به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
باتوجه به اینکه در جوابیه این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نکات قابل تاملی مطرح شده است، این جوابیه به همراه توضیحات "خیبرآنلاین" در ادامه منتشر می شود
"خیبرآنلاین" - روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی با ارسال جوابیه ای نسبت به مطلب منتشره در این پایگاه با عنوان "ناطق نوری و استفاده از تاکتیک ختم و هفت" (اینجا) واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، باتوجه به اینکه در جوابیه این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نکات قابل تاملی مطرح شده است، این جوابیه به همراه توضیحات "خیبرآنلاین" در ادامه منتشر می شود.

متن کامل پاسخ ارسالی روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی که بدون کاغذ سربرگ دار و پس از تایید تماس تلفنی از دفتر حزب مذکور با این پایگاه به تایید رسید، بدون کم و کاست بدین شرح است:

«پاسخ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به مطلب مندرج در خیبر آنلاین تحت عنوان: "ناطق نوری و استفاده از تاکتیک ختم و هفت"

محمد علی امانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به مطلب مندرج در سایت خبری – تحلیلی خیبر آنلاین با عنوان "ناطق نوری و استفاده از تاکتیک ختم و هفت" پاسخ داد که به شرح ذیل می باشد

خبر فوری: نیروهای لباس شخصی شب گذشته در مراسم احیاء شب قدر که در حرم امام رضا(ع) برگزار می شده اقدام به متشنج کردن مراسم و همچنین پرتاب بطری های آب در صحن مطهر امام رضا(ع) نمودند. این افراد همچنین اقدام به ضرب  شتم محافظان حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری کرده و به سمت رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب حمله بردند و در پی این اتفاقات سخنرانی ناطق نوری که مستقیما برای سوگواران عزای امام علی (ع) از سیما پخش می شد برای مدتی قطع شده...

آری ماجرا از آنجا شروع شد و همچنین نیز توسط همان جریان فکری و همان آدمها به شکل و شمایلی دیگر ادامه دارد.

بگذریم: این که امروز قلم به دست می گیرد و کاغذ را سیاه می کند و البته امروز دست به کیبورد می شود و احتمالا مستقیم تایپ می کند و یک روحانی مبارز و نستوه به خاطر منبر رفتنش ایراد می گیرد، فقط از ناپختگی اش نیست، از جهل است که این قشر را نشناخته است، نمی داند که او تا آخر عمر و تا نفس دارد منبر و تبلیغ را رها نمی کند.

از وحدت می گوید، مطرح کردن نام این و ان می ماند؛

از قدردانی و ارج نهادن به سرمایه های انقلاب می گوید، تعریف و تمجید بی حد و حصر می خواند؛
نهی از منکر می کند، اسم اش را انگ زدن می گذارند؛

از تیم مذاکره کننده هسته ای که مورد حمایت رهبری است، دفاع معقول می کند، بر او خرده می گیرد؛

حتی سخنان رهبری را نقل می کند، باز تحمل نمی کند؛

می دانی علت اش چیست؟ آن روزها که به مراسم ختم فامیل و آشنا می رفته، اگر خوب به پند خطیب گوش می داد و از قیامت می ترسید، اینگونه دهان به بدگویی از یک مبارز انقلابی که بی از پنج دهه از عمرش را بر فراز منبر و خطابه سپری کرده، باز نمی کرد.

جالب است، حتی نمی تواند حرف های او را تطبیق کند و تناقض می خواند. این که گفته است: اگر مسائلی در کشور وجود دارد، باید در محافل داخلی بیان کرد و دیگر نیاز به طرح آنها روی منبر و در راسنه های گروهی و اجتماعی نیست.

خب، مگر او در منبر غیر از وحدت و همگرایی ، چیز دیگری گفته است؛

از عسگر اولادی چیزهایی شنیده است و نام حاجی حیدری را هم یکی دو بار خوانده است، اما دعاگو را قطعا نمی شناسد، اگر می شناخت، او را نزدیک به حزب موتلفه اسلامی نمی دانشت" خدایش رحمت کند"

ختم کلام اینکه: سیاست به چه قیمتی؟ سیاسی بودن برای چه هدفی؟ این سوالاتی است که نسل جوان وقتی این باصطلاح انقلابی ها را می بیند می پرسد.

این چه ادبیاتی است؟ آن هم با شیخ اصولگرا و جوانمردی که با صبوری و بردباری و شکیبایی ستودنی، حتی در مقابل تهمت های ناجوانمردانه و ناروایی که بدون سند و مدرک و در تریبونی یک طرفه به وی و فرزندانش زده شد و البته فرصتی هم به وی برای پاسخ دادن فراهم نشد، تنها سکوت کرد و سکوت.

اکنون چه شده است که به هر بغض و بهانه ای، تابلوهای نفیس انقلاب را به آتش می کشیم؟ بیائید از دشمنان بیاموزید که چگونه حقیر ترین عمال خود را عزیز داشته و حرمت می نهند و از هیچ، همه چیز و از کاه، کوه می سازند تا بلکه یک تن به اردوهای ناپاک خود بیفزایند.

این لبیک به ندای رهبر حکیم است که توصیه به جذب حداکثری و دفع حداقلی می کند؟

نسل جوان ما بداند به فرموده رهبر معظم انقلاب، آقای ناطق نوری از شخصیت های خدوم انقلاب است و در دلبستگی ایشان به نظام و انقلاب، هیچ شک و تردیدی نیست.

هرچند عده ای معلوم الحال تلاش دارند علیرغم این فرمایش رهبری، مدام تشکیک کنند و تخم تردید بکارند.

الّهمّ وفّقنا لما تحبّ و ترضي»


* پاسخ "خیبرآنلاین"

1- جوابیه ارسالی آقای محمدعلی امانی با عنوان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حاوی مطالبی است که علاوه بر افترا، از آنها با تعبیر تشویش اذهان نیز می توان یاد کرد. اما در عین حال، به جهت احترامی که برای پیشینه انقلابی هیات های موتلفه اسلامی و پدر مرحوم وی، حاج سعید امانی قائل بودیم، نسبت به انتشار آن اقدام شد. البته همانگونه که ذکر شد، این جوابیه را بدون کم و کاست منتشر کردیم و اشتباهات املایی موجود در آن، ناشی از عجله پاسخ دهنده یا پاسخ دهندگان و عدم رعایت قواعد نوشتاری بوده است.

2- بحث به هم ریختن مجالس رسمی و هرگونه رفتار غیرقانونی شبیه به آن، همانگونه که از سوی امام خامنه ای مورد تاکید قرار گرفته است، به طور قطع محکوم است. اگرچه "خیبرآنلاین" نسبت به عملکرد چند سال اخیر ناطق نوری انتقادات مهمی دارد، اما هرگز نسبت به برخورد فیزیکی و رفتار غیرقانونی در مجالس نظر مثبت نداشته و از این قبیل رفتارها صراحتا اعلام برائت می نماید. درعین حال، نسبت دادن آن اقدام از سوی لباس شخصی های مدنظر آقای امانی به خبر منتشره در این پایگاه دارای بار حقوقی خواهد بود که در این رابطه، حق شکایت از وی و حزب موتلفه برای "خیبرآنلاین" محفوظ است.

3- آقای امانی به نیابت از حزب موتلفه مطرح کرده اند "چه شده است که به هر بغض و بهانه ای، تابلوهای نفیس انقلاب را به آتش می کشیم؟"! و البته در بخش های مختلف جوابیه خود به صورت تلویحی یا با صراحت، از مواضع آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری تعریف و تمجید کرده اند. برای اطلاع ایشان و هم حزبی هایشان عرض می شود که برای ما، تنها دو تابلو به عنوان تابلوهای نفیس انقلاب شناخته می شوند: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای. الباقی، تا زمانی که زیر لوای این دو تابلو حضور داشتند، مورد حمایت هستند و در غیر اینصورت، هرگز سوابق، دادوستدها، رفت و آمدهای خانوادگی و سیاسی و دوستی های گذشته نمی تواند به عنوان معیاری برای تمجید و تعریف امروز ما از آنها مورد توجه قرار گیرد.

4- اگرچه پیرامون این جوابیه مطالب دیگری نیز مدنظر هست اما از آنها می گذریم و تنها این سوال را مطرح می کنیم که بالاخره این جوابیه، آیا در تکذیب خبر "خیبرآنلاین" صادر شده است یا در تایید آن؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
2
2
احسنت ب خیبر آنلاین انقلابی

حرف حساب جواب نداره وقت کم آوردند اقدام ب توهین تهمت زنی و (...) رو آوردند




خیبر آنلاین همین راه و روش رو ادامه بده


لبیک یا امام خامنه ای
مدیر پایگاه قسمت نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
علی شیدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
2
2
سلام ، ایکاش اقای امانی توضیح میدادند که این تابلو به اصطلاح نفیس ، چرا در زمان فتنه 88 این منبرهارو نمیرفت؟ ایا این شیخ شما نمیتوانست تشخیص بدهد که دعوا دران فتنهدعوای احمدی نژاد وموسوی نبود ؟ وفتنه گران قصد براندازی داشتند.؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
1
3
آقای (... ) با هماهنگی اکبر خان (... ) مانع از وحدت اصولگرایان شدند و با حمایت (... ) و تشویق او به عدم انصراف از انتخابات باعث شکست اصولگرایان شد و فتنه گران در کشور قدرت گرفتند
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار حقوقی ویرایش شد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
1
0
تا زمانی که (...) از ۳۰ در صد توان بهرهمنده وضع همین است که می بینید
یه وبلاگ نویس بدبخت بعلت مشکلات عدیده و ظرفیت پایین تند روی می کنه فحاشی به زمین و زمان به (...) ، زندان و زندان بان می کنه بعد مدتی می بینی از دنیا می رود و روانه ی قبرستان می شود
کاری ندارم چرا مرد ، ستکه بود یا ضربه
اما بز کثیفی (ب ز ) با آن همه ی بدهی یکسال و اندی در زندان خیلی راحت داره همه را سر کار می گذاره ، کاراشه مدیریت می کنه انگار نه انگاره که ............
(...) استقلال نداره ، از دستورات اسلام استفاده نمی کند از (...) بیسواد و ترسو استفاده می کند
نایجه کار می شه (...) بدبخت باید سکته کنه
اما مهدی و فایزه قلدرتر شونند ، (...) همه را سر کار بذاره
بابا بازجوی (...) را بفرستید سراغ (...) تا پول ها را از شکمش بکشه بیرون
و ...
..
مدیر پایگاه قسمت های نقطه چین داخل پرانتز به جهت داشتن بار منفی و حقوقی ویرایش شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
1
2
درود بر خیبر
بچه دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
0
2
«حتی در مقابل تهمت های ناجوانمردانه و ناروایی که بدون سند و مدرک و در تریبونی یک طرفه به وی و فرزندانش زده شد و البته فرصتی هم به وی برای پاسخ دادن فراهم نشد، تنها سکوت کرد و سکوت».
1- فهرست تهمت های ناجوانمردانه و ناروا به وی و فرزندانش را لطفاً "با سند ومدرک" اعلان بفرمایید، حضرت موتلفه !
2- طبق اعتراف خودشان ، همچین سکوت هم نکردند ؛ برای شکایت قضایی تشریف بردند ؛ بایک وکیل مبرز مشورت کردند و جواب کارشناسانه و حقوقی این بود که شکایتشان به نتیجه نمی رسد . از منظر علم حقوق یعنی این که ، نه تهمتی زده شده و نه افترایی و نه تشویش اذهان عمومی و نه ...
3- درباره "فرصت برای پاسخ دادن" هم یه کوچولو صبر می کنیم تا اعتراف بعدی حاج آقای نفیس!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
0
هم مطلب شما و هم جوابیه سطحی بود. کمی در تولید مطالب با عمق بیشتر فعالیت کنید . یاعلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: