به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
فرصت سوءاستفاده را از افراطیون بگیرید
موثرترین راه مقاومت بر سر اصول انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی- سیاسی- اقتصادی دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنان، تبیین دقیق، شجاعانه و مستند مسایل برای افکار عمومی و بیان سره از ناسره در سطح جامعه است
"خیبرآنلاین" - طی چند روز گذشته مباحثه مکتوب و شفاهی میان وزارت کشور و انصار حزب الله به سوژه نان و آب داری برای رسانه های زنجیره ای افراطیون مبدل شده است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، افراطیون که از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در 24 خرداد 92 بارها با قلمفرسایی کوشیده اند تا نوعی حزب الله هراسی و انقلابی هراسی در جامعه ایجاد کنند، در مقوله مدنظر تاکنون به بن بست خورده اند.

آنها در رسانه های زنجیره ای پرشمار مکتوب و مجازی خود که به لطف بیم و امیدی ها روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود، در تلاش هستند تا جماعتی کفن پوش را پشت درب های جامعه به تصویر بکشند و اینگونه توهم بپراکنند که با هر اقدام ضدفرهنگی و ضدانقلابی بعضی ها(!)، کفن پوشان آماده ریختن به خیابان ها هستند.

واپسگراها که گمان می کنند برهه کنونی به مثابه دوران سیاه فرهنگی دولت اصلاحات است، در مدت یکسال اخیر به کرات کوشیده اند تا هر انتقاد جمعی و امر به معروف و نهی از منکر گروهی را به همان طرح توهم خودساخته سنجاق کرده، و سخن خود را اینگونه در ذهن مخاطبانشان راست جلوه دهند.



این درحالی است که جریانات تیزهوش و بصیر حزب اللهی و انقلابی، با عبور از سال های دولت اصلاح طلبان و با استفاده از تجربیات گراسنگ آن دوران، همینک با ظرفیت های بالقوه خود آشنایی بیشتری پیدا کرده اند و با استفاده از اهرم های مختلفی که در اختیار دارند، به جای بازی در زمین گروه های فشار اصلاح طلبان و اعتدالیون، به تبیین مسایل نزد افکار عمومی پرداخته اند.

در ماجرای مذاکرات پرحاشیه هسته ای، مسایل ضدفرهنگی رخنه کرده در سیستم اجرایی دولت، نقشه های تنش زا برای دانشگاه ها و بسیاری مسایل دیگر، نیروهای انقلابی با تدیبر فوق العاده ای عمل کرده و فرصت سوءاستفاده را از تندروها گرفته اند.

اما در مدت اخیر، بحث امر به معروف و نهی از منکر جمعی که توسط انصارحزب الله مطرح شده، موجب داغ کردن مجدد آن تنور کور گردیده و ظاهرا رسانه ای زنجیره ای از فقر سوژه، متوسل به این مساله کوچک اما مهم شده اند.

لذا، به برادرانمان در انصارحزب الله توصیه می کنیم ضمن حفظ و ارتقای غیرت دینی و نیز ضرورت توجه به اصل مهم امر به معروف و نهی از منکر، از قرارگرفتن در زمین بازی افراطیون جدا خودداری نمایند.

به این عزیزان موارد پرشمار گروه های فشار سال های سیاه ضدفرهنگی دوران اصلاحات را یادآور می شویم که برخی نفوذی ها، ضمن رخنه در جماعت حزب اللهی، تجمعات و برنامه های آنان را به انحراف کشانده و همپالگی های آنان در رسانه های زنجیره ای که به اردوگاه دشمن تعبیر شدند، از همین اقدام سوءاستفاده خود را می کردند؛ همان نفوذی های در ظاهر حزب اللهی که البته همینک به انگلیس و آمریکا گریخته اند و مشغول لجن پراکنی هستند.

انصار حزب الله همینک با دراختیار داشتن هفته نامه مکتوب "یالثارات الحسین(ع)" و سایت آن در فضای مجازی می تواند دیدگاه های دلسوزانه و نقادانه خود را با مخاطبان درمیان گذارد. همچنین جلسات هفتگی این مجموعه که سال ها به صورت منظم پیگیری می شده و در آنها، شخصیت های مختلف کشور ضمن حضور و بیان نظرات خود، به سوالات جوانان حزب اللهی نیز پاسخ می دادند، می تواند به عنوان یکی دیگر از راه های فعال شدن حزب اللهیون در مسایل تبیینی و تسری آن به سطح عمومی جامعه موثر واقع شود.

با این حساب به نظر می رسد بهترین و موثرترین راه مقاومت بر سر اصول انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی- سیاسی- اقتصادی دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنان، تبیین دقیق، شجاعانه و مستند مسایل برای افکار عمومی و بیان سره از ناسره در سطح جامعه است تا در بزنگاه های مختلف، مانند انتخابات، مردم خود تکلیف افراطیون غربگرا را یکسره کنند.

ناگفته نماند هر زمان که اسلام و انقلاب نیاز به عملیات میدانی و حضور خیابانی داشت، حماسه بی سابقه 9 دی 88 در دسترس است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
2
1
۳۶ سال از عمر با برکت انقلاب با کلی فراز و نشیب می گذرد ، خط و مسیر انقلاب هم از روز روشنتر است ، اما بعضی ها از همان روز اول به دلایل گوناگون نسبت به بعضی قوانین انقلاب که بعضی هاشون دستور مستقیم خدا در قرآن بوده، مخالفت کردنند و این مخالفت ها هنوز هم ادامه دارد
خوب ۳۶ سال گذشت ، انقلاب با شعارهایی زیبا شروع شد مردم خوشحال بودنند که دستورات الله داره پیاده می شود عدالت بر قرار می شود اما ............................
اما به جرعت می گویم ۵۰ در صد شعارها هم به زور تحقق پیدا کرده دلایل زیادی دارد
۱ - خارجی
۲ - داخلی
خارجی ها آمریکا و انگلیس و اسراییل و چند کشور دیگر
داخلی ها از چند گروه شناخته شده شروع شد وتا حالا که مسیولیت دارهای انقلاب هم متاسفانه در آن خط قرار گرفتن
و امروز آمریکا و دارودسته و داخلی هایی که سال های زیادی مسیولیت داشتن اما نتوانستن بدرستی خدمت کنند با عنوان های حقوق بشر ، دموکراسی ، حقوق .................. و .......... و ......... و تبلیغات بالا بعضا پیروز می شونند اما مردم صرفا دنبال خدمتگزارند نه شاه و شاهزاده
خلاصه در کل نه مدعیان اصول گرا و نه اصلاح طلب دقیق در خط اصلی انقلاب نتوانستن قرار بگیرنند
هردو گروه با انحرافاتی کم و زیاد در موارد به ضم خود خدمت می کنند اما ..........
حزب الله اگر قصد خدمت دارد باید گوش به فرمان امام باشند خود سرانه اقدام کردنند ضرری بیشتر برای اسلام و انقلاب دارد .
دخالت در کارهای دولت بدون دستور فرمانده مساوی است با مقصر نمودن حزب الله و شانه خالی کردن از ندانم کاری پ ناشی گری ها ست
لذا باید به حضرات وقت داد تا پیش برونند که اگر اشتباه بود دیگر نتوانند کسی دیگر را مقصر بدانند
مثلا در مسیله هسته ای امام خطوط قرمز را مشخص نمودن تا کنون هم چند بار از حضرات پشتیبانی نمودن حرف های ضد و نقیض هم شنیده می شود حال دیگر شیخ و دارودسته دیگر نمی توانند بگویند رهبری دخالت کرد و نگذاشت ما کارمان کارمان را انجام دهیم اگر هم بگویند بجز منافقین و دشمنان اسلام کسی قبول نمی کند
علی ایحال حزب الله فقط لازمست هوشیار باشد و خطاها و اشباهات را ضبط کنند برای روز عمل
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
3
1
خداپدرنویسنده ی این مطلبوبیامرزه جاناسخن اززبان مامیگویی متاسفانه برخوردانصارحزب الله به جای جذب کردن افرادباعث دفع افرادوطردائن هااز جبهه خودی میشه متاسفانه اینان تحمل کوچکترین نظرمخالف خودروندارن کافیه یکی مثلا یه نقدی به خودشون یاکارهاشون بکنه طرف میشه ضدولایت متاسفانه درمورددکتراحمدی نژادهماینان درنشریه لثارات بدترین هتاکی هاوتوهین هاروکردندالبته حمایت رهبری از دولت بعد(...) به اینان بودمتاسفانه تفکر اقایون انصارتفکرخطرناکیه دیگه نبایددایره خودی هارو انقدربسته کردکه هرکی نقدی داشت بهش تهمت بزنن وضدولایت خطابش کنند اینجوردفاع از ولی فقیه وامام تنها باعث خسران جبهه خودی میشه شمافقط کافیه به سایتونشریه اقایون مراجعهکنید کسی که به سازاینانرقصه هزارجورانگ بهش میزنند
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی ویرایش شد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
3
1
باسلام مدیریت محترم خیبرانلاین واقعامتاسفم که دراین زمانه رسانه ی انقلابی چون شمانیزگاهی مجبوربه خودسانسوری میشودالبته گمان نمیکنم مطلب من حاوی توهین یاهتک حرمت اقایون بوده باشه به هرحال شمارودرک میکنم ودستتان رومیبوسم امیدوارم خیبرانلاین درراه دفاع از ارزشهای خمینی کبیروامام خامنه ای وانقلاب همواره پیشتازوموفق باشه - ومن الله التوفیق
محب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
0
اگه قرار باشه ما هر کاری کنیم اونا جنگ رسانه ای راه بندازن، ما که نباید عقب بکشیم.
بله توصیه شما درست است که باید مواظب باشیم اما نباید مطلق نگاه کنیم. بحث تجمعات و راهپیمایی ها بعضاً اثرگذار هست و نباید فکر کنیم که تجمعات باید تعطیل شوند.
برخی تجمعات نیاز هس و باید انجام بشه.
به نظرم شما باید توصیه تون را اصلاح کنید و اینطور بگید: "برای نشریه، سایت، تجمع، نشست و راهپیمایی و ... با تدبیر و درایت عمل شود."
وگرنه توصیه به تعطیلی تجمعات بصورت کلی ناقص است دوستان حزب اللهی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
اصلاح‌طلبان به خیال خود قصد ایجاد احتقان داشتند ولی حزب‌الله با حرکتی هوشمندانه این فضا را شکست

حزب‌الله با گرد و خاک مغالطه پاپس نخواهد کشید, علم زرد برفراشته شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: