فاسد هستند، انسانهایی رانده شده از جامعه شان را که در طی سالها و قرن ها از همه کشورهای جهان با وعده حقوق و داشتن سرزمین موهوم موعود آنها را به فلسطین اشغالی آورده اند.

 مردم غزه و کرانه باختری مظلوميت و حقانیت خويش را در برابر جهانیان به نمایش گذاشته اند، و اگر چه حادثه خیانت سران عرب بسیار تلخ است و دلهای مسلمین را به درد آورده است، ولی باعث بوجود آمدن اتحادی شده که تقابل دنیای اسلام و جبهه استکبار جهانی را در بین وجدان آگاه جهانیان به نمایش گذاشته است، این دو جریان فکری را به طور علنی مقابل هم قرار گرفته اند.

مقاومت شکست نمی خورد چون دیگر فریب نمی خورد و می داند آنان که اشک دروغین می ریزند و استخوان لای زخم می گذارند، نیت شان فقط دشمنی با مقاومت و خدمت به دشمنان مقاومت است، آوارگی هفتاد ساله مردم فلسطین به خاطر ترس، جهل و خود فروختگی سران عرب بوده که تا به حال به چشم نمی آمده ، همین دولت ها و ارتش مصر هر کدامشان تا به حال در جریان فلسطین، فقط برای اینکه برگی در مقابله با صهیونیست ها و آمریکا و عربستان برای دریوزگی و گدائی بیشتر از آنها داشته باشند از ته دل خواستار رفع محاصره ظالمانه غزه نیستند، می خواهند با ادامه محاصره غزه، و با باز کردن هر از چند گاهی گذرگاه، برای خود آبروئی بخرند، تا بهتر بتوانند از سران عربی و غربیان گدائی کنند.

و اگر می شنویم که عده ای از سران مزدور و منفور حکومت های عربی غصه مردم غزه را می خورند، در حقیقت می خواهند کمر مقاومت و پشتیبانان مردم مظلوم فلسطین را با آتش بسی بشکنند که بعد از هفت سال محاصره ظالمانه باریکه غزه ، هنوز هم راضی به برداشتن محاصره باریکه غزه از طرف اسرائیل نیستند، ولی مقاومت از قیل و قال این بزدلان بیچاره ترسی به خود راه نمی دهد، مقاومت ثابت می کند با فشار بیشتر، اسرائیل پیشنهاد مقاومت را برای برداشتن محاصره ظالمانه غزه ناچارا می پذیرد و برای سران سازشکار و ترسوی عرب، ننگ و نفرین تاریخی و ابدی دیگری به یادگار می گذارند.

سران منفور عرب هیچ پایگاهی میان مردم خود ندارند

مقاومت فلسطین در غزه سران اعراب و ارتش ‌ها و رسانه ‌هایشان را با این پیروزی خود، خوار و ذلیل کرده اند، مقاومت در آستانه پیروزی قرار دارد، و اسرائیل من بعد باید به لاک دفاع از خود برود، مصری ها، قطری ها، و سعودی ها فقط می خواهند فرماندهان مقاومت را به سازش و ریا موعظه کنند، تا از خشم ملت های خود در امان باشند، دولت های عرب فاسدتر از آنانند که به فکر مردم فلسطين باشند، حقوق بشر و ناسیونالیسم عربی در نظر آنها بيشتر ابزاری برای تبليغات است تا حقيقتی متکی بر وجدان بشری و قومی.

اسرائیل اینک پایگاه بیگانگان استعمارگر در منطقه و در جهان عرب شده است، و پرداخت بودجه های چند میلیارد دلاری مکرر آمریکا برای مقابله با موشک های گروههای مقاومت، خود گواه این مطلب است تا امنیت این رژیم را تامین کنند، بوجود آورندگان رژیم اسرائیل تا به حال فقط با جهل و خود فروختگی سران عرب توانستند نفوذ و چهره استثمار گونه خود را بر ملت های عرب منطقه تحمیل کنند.

سران عرب کشورهای منطقه، کینه های شخصی را بر مقابله با دشمنان مشترکشان ترجیح داده اند، شخصيت هاي سياسي و نظامی این كشورها، به جاي مساعدت و كمك به حل مشكلات برادران عرب و مسلمان خود، اقدام به طرح شعارهايی به منظور تسويه حساب هاي شخصي کرده اند، آنها دیگر هیچ سحر و جادوئی ندارند که بتوانند گروههای مقاومت فلسطینی را فریب بدهند، مقاومت دیده است که خیانت همین سرانشان بوده که هفتاد سال اوارگی و تحقیر و تهدید و کشتار بچه هایشان را برایشان به ارمغان آورده است.

این آتش بسی که سران منفور و متحجر عرب از آن حرف می زنند مال التجاره نیست که دست به دست از سران منفور عرب و اشغالگران و حامیانشان به دست آمده باشد، این خون بهای هزاران هزار شهید، و میلیون ها آواره عرب و فلسطینی است، مشکل قبول یک آتش بس نیست، چطور آتش بسی مهم است، وقتی همه مطمئن هستند و باور دارند که اسرائیل عهد شکن، متجاوز، غاصب و یک رژیم خونخوار به تمام معنی است، چرا باید از حق خود کوتاه بیایند، مقاومت امروز باری نیست که بر هر گرده ای بتواند به پیروزی برسد، این دست تقدیر الهی است که انقلاب اسلامی را برای حمایت از گروههای مقاومت منطقه علیه اسرائیلیان غاصب متحد کرده است.

رژیمی که از ارتكاب هيچ جرم و جنايتي مضايقه نمی کند و به هر عمل‏ ناشايست و خطرناكي دست می‏ زند و این را حق خود می داند، و زمانی که می بینیم در جشن دو عيد مقدس در اسرائیل، جشن عید بدون خوردن خون تمام نمي ‏شود، خود نشان می دهد که اسرائیل یک غده سرطانی است و بزودی نابود خواهد شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
امام زمان روزی می آید و این دجال ها و سفیانی ها رو نابود می کند…………………………………………
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: