به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در دیدار رده بندی کشتی بازیهای آسیایی اینچئون با پیروزی برابر حریفی از ترکمنستان، مدال برنز این وزن را از آن خود کرد. این دوازدهمین برنز و سی و هشتمین مدال ایران در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
"خیبرآنلاین" - پیام بویری فرنگی کار وزن 75 کیلوگرم ایران در بازیهای آسیایی اینچئون در دیدار رده بندی به مصاف "امانلي آتايف" از تركمنستان رفت که در نهایت با نتیجه 11 بر صفر از سد حریف گذشت و مدال برنز این وزن را به چنگ آورد.

به گزارش مهر،وی به عنوان نايب قهرمان جوانان 2014 جهان در نخستين تجربه حضور در رده بزرگسالان، در دور اول مقابل "نوربک خاشیمبیکوف" از ازبکستان در يك كشتي زيبا و ديدني با نتيجه 9 بر 5 به برتری دست يافت. وی در دور دوم مقابل "سینگ گورپرت" از هند با نتيجه 7 بر 2 به برتری دست يافت و راهی مرحله نيمه‌نهايی شد.

بويری در اين مرحله مقابل "تاكاهيرو كاناكوبو" از ژاپن در حالي كه مبارزه پاياپايي با حريف داشت به دليل اخطار دوم، يك امتياز از دست داد و با حساب يك بر يك، نتيجه را واگذار كرد. داوران در يك دقيقه پاياني با قطع كردن مداوم كشتی به حريف ژاپني اخطار ندادند تا اين جوان شايسته خوزستانی راهی ديدار رده‌بندی شود.

مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی:
مدال طلا:
نجمه خدمتی (تیراندازی)، محسن محمدسیفی (ووشو)، محسن شادی (روئینگ - قایقرانی)، محمد دانشور (کایرین - دوچرخه‌سواری)، بهداد سلیمی (وزنه‌برداری)، اسماعیل عبادی (تیراندازی با کمان)، رضا یزدانی (کشتی آزاد)، مسعود اسماعیل‌پور (کشتی آزاد)، میثم مصطفی جوکار (کشتی آزاد)، پرویز هادی (کشتی آزاد)، مسعود حاجی‌زواره (تکواندو)، احسان حدادی (دوومیدانی - پرتاب دیسک)، حبیب‌الله اخلاقی و مهدی علیاری (کشتی فرنگی) و مهدی خدابخشی (تکواندو).

مدال نقره:
نرجس امام‌قلی‌نژاد (تیراندازی)، الهه منصوریان (ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی 10 متر بانوان، حمیدرضا لادور (ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی (وزنه‌برداری)، لیلا رجبی (پرتاب وزنه)، آروین معظمی گودرزی (دوچرخه‌سواری)، احمدرضا طالبیان (کایاک تک نفره قایقرانی) و علی آقامیرزایی و سعید فضل‌الله (کایاک قایقرانی) و عزت‌الله اکبری (کشتی آزاد).

مدال برنز:
سجاد عباسی (ووشو)، تیم روئینگ چهار نفره بانوان، سولماز عباسی (روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نفره مردان، تیم کامپوند مردان، حسین عسگری (دوچرخه‌سواری)، آرزو حکیمی (کایاک تک نفره قایقرانی)، عادل مجللی (کانو قایقرانی)، سوسن حاجی‌پور (تکواندو) و سعید عبدولی، افشین بیابانگرد و پیام بویری (کشتی فرنگی).

کاروان ورزش ایران با کسب 15 مدال طلا، 11 نقره و 12 برنز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار گرفته است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: