به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
سرمربی تیم فوتبال‌ راه‌آهن گفت: بیشتر وقتم را صرف امور مالکیت باشگاه می‌کنم و کمتر در مسائل فنی وارد می‌شوم.
"خيبرآنلاين"- حمید استیلی در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن اظهار داشت: ما تا بازی ملوان شرایط خوبی داشتیم و در دیدار مقابل پدیده که شکست خوردیم شرایط خاصی وجود داشت. ابتدا بازی پایاپایی انجام می‌دادیم اما بر اثر اشتباهات فردی که در خط دفاعی رخ داد،‌گل دریافت کردیم. در نیمه دوم امین منوچهری را به میدان فرستادیم و بازی انتحاری انجام دادیم که طبیعتا حریف هم در ضد حمله به دنبال رسیدن گل بود. به هر حال پدیده بهتر از ما بود و به مرزبان که از دوستان خوب من است تبریک می‌گویم.

به گزارش فارس، وی در خصوص اشتباهاتی که شیث رضایی در دیدار مقابل پدیده انجام داد و منجر به دریافت سه گل شد، تاکید کرد: من شخصی را مقصر نمی‌دانم به هر حال بازیکن اشتباه می‌کند و آن هم در خط دفاعی امکان دارد که رقم بخورد. اشتباهات شیث در دیدار با پدیده محسوس بود و شاید اگر بازیکنان آن اشتباهات را پوشش می‌دادند چیز دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه واکنشش نسبت به اشتباه شیث چیست،‌گفت:‌ من واکنشی ندارم او هم بازیکن است و تمرین می‌کند و اگر خوب باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد مثل سایر بازیکنان.

وی در مورد انتخاب ورزشگاه اکباتان به عنوان میزبان بازی‌ها یادآور شد: راه‌آهن سال گذشته در اکباتان بازی می‌کرد و بازیکنان اعلام کردند در این ورزشگاه راحت‌تر هستند ما هم به جز بازی‌های استقلال و پرسپولیس دیگر بازی‌هایمان را در این ورزشگاه انجام خواهیم داد.استیلی در مورد دیدار مقابل صبا و رویارویی با صمد مرفاوی که یک استقلالی به حساب می‌آید، تاکید کرد:‌صمد از دوستان خوب من است و امیدوارم بازی پاکی شاهد باشیم. دیدار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت با توجه به اینکه وضعیت مالکیت راه‌آهن مشخص نشده من بیشتر وقت خود را درگیر این مسئله کردم و کمتر وقت پیدا می‌کنم به مسائل فنی تیم برسم. سعی می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی وضعیت مالکیت راه‌آهن نهایی خواهد شد،‌تصریح کرد:‌ما منتظر هستیم تا این وضعیت مشخص شود. خیلی سخت است در این ۶ هفته بازیکنان دائم در خصوص وضعیت باشگاه می‌پرسند و امیدوارم که این مسئله هر چه زودتر حل شود.

سرمربی‌ راه‌آهن در مورد اینکه برخی بازیکنان مبالغی را دریافت کرده‌اند یا خیر،‌گفت: یکسری بازیکنان مشکلاتی داشتند که مربوط به بدهی‌های سال گذشته آنها می‌شد امیدوارم که هر چه زودتر این موارد برطرف شود و بتوانیم پول بازیکنان را پرداخت کنیم.

استیلی در خصوص اینکه احمدرضا عابدزاده پسر خود را به عنوان یکی از گلرهای راه‌آهن در تیم تمرین می‌دهد و برخی‌ها این شائبه را مطرح می‌کنند که عدم حضور امیر عابدزاده در ترکیب ۱۸ نفره با دلخوری احمدرضا عابدزاده مواجه شده، تاکید کرد: عابدزاده هیچ دخالتی در این زمینه ندارد. او ۳ دروازه‌بان تیم را تمرین می‌دهد. من تصمیم نهایی را در خصوص انتخاب دروازه‌بان تیمم می‌گیرم. به هر حال پست گلری حساسیت خاص خود را دارد و زیاد نمی‌توانیم جابجایی انجام دهیم. هر سه گلر ما خوب هستند و هر کدام که در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد به عنوان دروازه‌بان تیم انتخاب می‌شود و من در این زمینه تشخیص می‌دهم کدام دروازه‌بان درون چارچوب قرار بگیرد.


وی در خصوص پیوستن بهنام برزای به تیم فوتبال الریان قطر گفت: باوجود اینکه ما به برزای نیاز داشتیم اما او اصرار زیادی داشت و ما هم با حضور او در تیم قطری موافقت کردیم. خود من بازیکن بودم و شرایط این بازیکنان را درک می‌کنم. حتی من به او گفتم می‌تواند در اروپا بازی کند اما با وجود اینکه مربی اسپانیایی در تیم الریان فعالیت می‌کرد گفتم که می‌تواند به این تیم برود. او در تست پزشکی الریان شرکت کرده و قرار است تا دو روز آینده خبر حضورش در تیم را به ما بدهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: