به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
اسلوبودان کواچ گفت:« با آلمان بازی خیلی سختی خواهیم داشت و اگر بگویند که ایران در گروه آسانی قرار دارد، اشتباه بزرگی هست».
"خیبرآنلاین" - سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدار برابر آلمان اظهار کرد:« بازی سختی داریم. سرمربی این تیم دائم در حال تغییر ترکیب تیمش هست به طوری که هر 14 بازیکن آلمان در دور مقدماتی و مرحله دوم بازی کرده‌اند. همین مساله آنالیز این تیم را خیلی سخت تر می کند. گروزه وکالیبردا بهترین بازیکنان آلمان هستند. سبک بازی آلمان مثل بلژیک هست اما در سطح بالاتری بازی می کند و تیمی فیزیکی و قوی است. باید خیلی تاکتیکی جلوی این تیم بازی کنیم.»

به گزارش ایسنا،وی افزود :«درباره درصد شانس پیروزی ایران نمی توانم چیزی بگویم اما باید با صد درصد توانمان بازی کنیم. اگر از صد در صد توانایی هایمان استفاده کنیم و آنها برنده شوند آن وقت باید آلمان را تشویق کنیم. ولی تیمم به حدی رسیده که باید در مسابقات پیروز شود. واقعا اشتباه بزرگی است اگر صحبت شود یا جایی بنویسند که ما گروه آسانی داریم و راحت می توانیم برنده شویم.»

کواچ تصریح کرد:«بعداز صعود تیم به جمع 6 تیم اول، بازیکنان انگیزه زیادی دارند. با این انگیزه اگر بازیکنان در حد اسم ایران بازی کنند می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.»

فیاضی: آلمان تیم خطرناکی است

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: امشب با شکست آلمان، جشن صعود به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان را می گیریم.

 پوریا فیاضی قبل از رویارویی با تیم ملی والیبال آلمان در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان افزود: با شکست شب گذشته آلمان برابر فرانسه، همه چیز بستگی به خودمان دارد. آلمانی ها با این باخت تحت فشار قرار گرفته اند و ما با بازی خوب و برد می توانیم امشب جشن صعود به نیمه نهایی را بگیریم و در روز آخر برای صدرنشینی مسابقه دهیم.

وی تصریح کرد: فکر می کنم این بهترین شانس است که باید از آن استفاده کنیم. با استراحت روز اول و باخت آلمان با هر نتیجه ای صعود می کنیم. ما حالا یک قدم از آلمان به صعود جلوتر یم و آنها با باختی که دادند عقب تر رفتند. فکر می کنم باید از آن استفاده کنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ادامه داد: شب گذشته بازی آلمان با فرانسه را دیدیم. تنها یک ست بازی نزدیک بود. فکر می کنم سرعت بازی آلمان ها کمتر است اما قدرتی بازی می کنند. نباید به آنها میدان بدهیم. به نظرم اگر توپ های اول را خیلی عوض کنیم، به خاطر اینکه دریافت کننده ها و لیبروی آنها مشکل دارند، می توانیم بازی را خیلی راحت بچرخانیم. البته بستگی دارد که بتوانیم توپ اول را خیلی خوب عوض کنیم. تنها مشکل این است که آلمان با ترکیب های مختلف بازی می کند. حتی دیشب مقابل فرانسه هم مربی شان خیلی ارنج تیمش را تغییر داد.

فیاضی تصریح کرد: آلمانها به خاطر اینکه از اول در این سالن بازی کرده اند و هماهنگ هستند،تیم خیلی خیلی خطرناکی هستند. البته هیچ تیمی راحت شکست نمی خورد. دیدار برزیل و لهستان هم خیلی حساس بود و برزیل 3-2 باخت. 6 تیم برتر جهان یعنی اینکه بازی راحت نداریم. البته از اول مسابقات همین بود. اما حالا دیگر جای هیچ اشتباهی نیست.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امشب در نخستین مسابقه خود در مرحله سوم قهرمانی جهان به مصاف آلمان می رود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: