به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
لحظاتی پیش کاروان خدام بارگاه منور رضوی از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد
"خیبرآنلاین" - استان ایلام امروز با شمیم و عطر ولایت بارگاه قدس رضوی معطر شده و مردمان این دیار خاک پای کاروان عشق را توتیای چشمان خود می کنند.

به گزارش مهر،جمع کثیری از مردم و مسئولین با حضور در فرودگاه شهدای ایلام از کاروان عشق و سفیران حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) استقبال بی نظیری بعمل آوردند.

گفتنی است خدام بارگاه منور رضوی پس از ورود به ایلام در مراسم گرامیداشت و تجلیل از مقام امام زاده علی صالح (ع) که در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود حضور خواهند یافت.

پس از برگزاری این همایش، دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواهند داشت و عصر امروز پس از زیارت قبور شهدای گمنام ایلام و مراسم استقبال با حضور آحاد مردم، در بقعه متبرک امام زاده سیدعبداله ایوان حضور یافته، سپس نماز مغرب و عشا را در محل مسجد جامع شهر چوار اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام جواد نوری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری جشن های زیرسایه خورشید در مناطق مختلف استان، افزود: از آنجا که اخیراً زلزله های مکرری در مورموری، آبدانان، دهلران و ... به وقوع پیوسته است و مردم این مناطق به آرامش روحی و معنوی نیاز دارند، شهرهای زلزله زده با حضور خدام حضرت رضا (ع) متبرک و منور خواهند شد و امیدواریم که با ورود پرچم متبرک بارگاه رضوی، آسایش و آرامش در این مناطق فراگیر شود.

رئیس ستاد مردمی دهه کرامت استان ایلام با اشاره به اینکه خدام پس از حضور در مزار شهدای گمنام ایلام، با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام دیدار خواهند کرد، بیان داشت: بازدید از زندان مرکزی ایلام، عیادت از بیماران بیمارستان های امام خمینی (ره) و شهید مصطفی خمینی، بازدید از خانه سالمندان بهزیستی استان، حضور در جمع کاروان حج تمتع، حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و ... از دیگر برنامه های معنوی کاروان خدام منور رضوی در استان ایلام است.

حجت الاسلام جواد نوری به برگزاری جشن های بزرگ زیر سایه خورشید در شهرهای ایوان، چوار، ملکشاهی، صالح آباد و مهران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با حضور خدام بارگاه منور رضوی و یکی از واعظان برجسته کشوری، در شب میلاد امام رضا(ع) ساعت 21 روز شنبه جشن بزرگ و عمومی زیرسایه خورشید در مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار می شود.

وی یادآور شد: در جریان حضور خدام و اجرای جشن های زیر سایه خورشید در استان، بسته های فرهنگی و متبرک آستان قدس رضوی (نبات، نمک،کتاب، پوستر و ...) در بین دوستداران و مشتاقان اهل البیت (ع) توزیع خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: