به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: شهریور ماه پرحجم ترین و پرتصادف ترین ماه سال به شمار می آید به گونه ای که بر اساس آماری پنجشنبه هفته گذشته یازده میلیون تردد جاده ای توسط دوربین ها به ثبت رسید.
"خیبرآنلاین" -  سردار «اسکندر مومنی» روز شنبه در حاشیه جلسه بررسی چالش های ترافیکی طرح تابستانی 93 در محورهای شمالی کشور در جمع خبرنگاران این مطلب را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا،وی افزود: مردم باید برگشت خود از سفر را مدیریت کرده چرا که اکثر جاده های برون شهری پرحجم و با ترافیک زیادی رو به رو هستند.

نامبرده همچنین به مردم توصیه کرد تا برای یک سفر و بازگشتی توام با آرامش، برگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند و زودتر از بازگشایی مدارس برگردند.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی اضافه کرد : از آنجایی که در تابستان طول روز زیاد است و خستگی و خواب آلودگی راننده را به همراه دارد، توصیه می شود تا راننده استراحت کافی داشته و هر دو ساعت یک ربع استراحت کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز بپرهیزد.

مومنی با بیان اینکه در شهریور ماه سال گذشته یک هزار نفر در سر صحنه تصادف در جاده ها کشته شدند گفت: حوادث رانندگی در تیر ماه امسال حدود 9 درصد کاهش داشته اما در مرداد ماه کاهشی نداشته و یا تغییری در آمار ایجاد نشده است.

در مجموع تمام جاده های کشور در شهریور ماه پرحجم است که امیدواریم با حضور تمام دستگاه ها و اطلاع رسانی و همچنین مدیریت سفر از سوی مردم با کمترین تلفات مواجه شویم.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین در مورد بخشش جرایم مربوط به گردش به راست گفت: از آنجایی که اطلاع رسانی کافی در این زمینه صورت نگرفته بود این نوع جریمه ها بخشیده شد و آن مواردی که تا اول آبان ماه به عنوان جریمه به افراد اعلام شده بود عنوان «ارشادی» تلقی و از آبان ماه برگه های جریمه اعمال خواهد شد.

مومنی در مورد جلسه امروز نیز گفت: تردد خودروها و حجم ترافیک در استان های شمالی کشور به ایام خاصی مربوط نمی شود و هر هفته حجم زیادی خودرو در این مسیر تردد کرده که به این منظور هر هفته یک طرح در جاده های استان های شمالی کشور اجرایی می شود.

نامبرده با بیان اینکه در جلسه امروز پلیس راه و پاسگاه های استان های مازندران، گیلان، قزوین، تهران، البرز و پلیس راه انتظامی شرق تهران حضور داشتند، گفت: در جلسه امروز چالش جدی مورد بررسی قرار گرفت. یک موضوع زیرساخت ها و توسعه جاده ها بود به گونه ای که اکنون هیچ جاده ای مسیر رفت و برگشت جدایی ندارد و از سوی دیگر جاده های شمالی کشور ظرفیت حجم ترافیکی فعلی را ندارند.

مومنی خدمات و تسهیلات سفر را از چالش های جاده ها برشمرد و گفت: نارسایی زیادی در اماکن هتل ها و میهمان سراها وجود دارد از سوی دیگر در تسهیلات سفر از جمله عابر بانک و فروشگاه با مشکل مواجه هستیم که در زمینه چالش های عنوان شده مکاتباتی هم با مسوولان انجام شده است.

وی اضافه کرد: توسعه جاده هراز و فیروزکوه باید بسرعت به اتمام برسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: