به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
با احتساب مبالغی که تیم‌های انگلیسی در روز آخر بازار نقل‌وانتقالات برای خرید بازیکنان جدید پرداختند، مجموع رقمی که تابستان امسال در فوتبال جزیره به خرید بازیکن اختصاص یافت به رکورد جدیدی رسید.
"خيبرآنلاين"- سرانجام بازار تابستانی نقل‌وانتقالات در قاره اروپا به پایان رسید و همانطور که انتظار می‌رفت جابجایی‌های متعدد و بزرگی در این روز صورت گرفت، از جمله انتقال قرضی رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو به منچستریونایتد که او را در کنار دیگر ستاره‌های تازه وارد شیاطین سرخ همچون آنخل دی‌ماریا،‌ مارکوس روخو و دلی بلیند قرار داد.

به گزارش تسنيم، با احتساب شش میلیون پوندی که برای یک فصل حضور قرضی فالکائو به موناکو پرداخت شده است، لوئیز فن‌خال در تابستان امسال در مجموع رقمی معادل 200 میلیون یورو خرج خرید بازیکنان جدید کرده که این رقم یکی از دلایل اصلی ثبت رکوردی جدید برای مبلغ خرید بازیکنان در لیگ برتر انگلیس بوده است.

 200 میلیون یورویی که منچستریونایتد برای خرید هفت بازیکن جدید در این فصل خرج کرده، این تیم را به ولخرج‌ترین تیم تاریخ فوتبال بریتانیا در یک پنجره نقل و انتقالات تبدیل کرد.

شیاطین شرخ از این 200 میلیون، 75 میلیون یورو را صرف خرید آنخل دی‌ماریا بال آرژانتینی رئال مادرید کردند که این گران‌ترین خرید در تاریخ تمامی باشگاه‌های بریتانیاست. پس از او، من‌یونایتد فالکائو را هم با قراردادی شش میلیون پوند برای یک فصل از موناکو قرض گرفته است که در پایان فصل جاری این قرارداد می‌تواند برای چهار فصل دیگر تمدید شود اگر منچستری‌ها از عملکرد وی رضایت داشته باشند و 51 میلیون پوند دیگر به موناکو بپردازند.طبق گزارش مؤسسه مطالعات تجارت ورزشی دلویت، رقم خرید بازیکن در لیگ برتر در تابستان امسال 250 میلیون یورو نسبت به سال گذشته که به رقم 796 میلیون رسید، افزایش داشته است. این رقم در فصل گذشته نیز نسبت به فصل پیش از آن 164 میلیون یورو افزایش داشته بود.

در بیانیه این مؤسسه آمده است: پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال در لیگ برتر بالاترین رکورد ثبت شده در فصول نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال انگلیس است که از دلایل آن علاقمندی باشگاه‌ها به جذب استعدادهای جام جهانی بوده است. هرچند دلیل اصلی این موضوع افزایش درآمد باشگاه‌ها از فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌های‌شان بوده است. فصل گذشته در مقایسه با فصل پیش از آن، هر تیم لیگ برتری به طور متوسط رقمی در حدود 31.6 میلیون یورو بیشتر از محل فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌هایش درآمد داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: