به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
هافبک سابق منچستر یونایتد معتقد است که این تیم برای جذب دی ماریا رقم بسیار بالایی را پرداخت کرده، با این حال بازیکن آرژانتینی رئال را خریدی ایده‌ال برای شیاطین سرخ دانست.
"خیبرآنلاین" - آنخل دی‌ماریا با 60 میلیون پوند از رئال جدا شد و به منچستر‌یونایتد پیوست و توانست رکورد گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال در یک تیم انگلیسی را به نام خود ثبت کند. این بازیکن آرژانتینی همچنین با این انتقال به ششمین بازیکن گرانقیمت دنیای فوتبال تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، پل اسکولز هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است که دی ماریا خرید بسیار گرانی برای شیاطین سرخ بوده اما او معتقد است که فان خال یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان را جذب کرده است.

اسکولز گفت: دی ماریا بسیار گران است اما او خریدی ایده‌ال برای فان خال و تیمش است. انتظارها از دی ماریا بسیار بالا است و همه انتظار دارند که او بتواند در تیمش جدیدش بدرخشد و بهترین بازی‌ها را به نمایش گذارد. دی ماریا بازیکنی بود که منچستر در شرایط کنونی به او نیاز داشت.

او ادامه داد: دی ماریا چهره‌ای شناخته شده در فوتبال جهان است. او یک بازیکن شاخص و تاثیرگذار است که می‌تواند کارهای زیادی در میدان انجام دهد. او باعث می‌شود تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند تا شاهد درخشش تیم محبوب خود باشند چرا که او می‌تواند تیم حریف را به دردسر بیندازد و فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه آنها خلق کند. مثل بسیاری از هواداران منچستریونایتد به رقمی بالایی که باشگاه برای خرید دی ماریا پرداخته کرده توجه نمی‌کنم و اصلا این موضوع برایم مهم نیست. هر چند معتقدم که این بازیکن آرژانتینی خرید بسیار گران قیمتی برای منچستریونایتد است اما معتقدم که تیم به بازیکنانی مثل او نیاز دارد. باید بازیکنانی مثل دی ماریا در تیم فان خال باشند. امیدوارم که او بهترین بازیهای خود را برای منچستر یونایتد به نمایش گذارد.

هافبک سابق شیاطین سرخ در پایان سخنان خود گفت: فکر نمی‌کنم دی ماریا در سیستم 2-5-3 جواب دهد. او در سیستم 2-4-4 کارایی خواهد داشت اما اگر فان خال از او در سیستم 2-5-3 استفاده کند دی ماریا مهاجم سوم در پشت سر رونی و فان پرسی خواهد بود. ماتا هم در پست شماره 10 بسیار ایده‌ال خواهد بود اما او کارایی دی ماریا را ندارد.

منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان خال شروع بسیار بدی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته و از دو بازی خود تنها یک امتیاز به دست آورده و همین باعث شده تا اعتراض‌ها به فان خال خیلی سریع شروع شود.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: