به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشت، دولت آمریکا هم اکنون حدود ۳۰۰ شهروند این کشور را که در کنار گروه داعش در سوریه و عراق می جنگند، ردگیری کرده است.
"خیبرآنلاین" - دولت آمریکا همواره به شدت نگران بازگشت شبه نظامیانی بوده است که در کنار داعش در سوریه و عراق در حال جنگ هستند.

به گزارش تسنیم به نقل از واشنگتن تایمز، بر اساس این گزارش یک مقام رسمی آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفت: ما می دانیم که چند صد نفر که پاسپورت آمریکایی دارند در سوریه و عراق در کنار داعش حضور دارند. وی به این مساله اذعان کرد که تعداد شهروندان آمریکایی که به داعش گرایش پیدا کرده اند بیشتر از برآورد قبلی است که 100 نفر اعلام شده بود.

وی افزود: این مساله سخت است که بگوییم این افراد هنوز در سوریه هستند یا به عراق رفته اند. مقام های آمریکایی به شدت نگران بازگشت این شبه نظامیان به خاک آمریکا و استفاده از مهارت های نظامی خود هستند. رسانه های اجتماعی نیز طی هفته های اخیر حضور شهروندان آمریکایی در کنار داعش را تایید کرده اند.

داعش عکسی را از پرچم خود در مقابل کاخ سفید توییت کرده و نوشته است: ما در کشور شما هستیم. ما در خیابان های شما هستیم. شما در هر جایی هدف ما هستید.

سرویس مخفی آمریکا در حال تحقیق در خصوص حادثه واشنگتن دی سی است. وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز از پلیس خواسته است تا در حالت آماده باش قرار داشته باشد.

مایک لیونس از بازنشستگان ارتش آمریکا در این باره تاکید کرد: اگر این افراد شناسایی شده اند باید در این خصوص صحبت کرد که آنها چگونه و چه زمانی به آمریکا بازگشته اند. وی تصریح کرد: تهدید بازگشت آمریکایی های تندرو و افراطی به کشور یک خطر جدید برای وزارت امنیت داخلی به شمار می رود و این وزارتخانه باید طرح و برنامه ویژه ای را برای کسانی که از عراق و سوریه باز می گردند داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: