به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
"خیبرآنلاین" - حضرت امام خامنه ای به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، ولی امر مسلمین جهان به جهت عارضه پروستات تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله، جای نگرانی وجود ندارد و معظم له همینک وضعیت عمومی خوبی دارند.

- 19/55: سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان، در تماس تلفني جوياي احوال ايشان شد و ضمن اظهار  خرسندي از وضعيت عمومي خوب ولی امر مسلمین، از خداوند متعال بهبود سريعتر ايشان را مسالت کرد.

- 19/30: محمود احمدی نژاد، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی مانند فرمانده سپاه و تعدادی دیگر از مسئولان، با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کردند. همچنین دکتر هاشمي وزير بهداشت نيز با حضور در بيمارستان از نزديک در جريان  روند درماني امام خامنه ای قرار گرفت.

- 18/45: آیت الله هاشمی شاهرودی، غلامعلی حدادعادل، علی لاریجانی، علی اکبر ولایتی و حسن خمینی با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت کردند و با اظهار خرسندی از شرایط مطلوب رهبر معظم انقلاب پس از انجام عمل جراحی، سلامتی و طول عمر با برکت ایشان را از خداوند متعال مسألت کردند.

- 18: آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در بیمارستان از ولی امر مسلمین عیادت کرد.

- 16/30: اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس تشخیص مصلحت، دقایقی پیش با حضور در بیمارستان، از حضرت امام خامنه ای عیادت کرد.

- 16: رییس دفتر امام خامنه ای از انتقال ایشان به منزل پس از طی دوران نقاهت 5- 6 روزه خبر داد. محمدی گلپایگانی در جمع خبرنگاران با اشاره به عمل جراحی صبح امروز مقام معظم رهبری گفت: حال ایشان بسیار خوب بود و عمل جراحی انجام شد و خود اطبا بسیار راضی بودند. وی افزود: البته اطبا اساتید برجسته‌ای بودند و متخصص این کار هستند. رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: بعد از عمل جراحی ایشان در مدت بسیار کوتاهی به اتاق خود منتقل شدند. در طول عمل نیز ایشان را بی‌حس کرده بودند و نه بی‌هوش. محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: بعد از اینکه ایشان به اتاق تشریف آوردند من با ایشان صحبت کردم حالشان بسیار خوب بود و هیچ ناراحتی و مشکلی نداشتند. وی افزود: ان شاء‌الله بعد از دوران 5- 6 روزه نقاهت بعد از عمل به منزل منتقل می‌شوند.

- 11/52: شیخ حسن روحانی روز دوشنبه از حضرت امام خامنه ای در یکی از بیمارستان های تهران عیادت کرد. رییس دولت یازدهم قرار بود صبح امروز از مشهد مقدس به کشور قزاقستان سفر کند اما به دلیل جراحی رهبر معظم انقلاب و اطلاع از روند سلامتی ایشان، به تهران بازگشت. روحاني در اين ديدار، بهبودي و سلامتي کامل رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد. رییس دولت یازدهم پس از ديدار در مصاحبه اي، با اظهار خرسندي از وضعيت عمومي رهبر معظم انقلاب و انجام دقيق و مطلوب عمل جراحي و مراقبتهاي پزشکي پس از عمل تأکيد کرد: همه مردم بايد براي سلامتي، طول عمر و افزايش توفيقات ايشان در خدمت به ملت ايران و جهان اسلام دعا کنند. روحاني حال عمومي رهبر معظم انقلاب را بسيار خوب و همراه با شادابي و نشاط توصيف کرد و گفت: عوارض پس از عمل کاملاً طبيعي است و تيم پزشکي مجرّب، اين عمل جراحي را به بهترين و دقيق ترين وجه انجام دادند و در خصوص مراقبتهاي پس از عمل نيز بايد با همين دقت کار را دنبال کنند. رییس دولت یازدهم دعاي ملت ايران براي رهبر معظم انقلاب را دعايي دائمي و مستمر خواند و اظهار داشت: حال عمومي رهبر انقلاب بسيار خوب است، بنابراين مردم اصلاً نبايد نگران باشند و در کنار دعا براي سلامتي ايشان، همه بايد شکرگزار وجود ذي جود و سلامت رهبر معظم انقلاب باشند. وي به سفر خارجي از قبل برنامه ريزي شده خود در عصر امروز نيز اشاره کرد و گفت: تمايل داشتم که در تهران بمانم اما خود رهبر معظم انقلاب فرمودند که اين سفر طبق برنامه انجام شود.

- 10/54: در پي عمل جراحي صبح امروز رهبر معظم انقلاب اسلامي، آقاي دکتر مرندي رييس تيم پزشکي ايشان، در مصاحبه اي ضمن ابراز رضايت  کامل از عمل جراحي پروستات انجام شده، گفت: اين عمل جراحي بدون بيهوشي و با بي حسي موضعي انجام شد و وضعيت عمومي رهبر انقلاب اسلامي کاملا خوب و طبيعي  است. دکتر مرندي همچنين افزود: عمل پروستات براي افراد در محدوده سني سالمندي و حتي ميانسالي، عمل رايجي است که در اغلب موارد نياز به برداشتن پروستات به وجود می آيد. وي افزود: مدتي بود که اين عارضه در رهبر انقلاب ايجاد شده بود و نظر پزشکان اين بود که اکنون زمان مناسبي براي عمل است و رهبر معظم انقلاب نيز از نظر پزشکان معالج تبعيت کردند. رئيس تيم پزشکي رهبر معظم انقلاب درخصوص فرآيند انجام عمل گفت: عمل مزبور صبح امروز و در مدت کمتر از نيم ساعت با بي حسي موضعي و بدون نياز به بيهوشي و بدون هرگونه عارضه اي انجام شد. وی ادامه داد: رهبر انقلاب در طول عمل در هوشياري کامل بودند و صحبت مي کردند و اکنون نيز در وضعيت خوبي هستند و از بنده خواستند که سلامت ايشان را به مردم ابلاغ کنم. دکتر مرندی با اشاره به تأکيد رهبر معظم انقلاب درخصوص انجام عمل در يک بيمارستان دولتي، افزود: رهبر انقلاب تأکيد داشتند که مزاحمتي براي ساير بيماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد. آقای مرندی در پاسخ به سوالي درباره زمان ترخيص رهبر معظم انقلاب از بيمارستان نيز گفت: به طور معمول مراقبتهاي بعد از اين عمل براي همه بيماران بین 3 تا 5 روز در بیمارستان انجام می شود و در خصوص ايشان نيز همين روند طي خواهد شد. وي ادامه داد: پس از ترخيص نيز مانند همه بيماران، در دوره نقاهت، محدوديتهاي بعد از عمل از لحاظ میزان فشار کاري وجود دارد و ايشان اگرچه فردي فوق العاده پرکار هستند، اما بايد به مدت چند هفته از فشار کاري خود کم و برخي کارها را نيز حذف کنند، البته اراده ايشان بر اين است که هرچه زودتر به حالت طبيعي بازگردند. رئيس تيم پزشکي رهبر معظم انقلاب همچنين از زحمات کادر پزشکي و پرستاران در انجام عمل جراحي و همچنين از دعاهاي خالصانه مردم ايران براي سلامتي رهبر معظم انقلاب قدرداني کرد.

- 7/36: حضرت امام خامنه ای در آستانه‌ عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم. ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است. ولی امر مسلمین در پایان خاطرنشان کردند: ان شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
14
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار
پاسخ ها
علی از تنکابن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
جان ما را بگیرد آنکه خودش حفظ کرده همیشه جانت را



خبر رفتن اتاق عمل ، کشته از صبح عاشقانت را

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای
حیدر جوانشیری از خواف قاسم اباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
13
انشاالله بزودی رهبر عزیزم خوب شوند و خداوند چند سال از عمر بنده به عمر پر برکت ایشان بیفزاید و سال های سال در خدمت اسلام عزیز تا ظهور حضرت باشند انشاالله
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
11
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

خامنه ایِ امام ، مرجع والامقام به لطف خود نگه دار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
10
از خدا می خواهم که این آخرین باری باشد که امام خامنه ای احتیاج به عمل جراحی پیدا می کنند و امیدوارم همیشه پایدار و سالم پاشند و خداوند به ایشان سلامتی طول عمر همراه با عزت و عافیت عطا بفرماید. الهی آمین.
secret
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
10
خدا انشاالله سایه رهبر و امام عزیزمان را بر سرمان محفوظ بدارد و دعای امام زمان(عج) پشت ایشان باشد .
آمین...
ماهمیشه ودرهمه حال برای رهبرمان دعا میکنیم
من عاشق امام خامنه ای هستم.خدا حفظش کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
10
جانم فدایش دوست داریم اقا
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
5
10
ان شاالله امام همیشه سایه هشان بالا سرمان بماند .
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
6
9
اللهم احفظ قايدنا الخامنه ای (ان شاءالله زود زود خوب بشن)براشون صدقه بدین..
علی جعفرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
5
10
علی امام منست و منم غلام علی...هزار جان گرامی فدای نام علی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
5
9
آقای عزیزم از سلامتی ات بسیار خرسندم و جانم را فدایت میکنم سرورم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
4
8
خبر آمد که تو بیمار شدی! زار شدم‬ …
‫با دلم بر سر بالین تو احضار شدم‬
‫قوّت چشم من از قوّت چشمان تو بود‬
‫«چشم بیمار ترا دیدم و بیمار شدم‬ ..
secret
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
4
7
به کوری چشم دشمنان ولایت, امام ما درسایه لطف ودعای امام زمان(عج) درسلامت است و خدا به آبروی جدش عمرطولانی به ایشان عطا بفرماید
آمین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
5
4
برای من هیچ اهمیتی نداشت خبرتون
پاسخ ها
علی از تنکابن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
چشم دشمنان رهبر کور
raz
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
از دنبال کردن خبرها مشخصه که بی اهمیت بوده!!!!
چشم دشمنان امام خامنه ای و انقلاب کور
علمدار بپا خواست
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
4
5
خدا ان شاالله به ایشان سلامتی و طول عمر عنایت فرماید و سایه اشان همیشه بر سر ملت ایران باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: