به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا از احتمال خارج شدن نام هافبک ایرانی این تیم از فهرست سرخپوشان پامپلونا در فصل جدید به دلیل عدم تکمیل مدارک انتقال وی به این تیم دسته دومی خبر داده‌اند.
"خیبرآنلاین" - سایت‌ روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار خبری اعلام کرده که اوساسونا ممکن است نتواند در فصل جدید از جواد نکونام استفاده کند، چون این بازیکن ایرانی هنوز نتوانسته نام خود را در سازمان لیگ اسپانیا (LFP) به ثبت برساند و ممکن است تا دو روز آینده که فرصت نقل‌وانتقالات تابستانی به پایان می‌رسد هم نتواند این کار را انجام دهد.


به گزارش سلام خبر، دلیل عدم ثبت نام نکونام در LFP وجود یکسری مشکلات اداری در خصوص انتقال او از کویت بوده است. نکونام از ماه گذشته تاکنون در پامپلونا حضور داشته اما باشگاه اوساسونا هنوز نتوانسته است جواز انتقال بین‌المللی این بازیکن را جذب کند و این در حالی است که دوشنبه آخرین مهلت انجام این کار است.

در همین حال سایت خبری «دیاریو دناوارا» اسپانیا نیز از احتمال عدم ثبت نام نکونام در LFP‌ تا پایان مهلت نقل‌وانتقالات خبر داده و به نقل از پتار واسیلیویچ، مدیر ورزشی باشگاه اعلام کرده است که یکسری مدارک از سوی کویتی‌ها لازم است تا پروسه انتقال نکونام به اوساسونا کامل شود و اینکه باشگاه مضطربانه منتظر رسیدن این مدارک از کویت است.

پتار واسیلیویچ در این خصوص اظهار داشت: هم مربی تیم (آنخل وسکای)، هم نکونام و همچنین مدیربرنامه‌های او تمام فشار‌های لازم را برای صورت گرفتن این انتقال آورده‌اند اما از دست من کاری جز صبر کردن برنمی‌آید. مشکل اینجاست که در کویت پنجشنبه و جمعه تعطیل است و اینجا شنبه و یکشنبه و این در حالی است که دوشنبه هم آخرین مهلت نقل‌وانتقالات و ثبت نام بازیکنان.

واسیلیویچ در ادامه در پاسخ به این سؤال که اگر نام نکونام در LFP ثبت نشود چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: قرارداد اوساسونا با نکونام فسخ می‌شود هرچند این احتمال وجود دارد که طرفین تا ماه ژانویه برای انتقال نکونام به تیم منتظر بمانند.

نکونام به دلیل تکمیل نبودن مدارک و عدم ثبت نامش در سازمان لیگ اسپانیا تاکنون نتوانسته در هیچ یک از بازی‌های رسمی این فصل اوساسونا به میدان برود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: