به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرمربی استقلال با انتقاد از جریمه‌ای که از سوی فدراسیون برایش در نظر گرفته شده است، گفت: حرف نزده جریمه شده‌ام و از این پس حرف می‌زنم.
"خیبرآنلاین " - امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: آقای نفر قلم واقعی داشت و خبرنگار بزرگی بود. ایشان فرد صادق و با خدایی بود. البته ایشان زنده است و حیف است که این آدم‌ها از مجموعه خبرنگاری بروند. من هرگاه حرف زده‌ام به نفع عرصه خبر و خبرنگار صحبت کرده‌ام. آنها که حرمت قلم را نمی‌دانستند علیه من موضع گرفتند و خوشحالم که خبرنگاران واقعی همیشه راه درست را رفته‌اند. ایشان قلم ملی داشتند و من فکر می‌کنم به خاطر کارش هم این اتفاق برایش افتاد. خدا به بازماندگانش صبر دهد. امیدوارم همیشه جامعه خبرنگاران به رسالتشان عمل کنند. البته یک عده اظهر من الشمس هستند و خبر بیار هستند. من مطمئنم خود شما این افراد را نمی‌پذیرید و من امیدوارم یک روز همه مثل شما عزیزان به عنوان خبرنگار واقعی قلم بزنند.

به گزارش ایسنا،وی درباره بازی پیش‌روی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما سایپا را آنالیز کردیم و می‌دانیم که تیم‌های آقای جلالی با برنامه کار می‌کنند و دارای ساختار مناسبی هستند و هیچ گلی هم تاکنون دریافت نکرده‌اند. آنها در ایجاد موقعیت هم با برنامه هستند. ما هم بعد از باخت روی دو چیز کار کرده‌ایم. یکی بحث روحی روانی که باید هرچه سریعتر انجام می‌دادیم و انجام هم دادیم. دیگری هم در ساختار دفاعی بود که شما تغییرات را فردا در این‌باره خواهید دید. ما دو مشکل داریم. یکی بالانس بدنی تیم که برخی بازیکنان دیرتر به ما اضافه شدند و به لحاظ بدنی عقب هستند، دیگری هم بازیکنان مصدوم هستند که در دفاع حضور دارند.

او افزود: ما شرایط خوبی داریم. برابر سپاهان 8-9 کرنر زدیم و چندین کاشته پشت محوطه جریمه بدست آوردیم. همین مسئله نشان از هجومی بودن ما دارد. آنهایی که می‌گویند بازی‌های لیگ کسل کننده است، بروند و چند هنرپیشه را بیاورند و بگویند که سه بازی استقلال خیلی زیبا بوده. هرکس این بازی ها را دیده از بازی لذت برده است. خوشحالم که حریفان ما در این دیدارها به دنبال فوتبال بوده‌اند و مطمئنم وضعیت ما هم هفته به هفته بهتر می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که انتقادات از لیگ بیشتر به لحاظ کم گلی لیگ است، بیان کرد: اجازه دهید من راجع به تیم خودم صحبت کنم. یک عده هرکاری کنیم با قلعه نویی مشکل دارند. منچستر دو روز پیش شکست خورده، آن هم در زمین خودش. یک عده فقط می خواهند حرف بزنند. شما از فان‌خال نمی توانید ایراد بگیرید. طبیعی است که روند کامل تیم، زمان‌بر است. آیا این بایرن مونیخ فعلی همان تیم سال گذشته است؟ بعد 17 سال کار به شما می‌گویم که بهترین زمان برای یک مربی، زمان نقل و انتقالات است. در ایران می‌بینید که بازیکنان ملی ما 5 روز مانده به لیگ به تیم اضافه می‌شوند و با این زمین‌هایی هم که ما داریم، طبیعی است که فوتبال ما عقب بیفتد. یک سری دنبال نابود کردن مربی ایرانی هستند. من بعد از بازی اول هم گفتم که این 30 درصد تیم ماست. شما همه این‌ها را باید در نظر بگیرید. استقلال تا یک هفته مانده به لیگ نمی‌دانست که تیموریان و حیدری و ... را دارد یا نه.

وی ادامه داد: ما تا زمانی که زمین‌هایمان را درست نکنیم چیزی حل نمی‌شود. قبول دارم لیگ امسال کم گل بوده اما باید زمان دهیم تا بهتر شود. ببخشید اگر رک صحبت کردم. شما تیم‌های ایرانی را نمی‌توانید با تیم‌های اروپایی مقایسه کنید. در اروپا یک تیم اروپایی با تمام بازیکنانش استارت می زند اما در ایران این خبرها نیست.

قلعه نویی درباره بازی دادنش به جوانان در استقلال عنوان کرد: ما اگر بخواهیم چیزی بگوییم، می‌شویم تیتر. ما هر کجا که بودیم، یک مشت جوان مستعد را کنار خودمان داشته ایم. از طالبلو بگیرید تا به کامیابی نیا برسید. او 16 ساله بود که به او بازی دادم. اکبر ایمانی که در ذوب آهن خوب کار می‌کند، سه سال پیش جلوی سایپا بازیش دادیم اما خیلیها دوست ندارند این چیزها را ببینند. محسن فروزان، امید ابراهیمی و ... کسانی هستند که در این رده هستند. امین حاج محمد و خیلی‌های دیگر از مدرسه فوتبال من هستند اما خیلی‌ها نمی‌خواهند این را ببینند. در استقلال هم یک تیم سایه درست کرده‌ایم و آقای طاهومی را به تیم اضافه کرده‌ام. ایشان یکی از برتری مهاجمان ایران خواهند شد. ما به این روند ادامه می دهیم تا به موفقیت برسیم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌توان در لیگ برتر شاهد مواردی نبود که خودش درباره دیر اضافه شدن ملی پوشان به تیم ها به آن اشاره کرده است، بیان کرد: امسال ما قرارداد همه بازیکنان را دو، سه ساله بستیم. ما پارسال مشکلاتی داشته‌ایم که همه یک ساله قرارداد داشتند. خوشبختانه فصل بعد استقلال این مشکل را برای فصل بعد ندارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه نظرش راجع به جریمه خودش و چند عضو کادرفنی این تیم گفت: برای چه جریمه شده‌ایم؟ بخاطر اینکه گفته‌ایم باید لال باشیم. حرف بزنیم جریمه می‌شویم و حرف نزنیم هم باید جریمه شویم. این دفعه از آقای حسن‌زاده اجازه می‌گیریم! ما که در مورد داوری صحبت نکردیم. یعنی بابت حرف نزدن باید محروم شویم؟ ولی آقای حسن زاده، چون حرف نزده جریمه شده‌ایم، من از این به بعد حرف می زنم.

او درباره وضعیت حنیف عمران زاده و امیر حسین صادقی گفت: فکر می‌کنم دو هفته دیگر به تمرینات اضافه شوند. جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم که با کارهایشان تلاش می‌کنند بازیکنان را زودتر به ما اضافه کنند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این نشست به احترام مرحوم مهدی نفر خبرنگاران یک دقیقه سکوت کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: