به‌روز شده در: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
گفت‌وگو
آیت الله العظمی علوی گرگانی: نسبت به مسایل فرهنگی اخیر نگرانیم
دیدار شورای سردبیری "خیبرآنلاین" با یک مرجع تقلید
صرف نشستن افراد در کنار رهبری، معیار انتخاب نیست
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با علی‌اصغر زارعی
ناگفته‌هایی از نحوه ورود آیت‌الله مهدوی‌کنی به خبرگان
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(2)
چه کسانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را بایکوت خبری کردند؟
گفت‌وگوی‌ "خیبرآنلاین" با حجت‌الاسلام میرلوحی(1)
موضوعات شورا جهت رفع تکلیف مطرح می‎شود
عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با "خیبرآنلاین"
آشنایی با یک خواننده جوان جبهه انقلاب
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با سید مهدی ضامنی
تاثیر دودهه زندگی در آمریکا بر ذهن ظریف
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق کوشکی(2)
سیاستمدار در تراز انقلاب‌ اسلامی نداریم
گفتگوی اختصاصی "خیبرآنلاین" با محمدصادق‌ کوشکی(1)
استراتژی حزب‌الله برای 4 سال پیش رو
گفت‌وگوی خواندنی "خیبرآنلاین" با حسین الله‌کرم
بزرگترین اشتباه سیاسی‌ عمرم رای به خاتمی بود
گفت‌وگوی "خیبرآنلاین" با مهدی کوچک‌زاده (2)
کد خبر: ۳۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
بازهم ظریف به دیدار کری می‌رود
آیا باید با گذشت آب از سر و از دست رفتن منافع بسیار ملی، حضرات به فکر تبیین مسایل برای مردم برآیند؟ آیا ماجرای نوشدارو پس از مرگ سهراب بازهم باید تکرار خواهد شد؟
"خیبرآنلاین" - سریال "ظریف گیت" ظاهرا همچنان ادامه دارد و برای پایان اقدامات عجیب آن زمان خاصی را نمی توان متصور بود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، یکسال و اندی است که انواع اقدامات نابجا و دیدارهای محرمانه و غیرمحرمانه اما با محتوای محرمانه، میان تیم دیپلماسی دولت یازدهم با شیطان بزرگ صورت گرفته است و طی این مدت طولانی، نه تنها کمترین عایدی برای کشورمان نداشته، بلکه علاوه بر تحریم های جدید، گستاخی و زیاده خواهی بیشتر آمریکایی ها علیه ملت ایران را به همراه داشته است.

براساس این گزارش، طی یکسال و اندی اخیر، از دیدار محرمانه و اعلام نشده در مسقط عمان گرفته تا ژنو و وین و نیویورک، بارها میان مقامات مختلف آمریکایی مانند ویلیام برنز، وندی شرمن و وزیر خارجه آنها، جان کری، با عباس عراقچی و تخت روانچی و وزیر دولت یازدهم، ظریف خندان، دیدارهای دوجانبه صورت گرفته است و اینک، باید دیدارکنندگان به ملت محاسبه پس بدهند که از این همه رفت و آمد خصوصی و دوجانبه و سه جانبه، کدام حق ملت ایران از حلقوم شیطان بزرگ بیرون کشیده شده است؟!

با این همه، بازهم شنیده می شود که قرار است طی روزهای آینده و در وین، برای چندمین بار میان ظریف و کری با حضور ویترینی کاترین اشتونی که روزهای پایانی دوران مسئولیتش را طی می کند و نفر جایگزین وی نیز انتخاب شده، دیداری سه جانبه (بخوانید دوجانبه) برگزار شود.


بیش از یکسال و اندی است که امام خامنه ای به صراحت اعلام کردند که به این مذاکرات خوشبین نیستند و قطعا از این مذاکرات، آنچه که مدنظر هست، استخراج نخواهد شد اما خطابه خوانانی که در هر سخنرانی سعی می کنند از معظم له نامی بیاورند و به جای دستبوسی و اطاعات از اوامرشان، به پیشانی بوسی حضرتشان روی آورده اند، همچنان بر اصرار باطل خود مصر هستند.

این درحالی است که نمایندگان محترم مردم در مجلس نیز هر از گاهی، با فراخواندن ظریف به مجلس، سخنان کلی و کلیشه ای او که قبلا در برابر رسانه ها نیز به آنها اشاره کرده بود، را می شنوند و اتفاق خاصی نمی افتد.

بدین ترتیب، باید چشم نگران مردم از این همه دست دادن های یک مقام ایرانی با نماینده شیطان را نظاره گر باشند بی آنکه بدانند میان آن دو چه صحبت هایی ردوبدل می شود و زمانی این دلواپسی بیشتر می شود که مردم به چشمان خود دیده اند ظریف، در گفت و گوهای آشکار با خبرنگاران آمریکایی، از منافع باندی و گروهی جناح خود سخن گفته و نتیجه انتخابات مجلس در ایران را به مذاکرات هسته ای گره زده است.

نکته مهم بعدی اینجاست که چرا رسانه ملی، به وظیفه سرنوشت ساز خود در این دوران نمی پردازد؟ چرا از ظریف و دوستان سوال نمی کند که نتیجه 20 روز "وین نشینی" در 4 ماه گذشته به چه نتیجه ای منجر شد؟ چرا از او سوال نمی کنند که نتیجه سه دیدار در وین 4 با جان کری که در یکی از آنها، وزیر خارجه گستاخ و زیاده خواه آمریکایی فقط 3 دقیقه حضور پیدا کرد، چه بود؟

آیا باید با گذشت آب از سر و از دست رفتن منافع بسیار ملی، حضرات به فکر تبیین مسایل برای مردم برآیند؟ آیا ماجرای نوشدارو پس از مرگ سهراب بازهم باید تکرار خواهد شد؟
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
3
7
خلاصه این حضرات باز هم جام زهری را آماده کرده اند ، فکر می کنند می توانند بلایی که سر امام آوردنند ، باز هم تکرار می شود اما باید بدانند که این جام را باید اکبر ، محمد ، مهدی و حسین نوش جان کنند
مسایل هسته ای ، مسایل دانشگاه ، وزارت ارشاد ، وزارت نفت ، عدم مدیریت صحیح آب و ................... و طرفداری بیوجدان ها از نوکران فتته گر در حصر پیش برنامه فتنه ای دیگر است اما کور خواندند
مهدی ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
3
3
نمیدونم دیگه چه اتفاقی باید بیفته تا مجلس تذکر جدی به این سیاست خارجی دو پهلو و بی نتیجه نشون بده!!؟؟
هر چیزی یه حدی داره! اشتباهات و لجبازی های محمود اگر تا این اندازه بود اصلا معلوم نبود به 8 سال میرسید ولی متاسفانه الان !!!!!!
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
6
2
داعش پشت مرزهای ایرانه وهابی ها خیلی تهدیدشان در داخل مرز در دست اقدام دارند دور کشور پر از اتش است اونوقت شما سرتون کردین زیر برف نگران دیدار با امریکایها هستید. .....
پاسخ ها
رزمنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
اضافه کنم این ملاقاتها دو نتیجه دارد اگر به نتیجه دلخواه برسد ما به هدافمون رسیده ایم در غیز اینصورت نتیجه اینکه امریکاییها قابل مذاکره نیستند . ناگفته نماند هر طرف در هر ثانیه در حال امتیاز گیری از طرف مقابل هست . و البته بستگی به وزن طرقین و موضوع معامله دارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: