به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در بازی با سپاهان رضایت دارد، گفت: ما برای سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای نبودیم و آنها متوجه بزرگی پرسپولیس شدند! سیاسی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 3 میلیارد تومان در پرسپولیس هزینه کرده است، گفت: شواهد امر تا این لحظه نشان می‌دهد اسپانسر پرسپولیس می‌ماند.

"خیبرآنلاین" - حمیدرضا سیاسی درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما مقابل تیم بزرگی بازی کردیم و تا زمان خوبی هم دوام آوردیم ولی بازی همین است و باخت یک طرف ماجراست. من این پیروزی را به سپاهان تبریک می‌گویم ولی بازیکنان ما هم خوب و جنگنده ظاهر شدند.

به گزارش مهر،وی با بیان اینکه پرسپولیس چند بازیکن خود را برای این بازی در اختیار نداشت، تاکید کرد: ماهینی را در لحظات آخر از دست دادیم. خیلی از بازیکنان را هم نداشتیم. فوتبال همین است ولی وضعمان خوب است. ما برای سپاهان حریف دست و پا بسته‌ای نبودیم و آنها متوجه بزرگی پرسپولیس شدند!

سیاسی درباره برنامه پرسپولیس در تعطیلات هم گفت: به خاطر آب و هوای سرد و بارندگی در ترکیه، قید این کشور را زدیم و قرار شد تیم یکشنبه شب برای برپایی اردوی داخلی به جزیره کیش برود. احتمالا برای تعطیلات 50 روزه لیگ، به یک کشور خارجی خواهیم رفت.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از عملکرد حمید درخشان سرمربی این تیم، تصریح کرد: کادر فنی خوب کار کرده و تیم هم برابر سپاهان خوب ظاهر شد. مسابقه برابر سپاهان راضی کننده بود. من به این پرسپولیس امیدوار شدم. بازیکنان ما بر خلاف بازی‌های گذشته که در نیمه دوم کم می‌آوردند، اینبار در نیمه دوم سرحال و شاداب بازی کردند. این نشان می‌دهد که قوای تحلیل رفته کم کم بر می‌گردد.

سیاسی افزود: یکی از مزایای تعطیلی لیگ هم این است که درخشان فرصت دارد برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند و تیم را به آمادگی کامل برساند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت اسپانسر باشگاه و احتمال تغییر اسپانسر، گفت: وضعیت اسپانسر اصلا جای نگرانی ندارد. اسپانسر دارد بر می‌گردد. ما بر سر جزئیاتی در توافقنامه اختلاف داشتیم که مشکل حل می‌شود. امیدواریم شرایط جوری شود که هر دو طرف بتوانند سود ببرند.

سیاسی درباره تعهدات اسپانسر و اینکه گفته می‌شود به تعهدات عمل نشده است، گفت: اسپانسر تا یک مبلغ زیادی به تعهدش عمل کرده است اما بحث ما این نیست. یکسری جزئیات در توافقنامه هست که داریم روی آن کار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که" آیا احتمال تغییر قرارداد و یا تغییر اسپانسر وجود دارد"؟، اظهار کرد: قرارداد که تغییری نمی‌کند. وقتی چک‌ها جابجا می‌شود، پیرامون جابجایی چک باید توافقنامه‌هایی نوشته شود. درباره تغییر اسپانسر هم باید بگویم شواهد تا این لحظه حاکی از این است که اسپانسر می‌ماند.

سیاسی درباره جلسه سرنوشت ساز روز دوشنبه باشگاه با اسپانسر، تصریح کرد: بنا شده توافق ما با اسپانسر انجام شود. ممکن است امروز هم اسپانسر به باشگاه برود. ممکن است دوشنبه هم این اتفاق بیفتد. ما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره صحبت‌های عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه و نماینده اسپانسر مبنی بر اینکه "سیاسی تا الان فقط 300 میلیون تومان برای باشگاه هزینه کرده است"؟ گفت: من خیلی بیشتر از اینها در پرسپولیس هزینه کرده‌ام. نزدیک به 10 تا 15 برابر این مبلغ یاد شده در باشگاه پرسپولیس هزینه کرده‌ام.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: