به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال 1972 می‌گوید نتایج تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون یک افتضاح ملی بود و مسئولان فدراسیون باید در قبال این نتایج پاسخگو باشند.
"خیبرآنلاین" -  از کسب نتایج ضعیف تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی اینچئون ابراز تاسف کرد و گفت: از ابتدا هم مشخص بود که این تیم ملی امید راه به جایی نمی‌برد و با تمرینات ضعیف و بدون بازی‌های تدارکاتی مناسب کسب این نتایج دور از انتظار نبود.

به گزارش ایسنا،تیم ملی امید ستون فقرات تیم ملی بزرگسالان است و ضعف این تیم به معنای ضعف تیم ملی در آینده است. بازیکنان تیم ملی امید طوری در بازی‌های آسیایی مقابل حریفان پا به توپ می‌شدند که گویی برای حذف شدن اشتیاق دارند!

بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران نتایج تیم ملی امید در اینچئون را یک افتضاح ملی نامید و گفت: با این نتایج آبرو و حیثیت فوتبال ایران صدمه دیده است و این امر به هیچ عنوان قابل بخشش نیست. کسب چنین نتایجی باید سبب استعفای ریاست فدراسیون فوتبال شود. مسئولان فدراسیون باید در قبال کسب این نتایج ضعیف پاسخگو باشند و به مردم بگویند که دلیل ارائه این بازی‌های ضعیف چیست.

او به عذرخواهی سرمربی تیم ملی امید برای کسب این نتایج ضعیف اشاره کرد و گفت: این معذرت خواهی به چه درد می‌خورد. این همه از بیت‌المال برای آوردن سرمربی و کادر فنی تیم ملی امید هزینه شد و در نهایت باید شاهد این نتایج ضعیف و شرم‌آور باشیم. حتی اگر یک تیم محلی از ایران به اینچئون می‌رفت، می‌توانست ویتنام و قرقیزستان را شکست دهد. ظرفیت فوتبال ایران بسیار بالاست و کسب این نتایج به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

آشتیانی اضافه کرد: به نظر می‌رسید بازیکنان تیم ملی امید دوست دارند هر چه سریع‌تر به ایران بازگردند تا در باشگاه‌های خود پا به توپ شوند. چرا باید ویتنامی که حداقل با اختلاف هشت تا 9 گل آن را شکست می‌دادیم، حالا فوتبال ایران را این گونه تحقیر کند؟ باور کنید اگر من در فوتبال ایران دارای مسئولیت بودم تمامی بازیکنان و مسئولان تیم ملی امید را جریمه سنگینی می‌کردم. با این نتایج نباید اصلا به وینگادا اجازه داد که به ایران بیاید.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان این که تیم ملی امید کاملا ناهماهنگ و بدون برنامه‌ بازی می‌کرد، اظهار کرد: هیچ چیزی از این تیم ملی امید ندیدم. با این نتایج رسیدن به المپیک 2016 ریو امری دور از ذهن است. مگر مربی ایرانی چه اشکالی داشت که اجازه ندادند روی نیمکت تیم امید بنشیند؟ مردم تیم‌های ملی خود را دوست دارند و با کسب این نتایج ناراحت و ناامید می‌شوند.

بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا در سال 1972 تصریح کرد: با این نتایج تیم امید ایران شبیه مالدیو آسیا شده است. شاید حتی اگر به کره و ژاپن می‌باختیم تا این اندازه ناراحت نمی‌شدیم. باید به فکر ترمیم تیم ملی امید باشیم و با آوردن یک کادر فنی قوی تلاش کنیم که برای سال‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: