به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کارشناس والیبال با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی گفت: قدرت والیبال ایران قابل انکار نیست و ما توان و پتاسیل پیروزی بر همه تیم های خوب جهان را داریم.
"خیبرآنلاین" - با ابراز خشنودی از صعود تیم ملی به دور نهایی مسابقات جهانی اظهار کرد: همه چیز دست به دست هم داد تا این موفقیت حاصل شود. کمتر کسی فکر می کرد آرژانتین مقابل آمریکا پیروز شود اما این اتفاق خوب به سود والیبال ایران رقم خورد. تیم ما به جایگاهی رسیده، که همه به آن احترام می گذارند. قدرت والیبال ایران قابل انکار نیست. الان والیبال ایران جزو قدرت های برتر جهان است.

به گزارش ایسنا،مربی سابق تیم ملی با ابراز امیدواری به موفقیت ملی پوشان در دور نهایی گفت: ما توان و پتاسیل پیروزی بر همه تیم های خوب جهان را داریم. لازمه موفقیت این است که تیم همچنان اداره شود. در شروع بازی با لهستان خوب نبودیم اما به بازی برگشتیم و شرایط را مدیریت کردیم. ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. امیدوارم که تیم ملی و به ویژه بازیکنان نمایش خوب خود را حفظ کنند.

وی افزود: تیم های خارجی از همه ابزارها برای موفقیت استفاده می کنند اما ما بیشتر به توانایی اشخاص توجه می کنیم. باید جزو تیم های درجه یک دنیا باشیم. ما تغییر زیادی در شیوه بازی تیم ایران نمی بینیم. حتی در بازی هایی که عقب می افتیم هم شیوه بازی تغییر نمی کند. در سه پست بازیکنان ایرانی بهترین هستند. سعید معروف، موسوی و قائمی بهترین بازیکنان هر پست هستند و کارایی آن ها در تیم ایران خیلی به چشم می آید.

کارشناس والیبال با اشاره به نقش پیروزی شاگردان ولاسکو در صعود ایران به دور نهایی گفت: به هر حال همه چیز کمک کرد و تیم ولاسکو هم خوب بود. اما ما آنقدر خوب کار کردیم که این تیم نتوانست حتی در یک ست هم پیروز شود. آرژانتین هم تیم قدرتمندی بود. حالا والیبال ایران مسیر خودش را پیدا کرده است. ما برای تداوم موفقیت ها نیاز به ابزار داریم. مهمترین ابزار موفقیت خود بازیکنان هستند. البته فدراسیون هم خوب مدیریت می کند. لیگ ایران هم پویا است.

عطایی ادامه داد: تنها موضوعی که نیاز به توجه بیشتر دارد، کادرفنی تیم ملی است. مقصود من شخص کواچ نیست بلکه افرادی هستند که در کادر فنی کنار او قرار دارند. نیمکت تیم ملی خیلی قوی نیست. نیکمت تیم ملی در شرایط سخت به کواچ کمک نمی کند. تا زمانی که تیم می برد این ضعف ها به چشم نمی آید. اما قطعا این موضوع به ما ضربه می زند. باید صراحتا بگویم که اشخاصی کنار کواچ هستند که کمک قابل قبولی نمی کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
درجستجوی حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
سلام: نمیدانستم باید این پیام را برای که بفرستم اما میدانم که شما و بعضی از سایتهای اصولگرا حتما به این مهم رسیدگی میکنید و مطلب را به گوش مسئولان میرسانید.در همین آخرین مسابقه والیبال دیدیم که چند نفر از عناصر منفور سلطنت طلب از موقعیت پخش این مسابقه در رسانه ها و خصوصا رسانه ملی ما سوءاستفاده کرده و پرچم منحوس پهلوی یعنی پرچم شیر و خورشید را در ورزشگاه روبروی دوربینها نگاه داشته بودند به طوری که به ناچار این پرچم منحوس در سیما دیده میشد.البته ظاهرا در دیگر مسابقات هم چنین چیزی مشاهده شده که سالها بود از این دست اتفاقها صورت نمیگرفت اما ظاهرا بعد از جریان فتنه 88 و با به روی کار آمدن (...) باز هم این عناصر فاسد به جنب و جوش افتاده اند تا از این رهگذر برای خود کاری کنند که البته همه میدانیم بی نتیجه خواهد بود اما برای مردم و نظام ما قابل تحمل نیست که مشتی فاسد و فاجر دست به چنین اقدامی بزنند وبخواهند خون شهدای ما را که در برابر طاغوت به شهادت رسیدند به سخره بگیرندو اعتبار کشور مقتدر ما را خدشه دار کنند. از شما میخواهیم تا از ظرفیت رسانه ای خود استفاده کنید تا مسئولان مربوطه نگذارند که در هیچ ورزشگاهی در دنیا پرچم منحوس پهلوی برافراشته شود.خداوند به شما توفیق بدهد.
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: