به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
پلیس کشور مستقر در استانها و شهرستانها پس از تعقیب و بررسی در عملیاتهای متعدد چند باند مجرمانه را متلاشی و چندین قاچاقی را دستگیر کردند.
"خیبرآنلاین" - در جدیدترین عملیاتهای پلیس، گروهی تحت پوشش شرکت های هرمی در سمنان با اجاره یک خانه مسکونی اقدام به کسب درآمد از شهروندان از راه های غیرقانونی بودند که در تحقيقات محسوس و نامحسوس پليس، محل فعاليت اين شركت هرمي كه منزلي مسكوني واقع در يكي از محلات سمنان بود، شناسايي و هماهنگي لازم با مرجع قضائي انجام شد.

به گزارش مهر،در اين عمليات كه در ساعت خلوت بعد از ظهر و زمان فعاليت اين شركت هرمي اجرا شد، هشت نفر از ليدرها و اعضاي فعال اين شركت دستگير شدند. که به گفته رئیس پلیس سمنان گردش مالي اين شركت هرمي بالغ بر 300 ميليون ريال عنوان شده است.

کشف 264 کیلو مواد مخدر و دستگیری 87 قاچاقچی

در عملیات دیگری این بار در آذربایجان غربی از سوی پلیس 264 کيلو و 211 گرم انواع مواد مخدر شامل ترياک، هروئين، حشيش، شيشه و گراس از سوداگران مرگ کشف و ضبط شدکه در نتیجه چهار باند متلاشي و 87 نفر قاچاقچي و توزيع کننده دستگير که تحويل مراجع قضايي شدند.

کشف 5 هزار کیلو دارو و لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 2 میلیارد تومان

به گزارش مهر، اقدامات شبانه روزی ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي یزد بی نتیجه نبود و آنها توانستند فردی را که اقدام به واردات دارو ، لوازم آرايشي و بهداشتي و انبار در منزل خود می کرد را تعقیب و در فرصتی مناسب با عملیاتی ضربتی دستگیر کنند. از محل انبار خانگي وي 5 هزار كيلو انواع دارو ، لوازم آرايشي، بهداشتي و ملزومات پزشكي قاچاق و فاقد مجوز گمركي را كشف و ضبط شد که ارزش كالاي مكشوفه بيش از 20 مليارد ريال برآورد شده است.

باند جعل مدرک برای اتباع افغانی کشف شد

پلیس کشور اعلام کرد که توانسته یک باند جعل اسناد و توزیع مواد مخدر در فهرج را شناسایی و متلاشی کند. در بازرسي از محل اختفا اين متهمان، انواع مواد مخدر سنتي و چندين فقره مدارك شناسايي و اسناد جعلي از جمله كارت ملي و مباين نامه كشف شده است که در بازجويي از اين افراد مشخص شد اين مدارك شناسايي جعلي براي اتباع بيگانه غير مجاز كه قصد تردد و زندگي در استان هاي مركزي كشور را دارند ساخته و به قيمت بالايي به آن ها واگذار مي شود.

جعل مدارک گمرکی برای قاچاق لوازم آشپزخانه

در دیگر عملیات پلیس ماموران گلوگاه شهيد امامي شهررضا در يك عمليات حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون بنز كه از شيراز به سمت تهران درحركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند که منجر به كشف تعدادي زيادي ظروف آشپزخانه قاچاق شد که پس از بررسي ماموران از اسناد گمركي ارائه شده توسط راننده مشخص شد، پروانه گمركي جعل شده است که ارزش کالاهای مکشوفه 800 ميليون ريال است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: